[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

Ik krijg net een sms dat ik een bestelling kan ophalen, het is alleen niet duidelijk of het om de iPhone of Watch 8 gaat 😅

 

Ga het straks na werk zien 🤞🏼

Reputatie 4

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Welkom bij fifo!

Jippie ja jeej

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Rick Sleenhoff, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden.

Hi @MoishaAshley, Ik kijk natuurlijk graag met je mee wat er precies aan de hand is! Wil je je telefoonunmmer toevoegen aan je Community account? Dan kan ik met je meekijken. Als je mij een seintje geeft hier, check ik het meteen! 

Hi @janjaap1999, zodra het toestel in de T-Shop ligt, zullen ze contact met je opnemen om het toestel af te halen! 

Hi @ties_s, wat een mooie suggestie! Ik snap dat je dit het liefst wilt zien, maar als wij dat moeten invoeren zullen er mogelijk minder snel updates komen. Het klopt inderdaad dat er echt op volgorde van binnenkomst zal worden bezorgd of afgehaald. 

Hi ​​​@MinhoS, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden.

Hi ​​​@rddvries, Mocht je een toestel hebben besteld die je in de winkel afhaalt, zullen wij deze opsturen naar de winkel. Zij zullen dan contact met jou opnemen als het toestel daar binnen is. 

Mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik het natuurlijk graag!

Volgens mij zijn de meeste winkels vandaag om 13u open. Hopelijk hebben ze in de ochtend de tijd gepakt om wat orders te verwerken 🤞🏼

Laten we dit hopen

Reputatie 2

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Dat is fifo volgens T-Mobile, niet first in first out maar gewoon willekeurig. 

Reputatie 6

Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

@jeremia01 hehe, je bent niet de enige! Fingers crossed dat er dit weekend weer een lading iPhones is aangekomen in Nederland en die morgen bij T-Mobile binnenkomen zodat we iets gaan horen!

Reputatie 2

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

Ik krijg net een sms dat ik een bestelling kan ophalen, het is alleen niet duidelijk of het om de iPhone of Watch 8 gaat 😅

 

Ga het straks na werk zien 🤞🏼

Oh leuk!! Beiden gaaf om te mogen ontvangen. Hopelijk een verassing en gaat het om beide bestellingen. Welke pro max heb jij in bestelling staan?

Dat zou helemaal fantastisch zijn haha! 
iPhone 14 Pro Max 256gb zwart  

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

Ja dat denk ik ook scheelt heb je wel wat uit te pakken😂

Hahaha dat is waar, misschien doen ze als compensatie wel een mooie strik erom ook. Dat staat mooier onder de boom. 

Ja nouja moet je waarschijnlijk wel zeg voor betalen want compensatie doen ze denk nie aan😂

Reputatie 3

Ordernummer 7531 ophalen in Enschede. Nog steeds geen sms

iPhone PM Paars 128GB

Zogenaamde FIFO klopt geen bal van 

Reputatie 6
Badge +3

Super, ik zie hem inderdaad staan, @MoishaAshley. Echter staat deze nu wel op een openbare plek waar iedereen die kan zien, ik heb hem dus weer voor je verwijdert. In het systeem kan ik niets vinden onder het telefoonnummer, wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Reputatie 5

Oke, ben aan het werk en de koerier kwam hier net onze pakketjes brengen (voor ons een bekend gezicht 😊). Even gevraagd en blijkbaar doen zij ook de zendingen naar t-mobile winkels. Dat is dus een andere partij dan die de leveringen aan huis doen. Wellicht dat er hierin wat mis gaat. Ik hoop dat hij na ons adres doorgereden is naar het filiaal hier in de stad haha. Kleine hoop dat ze vanmiddag weer wat orders kunnen verwerken.

Reputatie 3

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Ja dat merk ik ook…

Reputatie 1

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

@TalithaS Hoe weet je dat eigenlijk? Bel je dan gewoon het filiaal ofzo?

Heb je een pb gestuurd

We zijn allemaal benieuwd @TalithaS!

Reputatie 6

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hi Johrick,

Ik had de Iphone 14 pro max Deep purple besteld op 09-09 en kreeg vrij snel een bevestiging met ordernummer. Tot op heden niets gehoord via PostNL of AMP. Je geeft aan dat jullie werken met first in first out. Naar mijn mening ben ik nog vrij snel geweest, maar krijg nu te zien dat ik 4 tot 5 weken moet wachten. Via de klantenservice konden ze me nergens mee helpen. Kan jij kijken wat de status is?

