[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 1

Nou ik werd net gebeld door t-mobile heerlen dat ik mijn

iphone 14 pro max zwart 256gb kan ophalen 👍🏽🥳!

2.5weken gewacht maar here we go!

 

 

Reputatie 2

@rddvries Ik geef je er graag meer duidelijkheid over! De tabel is voor zowel thuisafleveringen als afhalen. Het kan wel eens voorkomen dat er verschil in levertijd zit, maar dat heeft te maken met de voorraad die geleverd is bij de T-Shop. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. We proberen uiteraard beide leveringen zo snel mogelijk in orde te maken, zodat iedereen zo snel mogelijk kan genieten van zijn/haar nieuwe iPhone!

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Sorry maar WAT? Waarom werd er dan op de website, tijdens het bestellen, snelste keuze via ophalen t-shop gezegd? Als ik had geweten dat er 2 soorten voorraad is dan had ik nooit gekozen voor ophalen. Nu kan ik weken wachten ipv dat ‘ie afgelopen week thuis werd gestuurd. 

Reputatie 3

Zojuist T-mobile shop gebeld. Vriendelijke medewerker had een idee waardoor de eerste bestellingen misschien nog niet zijn uitgeleverd. 
 

Orders 7531 en 7532 zijn voornamelijk bestellingen die in het eerste uur zijn geplaatst. Aangezien het bestelsysteem toen plat lag, is in elk geval mijn telefonische bestelling, handmatig door de medewerkster aan de lijn genoteerd. Het kan best zijn dat zij de bestelling op een later tijdstip in het systeem is gezet. Ondertussen bleven de bestellingen uiteraard gewoon binnenkomen. In theorie kan het dus zomaar zijn dat iemand met ordernummer 7535… eerder in het systeem staat dan iemand met ordernummer 7532… 

 

Ik kan mij namelijk herinneren dat de medewerkster aan de telefoon tegen mij heeft gezegd dat zij op het moment dat ik haar aan de lijn had, de bestelling niet gelijk in het systeem kon zetten. 
Dit verklaart uiteraard niet alle opmerkelijke verhalen in deze topic maar wellicht wel waarom zoveel 7531 en 7532 orders nog niet zijn uitgeleverd. 

Reputatie 3

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Reputatie 2

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Zojuist hetzelfde gedaan, dank voor de tip! Morgen in huis!!

Reputatie 3

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

u reageert niet op de vragen 

Reputatie 1

Zojuist mijn nieuwe Iphone Pro Max 128gb Paars in ontvangst mogen nemen...bezorgd met AMP...ik hoop dat iedereen zijn nieuwe telefoon snel heeft...succes allemaal.

Reputatie 6

Daar lijkt het wel op ja. De enige die duidelijkheid kan geven is T-mobile. Zolang ze dit niet doen, blijft het speculeren met alle negatieve reclame als gevolg. Terecht of onterecht. 
Ik gok echter dat zij op basis van risicomanagement besluiten om hier niet transparant over te zijn. Het risico dat een zeer klein percentage hierdoor hun order zal cancelen, nemen ze dan voor lief. 

 

Zeker een valide punt. Wat ze ook gewoon hebben als optie is dat ze de mensen die hier klagen gewoon een privebericht sturen, order status checken en gewoon regelen dat de telefoon asap naar de winkel gaat (mits je ordernummer klopt qua hun benoemde FiFo systeem). Dan heeft niemand meer iets te klagen, is er niks nodig om openbaar toe te geven, etc etc

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

@Johrick Ik krijg een sms met de levertijd is gewijzigd, met een link naar deze pagina .. maar dit zijn de algemene levertijden. Hoe zit het met de levertijd van MIJN toestel?
Waar kan ik die terugvinden op het portaal? En uberhaupt mijn bestelling vinden (anders dan de mail en sms die heb gehad)
Mijn gevoel nu: we houden het lekker vaag, dan kunnen we nog altijd wat schuiven met toestellen .. en omdat de mijne in de winkel geleverd wordt, sta ik sowieso achteraan in de rij.

