[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Net sms’je gekregen van T-mobile Weert 🥳

Morgen mag ik m’n Pro Max 128gb Paars ophalen!

op 9-9 besteld, rond 18:00 savonds kwam de bestel bevestiging. Ordernummer: 7533 

🎉🎉🎉

 

 

 

Reputatie 3

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Afhalen of thuis bezorgd? Wat is je ordernummer? Wanneer besteld?

Thuisbezorgd, ordernummer 75325XXX, bestelling kwam er vrijdag net voor drieën eindelijk doorheen. Het is een Pro Max 128GB Zwart. Ook ik heb helaas veel verhalen gehoord van mensen die hem later hebben besteld en eerder hebben gekregen, dus de frustratie liep bij mij al op. En nog steeds zijn er mensen op dit forum die hem eerder hebben besteld dan ik en hem nog niet hebben vgm. 

Reputatie 4

Van 2 tot 3 weken naar 4 tot 6 weken!!!!

🤬🤬🤬😤🤬🤬🤬😤🤬🤬🤬😤🤬🤬🤬😤

Ik kan net zo goed wachten op de 15 pro max 

Reputatie 6

Eergisteren veranderde besteldatum van de Pro Max Zilver 256gb van 09/09 naar 10/09. En om 09.22u vandaag een sms gekregen dat het toestel opgehaald kan worden. Filiaal Hilversum, order nummer 75322xxx. Medewerker wist te vertellen dat nu pas mondjes maat toestellen binnen beginnen te komen bij dit filiaal.

Verder: tabel is dus gewoon voor thuisleveringen en afhalen!

Nu wachten op de volgende bestelling 👀 had er 2 lopen, dus nog 1 te gaan voor afhalen 🥳, 7541xxxx, ook een Pro Max Zilver 256gb, besteld op zondag 11/09. Dus hopelijk schuift levertijden tabel snel weer op.

Reputatie 3

Hij heeft wel een punt hoor... heel veel poeha, pre-order systeem (wat elk jaar weer op z’n gat ligt), altijd alles last minute (een week tussen release en eerste uitlevering) een levertijden overzicht wat niet wordt bijgewerkt, beloftes van sales/klantenservice medewerkers die gebaseerd zijn op niks, afspraken die niet worden nagekomen, en waarvoor?

 

Ik weet dat het ook komt doordat Apple er van houd om zogenaamd ‘schaarste’ te creëren maar T-Mobile zou er na zoveel jaren ervaring ook wel iets beters van kunnen maken. 
 

 

Reputatie 1

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Ik heb ook 9/9 telefonisch besteld 14:03 iemand aan de lijn die mij heeft geholpen te verlengen.

Ik had om 14:23 eerste bevestigingsmailtje binnen. En de volgende dag de mail met de specificaties van mn bestelling. iPhone Pro 128GB zwart
 

Ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop.

bestelnummer: 7531XXXX

ik hoop dat we snel iets horen.

p.s. Voorwat pre-orderen we dan eigenlijk? Voor saus want mensen die dagen later bestellen krijgen eerder hun toestel.

 

 

Reputatie 4

Nou ik denk dat ik eerder 

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭

Same here.. 32 is cursed!!

denk het ook

nou ii denk dat ik dat eerder ben. Ik ben volgens mij nog de enige met 7531…🥹

Oh wauw ik dacht dat 7531 en 7532 al uitgestorven waren 

 

Nope, die zijn het kijken en typen zat … hier ook nog steeds 7532.. ;-) klaag teveel of te weinig, geen idee maar heeft imo geen zin te klagen, wellicht zitten we inmiddels tussen de stapel.. ‘lastig’ persoon 

Hahaha ik dacht ik ga ook even klagen en zeuren. Gisteren kwamen veel mensen na geklaag opeens met ik heb een sms. Natuurlijk werkt het niet zo, maar was ff gefrustreerd. Nu gaan we maar zitten en afwachten. Ben het typen inmiddels ook zat 

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Zojuist hetzelfde gedaan, dank voor de tip! Morgen in huis!!

Als ik volgende week geen bericht krijg doe ik hetzelfde, begin het ook nu zat te worden 

Reputatie 4

Same; nooit weer een T-Mobile bestelling voor mij. Ik ga denk ik zelfs overstappen naar een andere provider (voor het eerst in 10+ jaar) samen met mijn partner. Niet echt reden om te blijven!

Reputatie 1

Ik heb eindelijk een account aangemaakt hier, omdat ik toch eens ergernis wil uiten, maar ook een paar dingen niet begrijp die hier gebeuren.

