[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn iphone pro max paars 254 gb donderdag geleverd wordt. Hip hip hoeraaaa😊🤗 veel succes voor alle andere nog🍀

Fijn om te horen dat iemand hem eindelijk krijgt veel plezier met je telefoon sahar👌😁

Reputatie 2

Ik heb een 14 Pro Max Deep Purple 256GB besteld op 9-9 via de website (nadat deze weer online kwam) met order nummer 7533XXXX en direct bevestiging gehad om 16:09. Gekozen voor thuisbezorging, maar status staat nog steeds op "wachten op voorraad”. Ik zie het wel gebeuren dat ik 3-4 weken moet wachten...

Reputatie 4

Zijn er al mensen die gebeld zijn?(voor ophalen in de winkel)

Ik denk echt dat dit morgen op de dag zelf zal zijn. Dit is in mijn geval elke keer het geval geweest.

Reputatie 2

10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳 

Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger

maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt😁

Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.

Mijn 256GB Pro Max Paars wordt morgen bezorgd! 
 

Reputatie 4

Oh er zit een beetje beweging in de paarse 

veel plezier ermee @AjArvind @TalithaS ik kan niet wachten! Maar ze zitten nog steeds bij de lage ordernummers 😢

Reputatie 4

En dan krijg ik zojuist, 17:20uur, een SMS dat mijn telefoon klaar ligt in de T-mobile shop.

Da's fijn, alleen jammer dat dat wel 20min na sluitingstijd is. Maandag vanaf 13:00uur ben ik weer welkom. Nuja, ik bekijk het maar positief, maandag avond wat te doen dus 😎

 

Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx.

 

Reputatie 5

Evalueren is 1 ding, veranderen iets compleet anders.

Daar heb je gelijk in haha

Reputatie 4

Had ik maar een saaie medewerker die gewoon zei hier kan je pinnen doei. #jaloers

Reputatie 2

Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX


 

@Hajar @Johrick zelfde toestel, bestelnummer 75324xxx, nog steeds geen bericht van de shop. Hoe zit dit?

Het lijkt erop alsof ze weekend aan het vieren zijn haha. Kreeg ook al geen antwoord op m’n vraag gisteren.

Die hebben waarschijnlijk hun nieuwe toestel al binnen 😂

Reputatie 6

Oh noo wat een drama zeg! Kan je niet de bestelling annuleren en bij Belsimpel plaatsen? Paars 256gb is daar nu op voorraad 😄

Nee het moest via Tmobile omdat het ingewikkeld was daarom zat ik hier nu voor het eerst 😳

Vind het wel een beetje een raar verhaal, nummerbehoud is gewoon 1 proces. Denk dat ze het liever gewoon hun eigen kant op toe trekken.. via Belsimpel had het ook gewoon gewerkt.

Zie nu je andere reactie, je zou denken dat afbetalen apart geregeld kan worden en je daarna zelf gewoon de rest zou kunnen regelen. Maar goed, ik hoop dat je snel jouw toestel in handen hebt!

Reputatie 4

Ik weet niet precies waarom maar ik had echt de hele tijd al het gevoel dat het niet goed ging. Daarom had ik al een keer eerder gebeld maar toen werd er gezegd dat het wel goed stond. En nu dit…..zucht 

Nou bij de lancering van de iPhone 15 of 16 zit ik nog hier.

drama drama drama 

Ow bah wat k*t en geen oplossing dat je nu weer moet wachten?

Nu nog niet ik word over max 3 dgn teruggebeld en dan hoor ik wel of het gewoon een nieuwe bestelling incl wachttijd wordt of dat ze me ertussen kunnen schuiven ofzo.

Maar ik vrees dat het gewoon weer opnieuw wachten wordt 

Hopelijk kunnen ze iets regelen als bijv iemand annuleert dat jij gebeld kan worden ofzo 

Dat zou leuk zijn maar we zien wel. Ik ben wel over het hopen heen nu is het dag voor dag kijken wat het brengt.

Reputatie 6

Ja bij belsimpel heb je hem de volgende dag dus ligt niet aan Apple maar bij hun

@Jarnobaggerman dat moet ik toch even beetje rechttrekken, Belsimpel koopt uit de hele EU toestellen. Nederlandse providers zijn verplicht het via een Nederlandse partij te kopen. Dus daar zit een groot verschil, al die Nederlandse providers moeten bijvoorbeeld bij 1 aanbieders zijn terwijl Belsimpel er misschien wel 100de heeft.