 

Hier ook nog steeds geen gehoor, 7532xx Iphone 14 pro max Deep Purple 128gb. 2 weken verder still nothing.. 

Ik vind het jammer dat dit de manier is waarop ze werken. FIFO is blijkbaar niet helemaal FIFO. Er is dus een soort van bezorglijst en daarnaast heeft elke filiaal een eigen lijst. Dat er op al deze lijsten apart FIFO wordt toegepast geloof ik best, maar dit is dus niet t-mobile breed FIFO. En dat terwijl er bij ophalen ‘snelste keuze’ staat. Nou niet dus!
 

Wachten is niet per se een probleem. Maar wees daar open en eerlijk over. Zeg niet dat je met FIFO werkt en dat ophalen de snelste keuze is. Nu voel ik me voor de gek gehouden. Dat stoort me. 

Reputatie 1

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Reputatie 1

HEB ME SMS NVMD

Reputatie 6

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Met de R ook hoor haha. 

Haha I know I know, van sommige dingen moet je een beetje grapjes gaan maken hé ;)

Reputatie 3

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

Wat een luxeproblemen zeg, niet thuis kunnen zijn voor een toestel van 1600 euro omdat je op vakantie gaat. Er zijn ook mensen die geen eten hebben of een dak boven hun hoofd, ook in Nederland. Snap dat je het vervelend vindt maar toch... Fijne vakantie, je kan vast je toestel ontvangen als je terug bent.  

#sarcasme wijsneus

Dag luxepaard met grootheidswaanzin, de wereld draait niet om jouw en je nieuwe iPhone pannekoek 

Zullen we het een beetje gezellig houden? Laat hem lekker genieten van zijn leven. 
 

iPhone 14 pro max paars 512gb.

Besteld op 13 sept. Om 07.42 met bestel nummer 75476… gister ontvangen via PostNL! 

Reputatie 3

Dat first come first out klopt helemaal niks van. Ik heb nu al meerdere mensen gesproken die minstens een uur later hebben besteld. Zelfde kleur en zelfde opslag. Bij hen komt PostNL morgen langs en ik hoor nog steeds niks. 

Ja daar heb ik ook last van. Klopt gewoon niet en ze reageren er ook gewoon niet op alsof het normaal is..

Reputatie 2

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Dan heb je geluk gehad met de medewerker, ik heb hier al meerdere keren voorbij zien komen dat er gecommuniceerd werd dat ophalen in de winkel de snelste optie was en zo werd het ook bij bestellen via de site gecommuniceerd. 

Reputatie 4

Het gaat niet om de informatie die jij telefonisch hebt gekregen. De meeste mensen die online hebben besteld hebben deze informatie helemaal niet en komen vervolgens hier voor hulp. Zowel via een Google search als via je e-mail kom je op dit topic uit.

Hier staat nog steeds in de OP: “Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.”

Maar deze regel is een keiharde leugen. De regel is namelijk: bestel je je iPhone eerder én laat je hem thuisbezorgen dan krijg je hem ook eerder. Bestel je hem in de winkel; dan moet je 's avonds op je blote knietjes bidden dat je de volgende maand wellicht een afhaalbericht krijgt. 😂

Reputatie 2

Vandaag bericht gehad  is overgedragen aan de koerier 

iPhone 14 pro Max 128 gb goud 9/9 besteld 

Reputatie 4

Ja, kwam pas de volgende dag na 10 uur. Heb het idee dat dit bij alle online bestelling is gebeurd die voor aflevering in de winkel hebben gekozen. Misschien is dus niet het ordernummer leidend, maar het moment van de bestelbevestiging. Krijg steeds meer dat gevoel. Dat zou echt niet oké zijn.

Wellicht combinatie van. Maar ander lid @Steeffeh wist te vermelden dat zijn winkel niks binnen heeft gekregen (of helemaal gaan Max modellen). Dus het duidt ook op een mogelijk logistiek probleem.

