[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Net gebeld door de T-Mobile Shop Arnhem dat ik mijn telefoon kan ophalen !

iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op 9-9-2022 15.00 online besteld.

Succes allemaal !

Reputatie 3

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@Pharwin zou je dan misschien antwoord kunnen geven op de vraag die al vaak is gesteld. Waar blijven de iPhones van mensen die voor de genoemde datum in de tabel hebben besteld? Voor mijn model is de datum afgelopen dinsdag al verschoven voorbij mijn orderdatum. Helaas nog steeds niks gehoord van de shop. 

Reputatie 1

Ik heb vrijdag om 14:30 een iPhone 14 pro max 256gb besteld met order nummer 7535xxxx net bevestiging van PostNL gehad dat ik hem morgen krijg

Reputatie 2

Het lijkt net dat bezorgen veel sneller gaat dan ophalen in de winkel als ik het zo zie. Ik had juist ophalen gedaan, omdat ik dacht dat het wat sneller was doordat die alleen afgeleverd moest worden bij de winkel. Tja en het enige wat ik heb gekregen is een SMS'sje naar deze pagina. Dat terwijl ik mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB al in het eerste uur van 09-09 september heb besteld. Wat meer informatie over je eigen bestelling zou wel is fijn zijn. Want tussen 4-5 weken vind ik wel erg lang als er stond hoe eerder je bent, hoe vroeger die komt. 

 

Ik heb ook voor afhalen in de winkel gekozen. Alles lijkt erop dat het bezorgen sneller gaat dan het afhalen. Erg jammer dat het zo verloopt bij T-mobile, niks zeggend berichtje dat je telefoon vertraagd is en daar moet je het mee doen. De t-mobile winkel bij mij heeft niet eens een telefoon nummer, dus contact opnemen lukt ook niet 👀

Klopt is een beetje vaag hoor vind ik. Sommige winkels hebben hem ook al gelijk of krijgen hem dit weekend. En dan moeten wij hier dus 4-5 weken wachten terwijl het een pre-order is. Zeker voor de mensen die hem in de eerste 2 uur van 9 september hebben besteld, vind ik het toch wel veel te lang. Ook persoonlijke informatie over je telefoon vind ik tot nu toe erg vaag. En dan zie je inderdaad mensen die hem hebben laten bezorgen, dat ze hem wel veel eerder krijgen als je sommige berichten hier ziet. Tja ik vind het persoonlijk jammer want het is ook de 1e keer dat ik zoiets al vroeg bestel.

Reputatie 3

Nou mensen, het is een wonder. Ik kreeg net ook een mailtje van PostNL. Hij is alleen nog niet door hen ontvangen of verwerkt, dus ben benieuwd of die morgen ook echt komt. Order 7532XXXX, 128GB Zwart 

Reputatie 6

Nou mensen, het is een wonder. Ik kreeg net ook een mailtje van PostNL. Hij is alleen nog niet door hen ontvangen of verwerkt, dus ben benieuwd of die morgen ook echt komt. Order 7532XXXX, 128GB Zwart 

Jee, super fijn man!

Reputatie 4

Zie weer veel blije PostNL mensen! Nu nog blije afhaal mensen.

Reputatie 2

Nouw t-mobile ben benieuwd jullie roepen over de levertijd dat tie vorige week uiterlijk deze week binnen moet komen dus ben benieuwd of het jullie gaat lukken…

Reputatie 1

Met de aanname dat de levering gaat zoals voorgaande jaren, verwacht ik vanavond de mailtjes van AMP voor de levering.

Reputatie 1

I have just had a call from my local store (Groningen) that I can pick it up 😁

 

128gb Purple, ordered on 09-09 approximately 3.30-4pm, number 7533xxxx

 

Seems the calls and texts are still coming through the day still so hopefully everybody else gets one soon too 🤞

Yes! Bericht van amp en vrijdag geleverd 😍

Reputatie 4

En nog meer bevestigingen dat het verzenden een betere keus had geweest! Krijg nu om mij heen van vrienden te horen dat die telefoons met dezelfde kleur, zelfde gb, later besteld hem al wel binnenkrijgen. Maar ik die gekozen heb voor afhalen in de winkel…….