Ten eerste : Het is mijn eigen schuld dat ik zo laat (als 4 dagen laat is...) in de rij sta. Ik had besloten op releasedag om niet te bestellen, juist omdat ik deze teleurstelling niet wilde waar nu een hoop mensen inclusief ikzelf in zitten. Hij was te voorspellen, dus ik had eigenlijk besloten na een maand of 2-3 te bestellen wanneer alles weer makkelijk leverbaar zou wezen. Of je nou 18 of 58 bent, je verrast jezelf toch, je betaalt een flink bedrag, dus het moment dat die bestelling de deur uit gaat ben je toch een beetje (on)bewust enthousiast.

De reden dat het mijn eigen schuld is, is omdat T-mobile mij de 13e ‘s avonds belde. Mijn abonnement stond op aflopen, en dat kon ik verlengen. Dus, ik vertel hem mijn verwachtingen en de reden dat ik nog niet wilde bestellen. Waarop die medewerker zijn collega erbij haalt en mij blij vertelt dat dit toestel nog op voorraad is en diezelfde week uitgeleverd zou worden. Daar ben ik dus mee accoord gegaan.

Is het dus helemaal mijn schuld? Nee, het is me toegezegd. En er is op facebook door T-mobile gereageerd dat er met de medewerker gesproken zou worden. Waar ik niets aan heb. T-mobile wel, want die kunnen hun medewerker coachen en hun kwaliteit verbeteren. Maar daar heb ik geen boodschap aan, want als zij leveren zoals verwacht, dan hoef ik die medewerker nooit meer te spreken.

Maargoed, ik werk zelf als procesmanager bij een groot bedrijf, dus ik heb het maar zo gelaten. Een callcenter krijg je nooit 100% goed, foutjes worden gemaakt, en jammer genoeg ben ik dan maar zo’n foutje. Ik zit al meer dan 10 jaar bij T-mobile met mijn mobiel, en sinds een paar jaar ook met internet thuis en heb echt nooit iets te klagen. Dan ga ik niet over het eerste het beste incidentje uit m’n pan schieten.

Maar er zijn toch twee dingen die me niet lekker zitten en die nooit om mij heen in mijn dagelijkse werk zouden gebeuren, omdat je juist als groot bedrijf je klanten zou moeten willen enthousiasmeren. Het is veel makkelijker klanten te verliezen en moeilijker te behouden wanneer een kleintje het allemaal wel op orde heeft. 

Dus ten eerste dat leveringsproces (en dan laat ik de ogenschijnlijke k*tcommunicatie voor de klanten die voor bezorging in de winkel gekozen hebben maar even terzijde). Als je weet dat je niet tijdig kunt leveren, waarom blijf je dan klanten gouden bergen beloven. Komtgoedjes. Mensen zijn enthousiast, kijken uit naar hun toestel, ik kan er toch vanuit gaan dat er bij T-mobile ook mensen zitten die marktonderzoek doen om te kijken “ tot X dagen wachten zijn klanten nog enthousiast verrast, en na X dagen onthouden ze meer hoe teleurgesteld ze waren in de levertijd dan het plezier van de ontvangst”? En dan stop je toch met het warm maken van mensen, anders lopen ze bij je weg? Want eerlijk, ik begin wel een beetje op dat punt te komen, en er zijn een hoop mensen die al voor mij besteld hebben. De manier hoe hiermee omgegaan wordt is bijzonder teleurstellend.

En dan ten tweede de (non)communicatie vanuit T-mobile. Ik heb dit forum nooit nodig gehad, en vind het eigenlijk best cool hoe de interactie hier gaat en hoe iedereen mekaar helpt. Maar het lijkt er haast op dat dit meer personeelsontlasting is van T-mobile zodat klanten het lekker zelf op kunnen lossen, maar de enige reactie die ik zie is “heb je vragen?” , waarop volgens mij die medewerker zijn simkaart snel uit zijn toestel trekt zodat hij in ieder geval die vragen niet hoeft te beantwoorden. Mensen gaan zelf wel kijken waar overeenkomsten zitten (fifo, winkelbezorging, ahhhh.. fifo per winkelbezorging? Dat zal dan wel!) maar dat is natuurlijk gewoon dieptreurig. Als je patronen in vragen ziet, help die mensen dan. Daar zit je voor. Dat is je werk.

Ik moest het toch even kwijt, want ik zie zoveel gaten hier in iets wat een plezier voor iedereen zou moeten zijn, zolang de communicatie daar ook maar is. En dat is toch wel een jammere constatering.