Reputatie 4

Het feit dat T-mobile zelf de lippen op elkaar houdt zegt genoeg. Ik heb expres moeite gedaan om 1 van de eersten te zijn (binnen het eerste uur besteld) en nu zit ik (en jullie) met de gebakken peren :)

Reputatie 3

Hoe kan dat dan .. Ik zie nu dat mensen die op 10-09 besteld hebben nu een levertijd hebben van 4-5 weken. Hoe zit het dan met de mensen van 09-09 ? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 

5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

 

@chyma Klein beetje de laatste reacties lezen, dan zie je dat het inhoudt dat alle orders van die dag verwerkt zouden moeten zijn. En dat het dan wachten is tot jouw bestellen bij je filiaal is gekomen. Eenmaal dat zo is, krijg je een sms om hem op te halen. Bij mij duurde dit 2 dagen, maar is verder gewoon afhankelijk van de logistiek.

Het is dat jij het zegt. Tmobile rapt er zelf niets over, dát is het vervelende van alles. Hopelijk vandaag dan meer informatie, 5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop Arnhem

Reputatie 6

Het feit dat T-mobile zelf de lippen op elkaar houdt zegt genoeg. Ik heb expres moeite gedaan om 1 van de eersten te zijn (binnen het eerste uur besteld) en nu zit ik (en jullie) met de gebakken peren :)

Dit dus. Had stiekem de hoop dat ze iets zouden zeggen: “dat wij fout zitten en ze zien dat onze toestellen onderweg zijn naar een filiaal”. Maar die lippen op elkaar oogt eerder op: “wij hebben jullie toestellen weggegeven aan AMP/PostNL”. 🤦🏻‍♂️

En hmm, peren? Eerder gebakken appel! 🤪

Reputatie 6

Het is dat jij het zegt. Tmobile rapt er zelf niets over, dát is het vervelende van alles. Hopelijk vandaag dan meer informatie, 5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop Arnhem

@chyma dat is zeker het vervelende van alles. Ik duim met je mee :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Deze levertijden kloppen niet.  update ze alstublieft.  Voor de iphone 14 pro max (256GB paars), die ik op 12 oktober heb besteld, stond op de website dat de wachttijd 4 tot 6 weken was, maar 7 weken zijn bijna voorbij, nog steeds geen vooruitgang.

Heb jij wat gehoord? Ik heb t zelfde iphone als die van jou besteld…

Ik vind het vreemd dat jij 10 okt. heb besteld en bog steeds niets heb ontvangen terwijl iemand hier onder de zelfde telefoon heeft als jou en hem al gelregen heeft terwijl hij 8 dagen later dan jou heeft besteld. Ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat met jou bestelling als je bijna 9 weken moet wachten. 

 

ik had 2 uur geleden gebeld en ze zeiden dat alles loopt als hoe het hoort te lopen, ik werd een beetje pissig en zei dat iemand anders hem eerder heeft ontvangen en dat ik anders ga overstappen.  krijg ik net een bericht van de shop dat ik hem kan ophalen. Raar verhaal, 2 uur geleden toen ze met de shop aan t bellen waren wisten ze niet wanneer en wat. Maar goed ik ga de mijne zo ophalen. Nu die van jullie, veel succes. 

Ahh fijn dat het allemaal uiteindelijk wel goed is verlopen. Inderdaad raar verhaal maarja. Je hebt hem in ieder geval nu! 🤣 

Reputatie 4

Ik heb net mijn winkel gebeld en die zei dat hij letterlijk nog geen 1 iPhone 14 Pro gezien heeft...er zijn “een aantal normale iPhone 14's de deur uit gegaan” maar van een Pro heeft hij nog niets gezien.

Treurig toch?

Ja enorm. Dus filialen zijn wel bevoorraad .. dan zijn de Pro’s gewoon meegegeven met PostNL/AMP, dus dat de afhalers geskipt zijn in de FiFo queue.

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegt.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Ik heb ook gewoon vroeg besteld, zelfs mensen die het later hebben besteld hebben hem al. 

 

Ik heb een Iphone 14 Pro Max 128gb Donker paars Besteld. Toch hoor ik nog niks, ik heb een bevestiging email ontvangen maar toch kan ik hoe dan ook niet m’n bestelstatus checken want het geeft gewoon error aan, althans ‘niet gevonden’  Ik ga ook echt niet nog langer wachten, als ze deze week niet komen annuleer ik’ m’n bestelling en abbonement. 

Reputatie 4

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen

Iets meer? Ik mag hopen dat hier de 1e batch nog binnenkomt want er is niks binnengekomen nog haha.

Haha, klein denken zodat de teleurstelling niet te groot zijn ;p, maar had wel gelezen in andere topic dat mensen zijn gebeld door hun winkel. Dus het is echt wel winkel afhankelijk wat ik merk. Wellicht dat ze vandaag iets krijgen (laten we ‘t maar hopen!)

Hahaha echt he, we hopen het maar!

Ik heb zojuist eindelijk een SMS ontvangen dat ik mijn zwarte Pro Max 128gb op kan halen in de winkel in Nijmegen! Besteld op 12 september met ordernummer 75465xxx.