Reputatie 4

Hij is er eindelijk! Wat een mooi ding :)

Nog steeds vind ik de service van T-Mobile kloten en bestel 'k nooit weer hier. Overigens nog een reden om niet naar de winkel te gaan:

  • Wil je er accessoires bij? Nee…
  • Wil je hem verzekerd? Nee..
  • Zeker weten? Want… [insert lang verhaal hier]. Ja zeker weten
  • Wat betaal je maandelijks voor internet, want we hebben een aanbieding…
  • Ik zie dat je regelmatig over je databundel gaat...wil je deze wellicht upgraden?

Maat...ik wil mijn telefoon nu...luisteren naar dit verhaal voelde langer dan wachten op mijn telefoon. Bedankt! 😂

Wat iemand hierboven zei klopt trouwens; mijn telefoon komt echt uit een verpakking waar mijn naam op staat. Dus ze worden vanuit T-Mobile op naam verstuurd en niet random verdeeld.

Reputatie 2

09-09 | Pro Max 256GB Paars | 7533XXXX

Ik zag dat veel mensen hier met dezelfde setup vandaag een sms hebben gehad of hun toestel al in ontvangst hebben genomen, dus ik dacht ik kijk even naar de status van mijn bestelling en zowaar verandering:

 

Hope after all….

Reputatie 4

Jeetje het is echt feest vandaag

Ik ga ook klagen ik zie iedereen klagen en 10 min later ik heb een sms ik heb een belletje 😂😂 ik wil ookk 😫

Reputatie 2


Mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold staat klaar.

Beste Tartarus

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Haarlem - Grote Houtstraat

Grote Houtstraat 118

2011 ST Haarlem

http://maps.google.com/?q=Grote%20Houtstraat%20118%2C%202011%20ST%20Haarlem%20T-Mobile

Reputatie 2

Hoi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Net gebeld mag hem ophalen iphone 14 pro max paars 128 7539xxx 🎉🎉🎉🎉

Reputatie 4

ik heb bestelnummer 75345xxx 128GB iphone 14 pro max besteld en als bestelstatus bestelling is afgegeven aan koerier 👌🏻 hoop dat ik het snel binnen heb kan niet wachten🥳

Welke kleur?:) mijn bestelnunmer is namelijk minder ver haha 

Ja mijn bestelnummer is 7532xxxx en ook nog niets vernomen, Iphone 14 Pro max Paars, wel gekozen voor afhalen winkel .. dus miss worden we vandaag benaderd. 

Ik heb precies hetzelfde en ook mijn ordernummer is 7532xxx en ook de pro max paars besteld en afhalen in de winkel. Mogelijk zullen ze vandaag in de loop van de dag een SMS sturen (als ik de voorgaande jaren mag vergelijken).

Bit the bullet en mijn Pro Max Space Black 256GB geannuleerd en de Pro Max Silver 512GB besteld. Morgen wordt hij bezorgd! :D

Nou, even m’n hart luchten, ook ik begin het nu redelijk zat te worden.

Iphone 14 Pro Max Zwart 512GB 09/09 rond 15:00 besteld om op te halen bij het filiaal in Leiden, mensen die hier ervaring hebben met het filiaal? Telefonisch niet bereikbaar. 

Als ik 2 dagen later had besteld voor thuislevering dan had ik hem al lang gehad. Kan toch niet dit.


begin er zo moe van te worden, blijft afwachten of annuleren en ergens anders bestellen/klant worden zodra hij op voorraad is ergens.

 

Edit: oja, en de forum admins die nergens concreet antwoord op geven.

Reputatie 1

Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

Veel plezier, Maar #t-mobile #fifo My Ass

Reputatie 4

ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Zelfde model, bestel nummer 7531 en nog niks… lol

Zelfde model maar dan 7532 en ook nog niks binnen.. 😅

Misschien omgekeerde first in first out 🥸

First in Last out => FILO 🤣

Ik heb hem ontvangen! Vrijdag 09-09 besteld rond 15u, bestelnummer 7532xxxx iPhone 14 pro Max 256 GB zwart, thuis laten bezorgen. Succes voor alle anderen! 

Reputatie 1

En dan zetten ze ook nog 4 tot 6 weken , 4 weken is nooit haalbaar en 6 weken denk ik ook niet ,dus zuivere misleiding waar je niet vrolijk van wordt 😡

Reputatie 4

In theorie zou dit betekenen dat alle bestellingen vóór 11/09 verwerkt zijn. In mijn geval heb 'k besteld op 09/09 en staat er nu 10/09 dus fingers crossed!