[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 3

Gelukkig ook vandaag op kunnen halen ;)

128GB Space Black

10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳 

Reputatie 2

Vandaag me nieuwe telefoon de iPhone 14 pro Max 128 goud   Mogen ontvangen 😃

Reputatie 4

Ik wacht al vanaf “binnen een uur gepreorderd” 😅

Reputatie 3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Wat betekenen die tijden precies? Het is al bekend dat niet iedereen die op 9/9 besteld heeft, 4-5 weken hoeft te wachten, er worden namelijk vandaag al wel toestellen uitgeleverd. En het lijkt me toch ook niet zo dat er dan de komende 4 weken niks wordt geleverd en daarna opeens wel?

Ik ben super teleurgesteld over hoe dit proces wordt afgehandeld door T Mobile. Ten eerste hebben ze duidelijk verkeerd gecommuniceerd dat de centrale voorraad en de voorraad van de afzonderlijke winkels gescheiden zijn. Het lijkt alsof de leveringen sneller gaan als iemand kiest voor thuisbezorging. Als ik dat wist, zou ik voor hetzelfde kiezen. Zelfs in dit geval, waarom krijgen winkels geen extra telefoons uit de centrale voorraad? Dit slaat totaal nergens op. Tmobile is een van de grootste operators, en hoe komt het dat ze als voorzichtig bedrijf de levertijden niet kunnen inschatten en de levertijden ineens weer verhogen? Het voelt alsof personen die geen gezond verstand hebben dit proces managen. Super irritant, en super teleurstellend, en super slechte reputatie voor Tmobile. Als ik Tmobile was, zou ik proberen iets extra's te doen om mijn klanten tevreden te stellen. Ook begon ik de integriteit van de medewerkers in twijfel te trekken. Hoe weten we dat ze de telefoons niet eerst aan hun vrienden en familieleden uitdelen? Al met al zou Tmobile zich moeten schamen voor deze situatie. Ik realiseerde me net dat andere concurrenten veel efficiëntere en betrouwbaardere bedrijven zijn.

Reputatie 6

Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Dat is bij Apple zelf ook zo, die levertijden schoten ook naar 4-5 weken op de pre-order dag zelf. Maar wees gerust, ervaring leert dat dit de komende dagen echt wel naar beneden wordt bijgesteld! Er komt elke dag gewoon beetje bij beetje nieuwe iPhones binnen.

Reputatie 6

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Reputatie 6
Badge +3

Hi @TalithaS, @rddvries & @Steeffeh, voor de iPhone 14 Pro Max was er dit keer geen update. Ik had perongeluk mijn reactie hier ook geplaatst. Hopelijk is er de komende update wel een update voor de iPhone 14 Pro Max! 😊

Reputatie 2

Het wachten maakt mij gewoon boos😮💨😮💨😮💨

Reputatie 1

Jajaa ik mag mij toestel gaan ophalenn yeeey eindelijk…. 
iphone pro max 128GB paars. Locatie Den Haag 

Reputatie 2

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Reputatie 1

@TMobile pas de levertijden aan naar de juiste , als mensen langer dan de aangegeven levertijden wachten dan kloppen de levertijden gewoon niet , zo simpel is het .

Geef iedereen de juiste informatie .

Het is zowiezo belachelijk dat tmobile zulke levertijden heeft terwijl bedrijven zoals belsimpel wel kan leveren .

Reputatie 3

Hetzelfde geldt ook voor mij. Op de 9e om 14:35 telefonisch besteld. iPhone 14 pro Max paars 512GB. Op advies van de medewerkster gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit de snelste weg zou zijn om het toestel te ontvangen. 
 

Vanochtend via de chat nog geprobeerd om meer info te krijgen. Helaas zonder succes. De enige info die je krijgt is de gestuurde sms dat de levering vertraagd is. Er wordt verder niet ingegaan op waarom andere mensen hem wel al hebben met dezelfde configuratie en zelfs later hebben besteld (maar hebben gekozen voor bezorgen)

Reputatie 3

@Hajar @Johrick update vandaag? Met antwoorden op alle vragen?

Reputatie 6

Hetzelfde geldt ook voor mij. Op de 9e om 14:35 telefonisch besteld. iPhone 14 pro Max paars 512GB. Op advies van de medewerkster gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit de snelste weg zou zijn om het toestel te ontvangen. 
 

Vanochtend via de chat nog geprobeerd om meer info te krijgen. Helaas zonder succes. De enige info die je krijgt is de gestuurde sms dat de levering vertraagd is. Er wordt verder niet ingegaan op waarom andere mensen hem wel al hebben met dezelfde configuratie en zelfs later hebben besteld (maar hebben gekozen voor bezorgen)

Zelfde ervaring hier, exact dat antwoord. Je kan mij niet vertellen dat T-Mobile niet op de hoogte is van jouw toestel status. Ze zouden moeten kunnen zien of jouw toestel gereserveerd is / onderweg is naar een filiaal of niet.

Denk dat ze gewoon logistiek een fout hebben gemaakt en orders die thuis bezorgd worden voorrang hebben gegeven. En dat ze dit simpelweg niet toegeven, want ja, fouten maken en toegeven mag blijkbaar niet bij T-Mobile 🤷🏻‍♂️

Reputatie 2

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

 

Reputatie 4

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Wat goed om te horen, dit geeft mij nog een beetje hoop. Veel plezier ermee!