Denk je braaf en goed te zijn door het in de winkel te laten bezorgen en af te halen krijg je hiermee te maken. Met een logistiek probleem. Hij is fijn. 

Reputatie 6

 

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin bedankt voor je reactie, eerste deel is volkomen duidelijk! Over tweede deel, heb ik nog 1 vraagje:

iPhone Pro Max Zilver 256gb staat nu besteldatum op 10/09, 4-5 weken levertijd. Maar mijn besteldatum is van 09/09. Voor bestellingen van 09/09 met dit type toestel, daar is eigenlijk geen levertijd meer voor? Dus die bestellingen van 09/09 zijn theoretisch gezien nu verwerkt en in het proces om uitgeleverd te worden?

Reputatie 3

Hoi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

hahahahaha je kan misschien je laatste zinnetje wegschrappen 😒

Reputatie 4

Ik lees hier heel veel vragen! 
Mijn vriend werkt in de winkel van t-mobile, en hun hebben echt niet veel toestellen geleverd gekregen. Wanneer er een nieuwe batch komt is ook niet duidelijk. Het verschilt ook per winkel hoeveel ze er hebben geleverd gekregen. 
Ze werken de orders op volgorde af, maar per winkel kan het ook verschillen wat er is binnen gekomen. 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. 
Als jou iPhone in de winkel is word je uiteraard gebeld 

Maar alsnog klopt het FiFo systeem niet. Dan zou een iPhone voor afhalen naar de winkel moeten voor iemand met order 7531 en niet naar iemand die bezorgen heeft gekozen met order 7532. Dan klopt het toch niet 🤷🏻‍♂️

 

*exact zelfde iPhone configuratie.

Denk zelf dat ze bezorgen apart doen op volgorde en de winkel apart doen op volgorde. 
Maar stel winkel A heeft die iPhone niet maar winkel B wel en iemand heeft in A besteld maar is er dus niet ja dan moet die ook wachten terwijl had die in winkel B besteld had hij hem misschien al gehad  

Denk dat het een heel moeilijk iets is om de juiste iPhones op de juiste plaats te krijgen als je gaat kijken na de ordernummers 

 

Maar dat is wel wat T-mobile belooft. Zij zeggen dat ze FiFo hanteren, dus als ik met mijn bestelling in de winkel in Veldhoven order nummer 2 heb en er zijn in een winkel in Amsterdam 3 orders, (nummer 1, 3 &4), dan hoort van de eerste 3 telefoons (natuurlijk gelijke config/kleur) er één te gaan naar Veldhoven en 2 naar Amsterdam en niet 3 naar Amsterdam omdat daar nou toevallig 3 orders voor dat toestel zijn. 

 

Het forum staat ondertussen vol met voorbeelden van mensen die qua ordernummer / tijd gewoon snel besteld hebben en die, bij gelijke configuratie, hun telefoon niet hebben, terwijl mensen die later besteld hebben, hun telefoon al hebben. 

 

Nu weet ik dat dit elk jaar bij de introductie van iPhones het geval is en dat is ook logisch, want er gaat op x orders echt wel eens wat mis, maar dit jaar is het wel heel erg veel. Dat kan goed door externe of interne fouten/problemen komen, maar ben dan als T-mobile eerlijk en zeg dat dan gewoon. Nu zien mensen dat het niet gaat zoals beloofd is en is d'r 0 reactie van T-mobile en dat is voor de medewerkers in de T-mobile winkel ook niet handig, want die hebben al helemaal geen invloed op dit proces, maar hebben wel een boze klant in de winkel.

Reputatie 1

Deze levertijden kloppen niet.  update ze alstublieft.  Voor de iphone 14 pro max (256GB paars), die ik op 12 oktober heb besteld, stond op de website dat de wachttijd 4 tot 6 weken was, maar 7 weken zijn bijna voorbij, nog steeds geen vooruitgang.