[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 4

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Wtf? Als het gaat om de iPhone 12 pro blauw 128GB, dan is T-Mobile echt op bullshit, ik heb ‘em dan namelijk eerder besteld dan jij, maar je hebt ‘em eerder dan ik?

Mag indd hopen dat dit bullshit is. Ik heb hem ook eerder dan hem besteld.. 128gb dan wel..

Reputatie 7

@marilyngiuliana

Goed punt, ik heb mijn antwoord nog even aangevuld!

Ook de winkels zullen zo snel mogelijk contact opnemen (via telefoon of SMS) om aan te geven dat je het toestel kunt afhalen. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te stappen, je ontvangt vanzelf bericht, wanneer deze op voorraad en in de winkel is.

Reputatie 4

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Inderdaad. Gezeur over communicatie ook. Er is zelfs een speciaal forum en een link waar je kan zien wat de status is van je bestelling. Wat verwachten mensen dan, dat er elk uur iemand persoonlijk contact op te nemen voor een status update? Het liefste ontvang ik ook nu de nieuwe iphone. Maar dat zit er dus niet in. 

Is gewoon heel spijtig dat ook de winkels afhankelijk zijn van geen wat word geleverd dan kan je bij wijze van tig orders hebben maar als je maar een deel binnen hebt ja dan word het lastig. Wanneer er nieuwe worden geleverd weten ze ook niet. Me vriend werkt in een shop en ook hun weten niet wanneer wat komt op het moment

Reputatie 1

Wanneer krijg ik me iphone 12 pro (blauw) binnen? Het is nu al een maand geleden dat ik hem heb besteld. (25 okt)

Reputatie 3

@marilyngiuliana

 

precies. Ik heb rond 17.20 vrijdag bestelt, nadat TM weer online was. Heb al order nummers gezien ver boven mij die al afspraken hebben gekregen.

ik heb ophalen in T-shop gekozen.. vrees dat dat de foute keus is geweest, want ga er nu niet meer vanuit dat ik nog een berichtje krijg of gebeld word, aangezien het toestel morgen uitkomt.
 

balen, zal wel 5 november worden eer ik hem heb. 
 

(Ben niet boos of iets op TM; het is wat het is, wel beetje geïrriteerd.. en ongeduldig.😅😅)

Reputatie 4

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Ben het eens met jullie als ie niet geleverd is. Waar het bij mij om gaat is dat er mensen zijn die later via hetzelfde medium hebben besteld en die wel geleverd krijgen. 

Hoe dit zit weet ik niet ik weet wel wat in de winkel binnen komt ze dit wel op volgorde afwerken 

Reputatie 2

@marilyngiuliana

 

precies. Ik heb rond 17.20 vrijdag bestelt, nadat TM weer online was. Heb al order nummers gezien ver boven mij die al afspraken hebben gekregen.

ik heb ophalen in T-shop gekozen.. vrees dat dat de foute keus is geweest, want ga er nu niet meer vanuit dat ik nog een berichtje krijg of gebeld word, aangezien het toestel morgen uitkomt.
 

balen, zal wel 5 november worden eer ik hem heb. 
 

(Ben niet boos of iets op TM; het is wat het is, wel beetje geïrriteerd.. en ongeduldig.😅😅)

Ik denk (hoop) dat we deze ochtend nog bericht krijgen van je desbetreffende shop. Sommige shops hebben waarschijnlijk voor gekozen of tijd gehad om de berichten gisteren te versturen en andere zullen dat deze ochtend doen. Weet niet of @David dat kan bevestigen?

Mij werd juist geadviseerd om voor afhalen te kiezen omdat het bezorg bedrijf wss overbelast zou raken .. 

Reputatie 3

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 


het gaat er niet om dat je je telefoon wat later krijgt,dat kan altijd gebeuren en als je het er over een paar hebt geen probleem maar het gaat er om dat je gewoon een eerlijk antwoord krijgt als je een vraag stelt. En dat is blijkbaar erg moeilijk en behoort niet tot de normen en waarden van T-Mobile.

dat ze een tekort zouden hebben voor de aanvragen was echt al wel bekend en wees dan gewon gelijk eerlijk.

Er stond VANAF. Je hebt ook te maken met diverse modellen en locaties. De communicatie is gewoon helder geweest. Het is maar net hoe je iets wil opvatten. 

Reputatie 2

Yesss, de mijne word maandag geleverd 🙏🏻 iPhone 12 pro 128 GB Gold. 16-10 besteld

Reputatie 4

@marilyngiuliana

Goed punt, ik heb mijn antwoord nog even aangevuld!

Ook de winkels zullen zo snel mogelijk contact opnemen (via telefoon of SMS) om aan te geven dat je het toestel kunt afhalen. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te stappen, je ontvangt vanzelf bericht, wanneer deze op voorraad en in de winkel is.

oké dus als ik het goed begrijp 

hebben de winkels nog niemand gecontacteerd? 
dat gaan ze nog doen .. ? 

 

Sommige mensen die voor afhalen hebben gekozen hebben al wel iets gehoord. Verschilt misschien per shop ook. Dat houd ik mezelf in ieder geval maar voor ;)

Reputatie 3

@marilyngiuliana

 

 

Ik denk (hoop) dat we deze ochtend nog bericht krijgen van je desbetreffende shop. Sommige shops hebben waarschijnlijk voor gekozen of tijd gehad om de berichten gisteren te versturen en andere zullen dat deze ochtend doen. Weet niet of @David dat kan bevestigen?

Mij werd juist geadviseerd om voor afhalen te kiezen omdat het bezorg bedrijf wss overbelast zou raken .. 

Dat was precies mijn gedachte gang ! Dacht ophalen, stuk sneller !

Ik heb hem 26 oktober besteld, tot op heden nog niks gehoord van de locatie waar ik hem zou gaan ophalen. Net gecheckt of überhaupt m’n bestelling wel goed door is gekomen, gelukkig wel. Vind dat T-Mobile wel iets meer updates mag geven over hoe lang zij verwachten dat hun klanten nog moeten wachten...

Reputatie 2

@marilyngiuliana

 

 

Ik denk (hoop) dat we deze ochtend nog bericht krijgen van je desbetreffende shop. Sommige shops hebben waarschijnlijk voor gekozen of tijd gehad om de berichten gisteren te versturen en andere zullen dat deze ochtend doen. Weet niet of @David dat kan bevestigen?

Mij werd juist geadviseerd om voor afhalen te kiezen omdat het bezorg bedrijf wss overbelast zou raken .. 

Dat was precies mijn gedachte gang ! Dacht ophalen, stuk sneller !

We zullen het vandaag gaan zien ... 

laat jij iets weten als je bericht krijgt dan doe ik dat ook 🤗

Reputatie 1

23 okt besteld iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB , nog geen enkele bericht gehad, het kan ma of din nog maar zo als ik het hier lees ben ik er bang voor , zit er wel aan te twijfelen of ik het moet annuleren en dan KPN een af te sluiten, aangezien ik ook tv en internet daar van hebt , maar we zullen zijn misschien komt de kerstman nog 😂

Reputatie 4

Hallo

 

22e october besteld om 10:17, kreeg een sms bevestiging. En nu wachten…. geen mail geen sms niks. Zakelijke bestelling was het....

 

Welkom bij de T-Debiel wachtclub, je zal zo wel een bericht krijgen van hoe of wat… Hun klantenservice/communicatie is top namelijk! 

Reputatie 4

Goedemorgen all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB zijn zojuist aangepast want de 8 weken zijn verstreken! Ohnee, geintje! Toch niet. Kom elke dag maar op de community checken of we iets wijzigen want we informeren je niet. Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons, of niet natuurlijk! 

Vragen? Stel ze gerust maar verwacht geen antwoord! Fijne kerst

Groetjes, T-Inmobiel.

Sent from my iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB ordered yesterday

 

Ik weet niet precies waarom, ik maar ik ga heel goed op dit bericht.. 😂

 

“Sent from my iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB ordered yesterday “  

Reputatie 1

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

En toen kwam ineens de sms binnen. De bestelling ligt klaar!

Welk toestel en welke winkel heb je hem besteld? 

Reputatie 4

Net op de site van Apple zelf gekeken (Apple.nl) voor de iPhone 12 Pro 128GB Goud en daar staat een levering van 23 november - 2 december. Ga er vanuit dat dit dan ook is voor alle andere winkels, waaronder T-Mobile.
Levering rond die periode lijkt mij dus het meest reëel om te verwachten

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave: 

Reputatie 1

De besteldatum houdt in dat ze de bestellingen afwerken die tot aan die datum besteld zijn. (Ga ik vanuit)de besteldatum voor mijn telefoon is gisteren aangepast naar 3 nov, en prompt wordt ik de dag erna (vandaag) gebeld dat de telefoon klaarligt. Ik had deze op 25 okt besteld.

Reputatie 1

Ik heb ‘m net besteld bij Coolblue 🙂 Vanavond nog in huis! YESSS

Reputatie 1

Zojuist bericht gehad dat mijn IPhone 12 pro 128GB blauw (besteldatum 23 oktober) geleverd gaat worden en afspraak kunnen maken. Wordt geleverd in de week van 28 december! 🎉

Heb net een sms gekregen waarin staat dat de shop mij in de loop van de dag gaat bellen voor een afspraak. Als dat niet lukt kan ik hem vanaf 23/10 ophalen. Geen zorgen dus als je voor ophalen hebt gekozen!

Fijn! Heb jij mooi geluk, wat heb je besteld en hoelaat ? Leuk om te weten haha 

12 Pro Blauw. 17:00.

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave: 

Dus… aangezien @Hajar niet gereageerd heeft tot zover, kan ik mijn iPhone dit jaar nog verwachten?