@connorjsmit dankjewel! Ga het hier wel een beetje missen, hoop dat iedereen snel zijn iPhone heeft!

Hahaha ik heb inmiddels al een hele poos mijn iPhone en toch kijk 'k soms nog. Ken het gevoel. Tot volgend jaar iedereen 😄

Reputatie 3

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Welkom bij fifo!

Reputatie 3

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

Ik denk (en T-Mobile erkend het door te zwijgen op mijn vragen) … Besteldatum + betaling… Mijn order zat ook in de eerste ellende betaalkoppeling, daardoor pas LATER kunnen betalen

Besteld: 09/09 -- Iphone 14 Pro Max 256GB 

Betaald: 10/09

Gevolg, jammer joh… verder in de rij.. want t-mobile ontkracht, nog ontkend dit. 

Volgens hun eigen tekst… Bij betaling maak je de bestelorder definitief… Ook al is er door de klanten service / winkel / etc. jouw wat anders verteld..

 



Want anders had iedereen die hier op eenzelfde toestel al juichend geroepen… Hij is er !

De mensen die ik voorbij zie komen, ongeacht thuisbezorgd / betalen in de winkel zijn (minder favo) toestellen.. en betaald op de dag zelf..

Das mijn interpretatie van wat ik hier zie.

Jammer dat t-mobile zwijgt.

Weet ik niet of dat klopt want ik kan helemaal niet van te voren betalen. Als ik op de link klik krijg ik de melding dat ik betaal bij ontvangst. Terwijl aan de telefoon gezegd werd dat ik of via de mail kon betalen of bij ontvangst. Dus volgens wat jij zegt krijg ik mijn telefoon nooit.

 

Zoals ik het zie: Pas als de mensen die ‘vooraf’ hebben betaald en besteld’ … zijn die aan de beurt. Zag er ook meerdere voorbij komen met eerdere nummers.. wat mijn vermoeden (maar niet door r-mobile_ bevestigd…. want ik stond (net als vele duizenden) boven aan de lijst .. ;-)
 

 

Dat zou heel erg krom zijn. Wanneer ik koos voor ophalen in de winkel kreeg ik totaal geen optie om het online te betalen. Alleen in de winkel 

Reputatie 4

Ik heb net mijn winkel gebeld en die zei dat hij letterlijk nog geen 1 iPhone 14 Pro gezien heeft...er zijn “een aantal normale iPhone 14's de deur uit gegaan” maar van een Pro heeft hij nog niets gezien.

Treurig toch?

Reputatie 5

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

We kunnen ook gewoon de bestelling annuleren, immers de pre-order van de 15 start alweer bijna 😂😂

Reputatie 3

ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳

Reputatie 6

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

@Hnniii Waar het in dit geval, bij de meeste, fout gaat is dat ze worden ingehaald door mensen die voor bezorgen hebben gekozen. Die hebben hetzelfde toestel, hogere order nummer en hun telefoon al in huis. De afhalers die worden in het verschiet gelaten. Dus dat duidt op een kink in de logistieke kabel en het FiFo systeem. Als klantenservice ook al niet kan vertellen óf je order onderweg is naar filiaal of niet, dan duidt het er eerder op dat ze deze orders gewoon hebben gepasseerd. Dus de filialen hadden deze toestellen geleverd moeten krijgen, omdat de mensen die hem thuis geleverd krijgen hem al hebben (en die een hoger order nummer hebben), dat klopt dan niet.

Daar ben ik het mee eens dat klopt zeker niet. 
Je mag er dan inderdaad vanuit gaan dat de shops die telefoons geleverd hadden moeten krijgen wat dus niet het geval is. 
Dat moet zeker anders en ik snap dat dat inderdaad een kink in de kabel is die je gewoon niet wil hebben. Dat is zeker iets waar ze een ‘verbeterpunt’ hebben. 

In dit geval is het gewoon jammer dat T-Mobile het niet ‘toegeeft’ en dat mogen ze echt wel op een politiek correcte manier doen. Maar nu laat je eigenlijk je klanten gewoon vallen. Want wachten op voorraad, dat moeten we sowieso, daar ontkom je niet meer aan. Maar het negeren van die tientallen, misschien wel 100 berichten, is gewoon niet hoe het hoort. En daar kan jij niks aan doen @Hnniii , is meer mijn betoog naar buiten 😇. Want de filialen zijn hier niet de schuldige, die zitten ook maar te wachten op telefoons. En alleen maar storend voor het personeel daar dat ze telefoontjes of klanten op bezoek krijgen terwijl T-Mobile niet thuis geeft.

Reputatie 1

Dit antwoord gaf T-Mobile mij omtrent wat de besteldatum betekent in de tabel. 

‘je bestelling is inderdaad gedaan op 9/9 en in goede orde ontvangen. Je hebt ook een bevestiging gekregen vanuit de T-Shop dat ze jou berichten zodra deze daar klaar ligt. Het feit dat de besteldatum op de Community is aangepast, betekent dat alle orders op de dag daarvoor zijn of worden verwerkt in de komende dagen. Het zal dan ook niet lang meer duren voor je een bericht vanuit de T-Shop ontvangt om te laten weten dat je je iPhone daar kunt komen ophalen!’