[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Communicatie tussen t-mobile en klant is ook echt top! Enige wat ik heb gekregen is een bestelbevestiging en voor de rest helemaal niets. Het zou wel fijn zijn dat je even een mailtje krijgt als een klant 6-8 weken moet wachten. Pff

 

Nooit zoveel spijt gehad om gewoon via belsimpel te bestellen. Dan zat ik nu al 6 weken met mijn telefoon.

Net toch maar even gebeld naar de klantenservice en te horen gekregen dat er vandaag heel wat iPhones zijn binnen gekomen. Voor de 128gb pro Max zwart hoopte ze deze week alle bestelling voor oktober afgewerkt te hebben.

Ahh , ik hooo het echt! Super bedankt dat je me hiervan  op de hoogte heb gehouden! Vreemd dat dit niet via T-Mobile zelf komt maarja! Laten we hopen dat we morgen een mailtje mogen ontvangen 😀

Geen dank, hoop het ook heel erg! 😊

Reputatie 3

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

Reputatie 2

Nou ik denk dat ik eerder 

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭

Same here.. 32 is cursed!!

denk het ook

nou ii denk dat ik dat eerder ben. Ik ben volgens mij nog de enige met 7531…🥹

Oh wauw ik dacht dat 7531 en 7532 al uitgestorven waren 

 

Nope, die zijn het kijken en typen zat … hier ook nog steeds 7532.. ;-) klaag teveel of te weinig, geen idee maar heeft imo geen zin te klagen, wellicht zitten we inmiddels tussen de stapel.. ‘lastig’ persoon 

Ik ben d’r ook nog met 7532😢

Krijg nu net 2 tellen geleden dat mijn iPhone 14 Pro Max 256GB diep paars klaar ligt om op te halen in de winkel🥳. En nu heb ik natuurlijk eerst een andere afspraak staan dus hoop dat ik het op tijd haal om vandaag nog lekker te spelen met mijn nieuwe phone😎🤗. Af en toe komt dan toch het kind in je naar boven🤣. 

Reputatie 2

En weer een dagje wachten haha. De winkel gaat om 12:00 open. Hopelijk hebben ze een zending van gisteren te verwerken. Ga het hier straks nog missen als ik hem binnen heb 😂

Ik ga niet meer hopen dat het vandaag of morgen komt. Ik ga uit van over 3 weken de iPhone te hebben en als die dan toch eerder komt, is dat een verrassing. Dat is veel leuker dan elke dag weer teleurgesteld raken omdat hij er al weer niet is.

Reputatie 4

@Mon78 er is zoveel gezegd en gedaan maar niks is uitgekomen. Er had zoveel anders gekund en gemoeten vanuit Tmobile en uiteraard ook qua beloftes en levering vanuit Apple maar helaas lees alle verhalen hier. 
It is a waiting game dat is alles wat je kan en vooral veel klagen in de hoop dat het volgend jaar verbeterd wordt. 
Misschien leren ze ervan 

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Toch maak je waarschijnlijk ergens een foutje.

Reputatie 4

Mijn iPhone max 128GB Paars is ook gearriveerd, de winkels beginnen nu langzaam iets meer iPhones geleverd te krijgen. 
 

Denk dat de meeste nu niet bizar lang meer hoeven te wachten. (Althans ik zie hier ook steeds meer personen die een sms nu krijgen vanuit de winkel) 

Reputatie 4

Net gebeld naar de shop en daar werd aangegeven dat er nog geen enkele pro Max is binnen gekomen op dat filiaal. Dus we moeten nog even afwachten.

Reputatie 2

Als ik via belsimpel kijk, en een verlening doe via T-Mobile, zie ik gewoon dat er iPhone 14 Pro max’s op voorraad zijn…? Hoe kan dat?

Belsimpel heeft hun eigen voorraad. Die trekken die toestellen niet bij T-Mobile vandaan.

Reputatie 3

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Ik heb iig een onzinnig bericht terug gekregen, we geven allemaal apple de schuld, maar in de sheet hier boven staat duidelijk 12/9 levertijd  4-5 .. pas dat dan gwn aan. En geef aan dat 09/09 nog aan de beurt moet komen, ooh wacht die sheet maakt apple zeker ook.. grappenmakers ! 