Reputatie 6

Ik heb ook 9/9 telefonisch besteld 14:03 iemand aan de lijn die mij heeft geholpen te verlengen.

Ik had om 14:23 eerste bevestigingsmailtje binnen. En de volgende dag de mail met de specificaties van mn bestelling. iPhone Pro 128GB zwart
 

Ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop.

bestelnummer: 7531XXXX

ik hoop dat we snel iets horen.

 

 

Welkom bij de club afhaaldankertjes! Hopelijk hoor je snel iets meer :)

Reputatie 5

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Denk dat die informatie ook wel te vertrouwen is, had teruggekeken in andere topics van voorgaande jaren en daar werden de levertijden 5 dagen later al bijgewerkt met nieuwe informatie. Dus ik denk dat er elke dag elke keer een kleine batch binnen komt. Net zoals dat de Apple Store zelf elke dag elke keer een nieuwe kleine voorraad krijgt.

De modellen blijven nu gewoon een beetje binnendruppelen. Ze kunnen misschien beter de levertijden met besteldatum 9 september per uur specificeren. Zo van als je hem voor 15:00 hebt besteld dan is de levertijd circa 3 dagen. Voor 17:00 circa 2 weken etc.

Krijg net trouwens een sms met dat de levertijd van m’n iPhone gewijzigd is.

Reputatie 3

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Ik denk bijna iedereen deze heeft gehad. Denk dat het een geautomatiseerde berichtje is

Vanmiddag een SMS gekregen dat ik mijn Iphone 14 Pro Max 256 gb zwart kon ophalen in de winkel in Den Haag! Bestelnummer 7532****

Ik hoop dat iedereen zsm zijn telefoon heeft….

Reputatie 1

Bij deze mijn bestelling alsnog aangepast van 256gb naar de 512gb variant (zilver). Hopelijk snel mail met verzendbevestiging! 

Hij is bij deze overgedragen aan de koerier (staat er op de bestelstatus pagina!)

 

Spannend, benieuwd wanneer PostNL me een berichtje stuurt. 

Reputatie 6

Hoe kan dat dan .. Ik zie nu dat mensen die op 10-09 besteld hebben nu een levertijd hebben van 4-5 weken. Hoe zit het dan met de mensen van 09-09 ? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 

5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

 

@chyma Klein beetje de laatste reacties lezen, dan zie je dat het inhoudt dat alle orders van die dag verwerkt zouden moeten zijn. En dat het dan wachten is tot jouw bestellen bij je filiaal is gekomen. Eenmaal dat zo is, krijg je een sms om hem op te halen. Bij mij duurde dit 2 dagen, maar is verder gewoon afhankelijk van de logistiek.

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Reputatie 2

Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX


 

Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)

Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft. 

Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.

Hopelijk heb je je toestel zsm thuis

Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen. 

De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.

Dat is zekker niet waar ik heb ook voor bezorging en ook niks ontvangen of gehoord ook de eerst dag bestelt 

Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.

Reputatie 6

Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.

Het is vooral dat orders 7531/7532 (echt eerste paar minuten van bestellen) met afhaal inderdaad nog rond slingeren in het systeem. Dus daardoor zie je zeker dat met afhaal vanaf begin al goed fout is gegaan. Met bezorgen zijn er flink wat de deur uit gegaan dus dat kan dan ook gewoon simpelweg een voorraad zijn die op is voor dat type toestel.

Reputatie 5

Vanmiddag nog even de stad in. Dan meteen even langs Tmobile om te zien of ze een update voor me hebben. Ben benieuwd of ik een plekje omhoog geschoven ben haha

Reputatie 3

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 @Pharwin Bedankt voor de update. Maar wanneer horen we dan iets als we voor de genoemde datum hebben besteld?

Reputatie 4

Bij deze mijn bestelling alsnog aangepast van 256gb naar de 512gb variant (zilver). Hopelijk snel mail met verzendbevestiging! 

Hahaha iedereen gaat nu naar de 512gb alleen bij mij eindigde het in annuleren.

Denk dat het ook wel meevalt, prijs-sprong van 256 naar 512 is best wel pittig. Aan de telefoon wisten ze met te vertellen dat het een strategie is van apple: minder 256 uitleveren zodat mensen wel voor de 512 gaan omdat die er wel is… 

Geloof ik best dat het een strategie is maar het werkt. Ik ging er ook voor, en niet eens alleen om de levertijd. Ik wil wel dezelfde kleur paars,  ik heb goud en zilver al gehad. Mijn tel nu is blauw, elke keer wat anders 

Reputatie 4

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht.