[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

Dit is weer anders dan je in je vorige bericht zegt?

Reputatie 3

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

Hi Gioia,

 

dankjewel voor enige uitleg. Het is nu gelukkig uitgesproken waar het probleem ligt. Als ik kijk naar eerdere berichten dan is dit nu niet het eerste jaar dat het zo gaat. 
dat wij “afhalen in de winkel” nu langer moeten wachten is helaas niet anders. Nog wel een algemeen puntje van kritiek. Misschien kan je het intern aankaarten dat wij ons enigszins in de maling genomen voelen. Dit omdat meerdere online verkopers hebben aangegeven dat het beste is om de iPhone op te halen omdat je dan het toestel sneller hebt. Dit blijkt nu dus weer niet het geval. 
misschien kan dat uit het verkoopscript worden gehaald?

ik snap dat wanneer klanten de telefoons zelf ophalen, jullie dit enorm in de kosten scheelt…. Maar toch.

 

Vriendelijke groeten,

 

Carlos 

 

 

Reputatie 4

Het hele punt is eigenlijk vreselijk eenvoudig; en dat is dat de meeste mensen hier enkel struikelen over de communicatie.

Als je enkel zegt dat je levert volgens FiFo gaat iedereen er vanuit dat dit 1 systeem is en dat de manier van bezorging niet uitmaakt. Hier is echter wel onderscheid in gemaakt en dat zorgt ervoor dat het volledig kansloos is geweest dat ik een uur lang heb geprobeerd die order erdoor heen te drukken op de website omdat ik nu dus op een FiFo queue sta waar waarschijnlijk 20 mensen op staan in plaats van duizenden. Namelijk die van mijn lokale winkel. Die winkel heb ik aan de telefoon gehad en die heeft sinds de release dag nog geen enkele iPhone 14 Pro gehad (niet de normale óf de Max)

Laatste keer dat ik bij T-mobile mijn abonnement verleng!

Reputatie 6

De levertijden zijn zo te zien aangepast, zonder Moderator notificatie. Nu zie je daadwerkelijk een update in tabel, positief: Paars 256GB schijnt naar 10/09 te zijn gegaan, dus technisch gezien zijn alle 09/09 orders verwerkt. Hoop dat iedereen met dit toestel snel een update krijgt! Want dit was toch wel een van de populairste geloof ik.

Reputatie 3

@Gioia dan klopt dit dus niet? 

 

Dat men gelooft in het praatje van Gioia, das gwn om mensen te sussen en smoesjes bedenken om klanten tevreden te stellen met EEN antwoord.

Winkels hadden sowieso geen voorraad, dus waarom geen voorraad aanleveren aan de hand van besteltijd per product? 

 

 

Reputatie 1

Heb zojuist een mail gehad dat mijn iphone 14 pro max 128gb zwart overgedragen is aan amp , komen hem zaterdag brengen .

Was besteld op 31-10 dus mooi binnen de 6 weken .

Reputatie 6

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Als je hem vandaag besteld hebt, dan kun je in de tabel de te verwachte levertijd opzoeken. Voor de meeste versies dus 4-5 weken.

9/9 besteld op 15.05 

 

Je kan er zeker vanuit gaan dat er dagelijks gewoon toestellen binnenkomen, maar niemand zal weten welke type toestel en de hoeveelheid. Je bent in ieder geval niet de enige die nog wacht op aflevering in de winkel, zijn vele die vlot zijn geweest met de pre-order maar die nog wachten. Of dat een logistiek foutje is, dat weten we niet (zou je haast denken). Dus de hoop is groot dat winkels snel de orders kunnen verwerken.

Reputatie 1

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Je bent echt de enige die ik voorbij heb zien komen die wél goed voorgelicht is. Heb je je telefoon inmiddels mogen ontvangen?

 

Reputatie 4

Ik heb het al meermaals gezegd in dit topic en 'k blijf het zeggen: de enige fout die zij hebben gemaakt is communicatie. Als dit helder was van tevoren was er nu geen discussie en konden we gewoon zeggen: dit wist je van tevoren!

De enige winkels die 'k tot nu toe voorbij heb zien komen zijn de wat grotere winkels. Ben heel benieuwd hoe snel het bij mijn kleine filiaaltje komt...je ge-preorderde iPhone komt over een maand.

Reputatie 4

Nou de levertijden zijn weer bijgewerkt….helaas weer niet voor mijn telefoon 

Ik heb hem inmiddels

Reputatie 1

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Ook ik heb elke dag weer hoop, maar dan toch weer de teleurstelling eind van de dag...

same.. hopelijk heb je hem snel 

Zojuist SMS ontvangen, kan m halen! In Haarlem

Reputatie 2

Nou ik denk dat ik eerder 

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭

Same here.. 32 is cursed!!

denk het ook

nou ii denk dat ik dat eerder ben. Ik ben volgens mij nog de enige met 7531…🥹

Reputatie 1

Ik heb op 12.09 om 16:31 mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Zilver met 256GB geheugen (ordernummer 7545xxxx). Gekozen voor verzenden (met PostNL). 

 

Normaal zou deze dus - na de update van de tabel deze ochtend - verwerkt moeten zijn. Echter nog niets gehoord. Ook de bestelstatus zegt nog steeds “wachten op voorraad”. Hopelijk komt hier snel verandering in! 

@sebasdebaenst  Dat heeft inderdaad even tijd nodig, ga er vanuit dat je vandaag (later vanmiddag of zelfs vanavond) iets hoort van je thuislevering!

Ik laat het jullie weten wanneer ik iets heb gehoord! Geeft anderen ook weer een indicatie. Volg het topic zelf ook al dagelijks sinds ik heb besteld :-) 

Reputatie 4

Ook wel toevallig dat precies de mensen die voor ophalen in de winkel hebben gekozen geen bestelstatus kunnen zien (ergens logisch). Maar dit zijn ook precies de personen die nog niks hebben kunnen ophalen.

Reputatie 2

Nou ik werd net gebeld door t-mobile heerlen dat ik mijn

iphone 14 pro max zwart 256gb kan ophalen 👍🏽🥳!

2.5weken gewacht maar here we go!

 

 

Veel plezier met je nieuwe telefoon! Hopelijk krijg ik vandaag ook nog een belletje van T-Mobile Heerlen 🤞

Reputatie 6
Badge +6

@rddvries Ik geef je er graag meer duidelijkheid over! De tabel is voor zowel thuisafleveringen als afhalen. Het kan wel eens voorkomen dat er verschil in levertijd zit, maar dat heeft te maken met de voorraad die geleverd is bij de T-Shop. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. We proberen uiteraard beide leveringen zo snel mogelijk in orde te maken, zodat iedereen zo snel mogelijk kan genieten van zijn/haar nieuwe iPhone!

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 3

Nogmaals iedereen, het is niet alleen afhalen in de winkel waarbij FiFo niet nageleefd wordt. Bij bezorgen ook. 

Reputatie 4

Ik denk dat 256gb het meest populaire is. 128gb heeft geen optie tot 4k pro res video en 512gb vond ik zelf wel aan de dure kant 😅

Ik vind hem ook wat duur daarom ben ik voor 256gb gegaan maar heb er nu wel spijt van. 

Reputatie 2

Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

@Pharwin 👆🏼 this is what I was talking about. I ordered before 14:30 on 9 Sept, the same device, also PostNL, order number 75318xxx, still Wachten op voorraad. Could you please check if the order/fifo went well?

Reputatie 3

Ik wacht al zo lang op deze voorraad... Hopelijk krijg ik de mijne morgen mijn bestelling is in de 7544XXXX

pfff ik ook man, wacht al 364 dagen op levering, niet normaal .. kan echt niet. 

Reputatie 2

Ik ben echt klaar met tmobile en hun onduidelijkheid ze zeggen vraag maar alles en dan vragen we iets word er niet eens op ons gereageerd ik wil gwn die klote telefoon en klaar. Ben echt klaar met ze 

Reputatie 1

Apologies for writing in English, my Dutch is rubbish!

 

Thought it would be good for others to know this too, I just spoke to my local T-Mobile shop for an update (I ordered the 128gb in Purple, order 7533xxxx). He didn't receive it in their delivery today, but thinks he probably will soon and that I'll get a text tomorrow or the day after.

 

He couldn't make any promises of course and was careful not to, saying could be Friday still for example and that he can't be sure. But he signed off by saying 'See you later this week' so appeared fairly confident 🤷

Anyway, fingers crossed things are starting to move a bit quicker and we'll all be getting our phones soon-ish 🤞

Reputatie 2

Finally received SMS from AMP to make an appointment ( earliest 29 September ) Both Order number start with 7535xxx.

We ordered 14 pro max gold 1 TB and 14 pro max black 128 GB with Early renewal at 9 September around 15:30 and confirmed around 18:30 via email.

Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn iphone pro max paars 254 gb donderdag geleverd wordt. Hip hip hoeraaaa😊🤗 veel succes voor alle andere nog🍀