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Afhalen bij Apple zelf. Is iets duurder maar dan hoef je niet oneindig te wachten. Zij krijgen dagelijks nieuwe voorraad en mensen annuleren of komen niet opdagen en die gaan opnieuw in de verkoop

Lastig als je voor verlenging bent gegaan helaas

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Ik heb op 12.09  mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Paars met 128 GB geheugen (ordernummer 7543xxxx).

Ik mag hem vandaag kunnen ophalen bij de winkel(Alphen aan den Rijn)

Reputatie 1

Om 10 uur gebeld toen vertelde ze dat de iPhone 14 Pro Max bij post.nl lag en dat ik bericht zou krijgen wanneer ze gaan leveren, maar ik vond het al raar dat bij de status stond dat die nog niet op voorraad was dus ik belde terug en toen vertelde ze dat het nog langer zou gaan duren voor dat die op voorraad lag , zuiver mensen voor de gek houden , wat is T-Mobile toch een schandalig bedrijf geworden om zo met de klanten om te gaan die al jaren klant zijn , ze moeten zich schamen 😡 Ze zijn nog te beroerd om de lever tijd aan te passen , is ook een grote misleiding 😡

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

ik had de iphone 14 pro max paars 128GB besteld, heb ophalen gekozen in Woerden :(

Reputatie 1

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Zojuist melding gekregen, bestelling is binnen op locatie Apeldoorn! Meer mensen bericht gehad? Betreft de 128gb iPhone 14 pro max in het zwart 

Reputatie 4

Goedendag. Is er zo'n telefoon Iphone 14 pro max 256 gb of 128 gb paars beschikbaar? Zo ja, waar kan ik het vinden? Alvast bedankt.

Via deze site misschien in November maar via Belsimpel.nl of mobiel.nl waarschijnlijk in oktober als je geluk hebt 

4 Dagen geleden mn verlenging bij T-mobile geannuleerd, hetzelfde besteld bij mobiel.nl, vandaag de pro max space grijs 256GB al ontvangen!! :D Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen ;)

Nou ik heb ook via mobiel.nl de pro 128GB dieppaars op 10-09 besteld en ik wacht nog steeds 

De 128gb is een van de populairste modellen dus kan best dat die er nog niet is. Zoiezo zijn de paarse en zwarte volgens mij erg populair vooral als je naar de levertijden kijkt. 

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Reputatie 4

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Jeej ook jij hebt hem eindelijk. 
Lijkt stilletjes aan wat sneller te gaan nu

Reputatie 3

Hetzelfde geldt ook voor mij. Op de 9e om 14:35 telefonisch besteld. iPhone 14 pro Max paars 512GB. Op advies van de medewerkster gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit de snelste weg zou zijn om het toestel te ontvangen. 
 

Vanochtend via de chat nog geprobeerd om meer info te krijgen. Helaas zonder succes. De enige info die je krijgt is de gestuurde sms dat de levering vertraagd is. Er wordt verder niet ingegaan op waarom andere mensen hem wel al hebben met dezelfde configuratie en zelfs later hebben besteld (maar hebben gekozen voor bezorgen)

Zelfde ervaring hier, exact dat antwoord. Je kan mij niet vertellen dat T-Mobile niet op de hoogte is van jouw toestel status. Ze zouden moeten kunnen zien of jouw toestel gereserveerd is / onderweg is naar een filiaal of niet.

Denk dat ze gewoon logistiek een fout hebben gemaakt en orders die thuis bezorgd worden voorrang hebben gegeven. En dat ze dit simpelweg niet toegeven, want ja, fouten maken en toegeven mag blijkbaar niet bij T-Mobile 🤷🏻‍♂️

Daar lijkt het wel op ja. De enige die duidelijkheid kan geven is T-mobile. Zolang ze dit niet doen, blijft het speculeren met alle negatieve reclame als gevolg. Terecht of onterecht. 
Ik gok echter dat zij op basis van risicomanagement besluiten om hier niet transparant over te zijn. Het risico dat een zeer klein percentage hierdoor hun order zal cancelen, nemen ze dan voor lief. 

 

Reputatie 4

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Hey eindelijk! gefeliciteerd en veel plezier ermee 

 

 

Reputatie 2

Volgens mij zijn de meeste winkels vandaag om 13u open. Hopelijk hebben ze in de ochtend de tijd gepakt om wat orders te verwerken 🤞🏼