Ik wens iedereen veel plezier met zijn of haar telefoon als die geleverd wordt, het is toch een mooi ding. En hoop dat ik de mijne ook binnenkort kan verwachten ;-)

Reputatie 3

Ik heb net iemand gesproken via de chat.

Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Reputatie 4

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Otherwise @Da Don will make him an offer he can't refuse

Reputatie 6

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Reputatie 2

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Ik ben vooral benieuwd waarom sommige mensen eerder de telefoon hebben dan ik terwijl ik hem veel eerder besteld had. Nu vrees ik dat ik 4-5 weken moet wachten en dat terwijl ik nog best snel was ☹️

 

Reputatie 1

Gisteren namiddag de Zilveren 14 Pro Max Met 512gb besteld (in plaats van de 256gb die ik op 12/09 had besteld), in de avond een mailtje van PostNL ontvangen en heb hem nu al binnen!

 

Hopelijk ontvangt iedereen ook snel zijn/haar nieuwe toestel

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Voor mij precies hetzelfde. Ik ben al bijna tien jaar klant bij T-Mobile maar zoiets heb ik nooit meegemaakt. Mijn volgende abbonement sluit ik zeker bij een concurrent af die geen leveringsproblemen heeft en als dat wel zo is dit tijdig communiceert. Voordat ze mijn geld hebben dus...

Ik kan je vertellen dat alle providers leverings problemen hebben. Dit ligt oa aan de overvallen op de Apple telefoons van vorig jaar daardoor is er ‘geen voorraad’ en wat er is word meteen uitgebeld. Ook levert Apple een bepaalde batch af wat ook nog is afwisselend in type kleur ect is. Dus waar je ook besteld of het is bij een belsimpel er zit altijd wel een “kleine wachttijd op”

 

Dat is allemaal leuk lief en aardig. Ik zou dit prima kunnen accepteren. Maar er worden gewoon orders aangenomen terwijl T-Mobile prima weet dat de leverdatum niet gehaald gaat worden. Hier wordt niet over gecommuniceerd en ik kan op een forum gaan kijken of mijn levertijd is aangepast.

Geen voorraad hebben is het probleem niet. De communicatie hier over wel. Maar dit zou wel beleid zijn, lekker orders binnenhalen en het vervolgens de klant lekker zelf uit laten zoeken. 

Nou ik heb zojuist bij een concurrent mijn iPhone besteld en deze zal morgen al geleverd worden. Veel succes met wachten nog allemaal! Na zon behandeling verdienen ze mijn geld niet meer. 

Reputatie 2

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

@Gioia dus bij ophalen in de T-shop wordt fifo toegepast per filiaal? Of worden de telefoons volgens fifo verdeeld over de shops? Stel: twee klanten bestellen dezelfde configuratie, maar bij twee verschillende locaties. Krijgt de klant met het lagere ordernummer dan nog steeds zijn/haar telefoon eerder dan de andere klant? Of is dit weer afhankelijk van de voorraad per filiaal?
 

Yes :P
iPhone 14 Pro Max 256 Grijs

75321XXX
Reputatie 4

Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

Met jou meerdere😞 wacht ook al 2,5 week… paar dagen minder dan jou, maar denk dat na 47 pagina’s alles zo’n beetje gezegd is. Nu is het afwachten en hopen 

Reputatie 3

Heb nog geen ophaal sms mogen ontvangen. Ondertussen hebben andere mensen met het zelfde model ja. Al hun telefoon ook al hebben ze een hogere ordernummer 

Reputatie 6

same 🥲 nu alweer bijna 4 weken verder 

🧐 zitten pas op 3 weken en 2 dagen, om correct te zijn. Kan begrijpen dat het misschien langer voelt. Meeste toestellen zijn 4-5 weken levertijd, dus het einde is gelukkig voor vele in zicht. Volgende week zal echt wel een sprint gaan nemen.

Reputatie 6
Badge +6

@Gerben1306 @Muratcn @sebasdebaenst @rddvries Superfijn dat jullie bestellingen binnen zijn! Ik wens jullie veel plezier met jullie nieuwe pareltjes! 😄

 

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 2

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Ik heb hetzelfde gedaan en mijn bestelling geannuleerd. Daarna besteld bij belsimpel en morgen krijg ik mijn Iphone 14 Pro max. Heb vrijdag besteld en krijg hem morgen. 

Smart, ik bestel nooit meer bij T-Mobile. In verleden altijd bij Belsimpel gedaan zonder probleem en baal ervan dat ik dat nu niet gedaan heb.

Nieuwe week, nieuwe kansen 🙏🏻