[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pieterke 

Je ontvangt een SMS van de desbetreffende T-Mobile shop wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Dus geen zorgen je hoort snel meer. :blush:

Reputatie 7
Badge +9

@carfreak_2602 @marzso Ja, inderdaad vanaf de datum waarop  je zelf een bestelling hebt gedaan. 

Op 6 december de zilvere pro 256GB besteld en vandaag door AMP geleverd. Top!

Reputatie 3

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Reputatie 4

Tmobile weet totaal niet wat ze binnen krijgen, de goud en zilver kleur waren gisteren toen ze iedereen af belde nog geen eens geleverd. 
Ze hebben totaal niet in de hand wat ze krijgen dat is dus ook heel het probleem. 

Reputatie 4

Goeiemorgen allemaal,

ik heb afgesproken om een 12 pro goud  (besteld op 3 november) in de shop af te halen, kan ik deze leverdatumlijst dan ook aanhouden? Ik kan namelijk in mijn account de voortgang van de bestelling niet volgen en de shop is niet te benaderen.

 

groetjes sandra

Levertijd geld altijd vanaf je eigen besteldatum, houd dus de tijd aan die bij jou telefoon hoort vanaf je eigen datum.

Hoe kan het zo zijn dat mensen die later hebben besteld hun telefoon eerder hebben gekregen? Zie ook dat we geen bevestigingsmail hebben gekregen over dat de bestelling is omgezet naar thuisbezorging.  . 

Reputatie 2

Zondag besteld en nog geen mail gehad. Orderstatus staat ook nog op niet leverbaar. 

Dus ik zit sowieso niet bij de eerste lading (had ik ook niet verwacht). Iemand enig idee hoeveel tijd er zit tussen een nieuwe levering? Aan wat voor tijdsbestek moet ik denken?

Waar zie jij staan niet leverbaar als ik het vragen mag?

Hier in dit topic staat een link. Op pagina 2 geloof ik (nieuwste reacties eerst) 

Ja die link had ik gezien bedoel je in die stapjes van bestelling, goed gekeurd enz ?maar staat daar bij jou niet leverbaar? Ik zie staan dat de t shop contact met mij opneemt Indien hij er is. 

Ja dat bedoelde ik ook, dan is hij nu dus nog niet op voorraad voor ons hahaha

Ik werd vandaag gebeld door de shop daarin vertelde ze dat het bedrag gepint moest worden en ze bellen voor een afspraak en het Corona beleid werd doorgenomen en dat ze bellen met een anoniem nummer . Nu afwachten wanneer ze weer bellen. Wat heb jij besteld? 

Oh oké! En jouw order status is hetzelfde als die van mij? 

En wanneer heb jij besteld?

Ik heb de Iphone pro 128 GB goud besteld 

Ook zondag pro 128 gb oceaan blue ik zie dat er inmiddels bij de verlenging staat leuk dat je blijft ! 

Ik vermoed dat de goude ook wat populairer is. Maar goed hopelijk hoor ik morgen iets en anders helaas. Geen idee hoelang zo’n nieuwe levering duurt. 

En hoe kan jij zien dat ik verlengd heb? hahaha

 

Kan ik niet zien ik zie in mijn t mobile staan leuk dat je verlengt hebt. 

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Mag ik vragen welke variant je hebt besteld?

Reputatie 2

19-10 besteld Pro 128GB Grafiet. Nu 3 weken geleden. Heb gekozen voor afhaal winkel. Ben benieuwd. 

Wat wil de besteldatum hier eigenlijk precies zeggen? Zijn de mensen die op deze datum besteld hebben nu als eerstvolgende aan de beurt of hoe moet ik dit zien?

Ik zelf heb namelijk op 5 november de 128gb iphone 12 pro grijs.

Zojuist een SMS ontvangen én meteen een afspraak gemaakt. Ik baal ontzettend, aangezien ik in de eerste poule zit (iPhone 12 Pro 128GB op vrijdag 16 okt. 16:10 uur besteld) en het pas maandag geleverd gaat worden. Slecht hoor T-mobile! Ik lees hier dat mensen later hebben besteld en 'm alsnog eerder krijgen.. 

Zelfde hier! Vrijdag 16:03 de iPhone 12 Pro 256GB Blue besteld maar maandag is eerste aflever mogelijkheid voor mij. Valt me erg tegen van T-Mobile dat sommige hem later hebben besteld maar die kunnen hem wel op zaterdag of zondag laten bezorgen!

Slordig.

Sterker nog, ik heb zaterdagavond laat besteld en ze komen ‘m overmorgen al bezorgen. Heel frappant, maar ik mag niet klagen natuurlijk.

nou iPhone 12 Pro oceaanblauw 256GB bestel op 28-10 , wachtijd was 2-3 weken ! vervolgens moest ik vandaag bellen om achter te komen dat het vertraagd is naar 6 tot 8 weken. 

waarom krijg ik niet eerder van t-mobile te horen dat het wat langer zou duren en dat ik achter moet komen door te gaan bellen.

begin december ga ik weg met fakantie voor 2 maanden dus dan moet ik als ik terug ben weer een nieiwe gaan bestellen ? want denk niet dat ik het zou kunnen meeneneme 6 weken na mijn besteldatum net telaat is ! wel jammer dit!

Reputatie 7

@carfreak_2602 

De besteldatum is aangepast, niet de levertijd zelf, daar zit een verschil in.

Reputatie 4

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Reputatie 2

Ik begrijp dat T-Mobile afhankelijk is van de leveringen van Apple maar nu het weer is uitgesteld ben ik inmiddels toch wel teleurgesteld.

Reputatie 1

Kan iemand vertellen iphone 12 pro komt met 4GB of 6GB RAM ?

Reputatie 2

@Hajar de levertijd die er nu staat 3-4 weken geld dat vanaf nu of vanaf je bestel datum?

Wat een gezeik!

Beste T-mobile

Woensdag 21 oktober, vandaag dus precies 8 weken geleden, de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld in de T-mobile winkel in Hoogezand.  Vandaag ben ik gebeld door de T-mobile winkel, dat mijn abonnement omgezet zou worden naar thuisbezorgd i.p.v. afhalen. Hier ben ik mee akkoord gegaan, nadat ik mijn adresgegevens en ID kaart opgegeven had, heb ik een e-mail ontvangen. Echter heeft de medewerker uit de T-mobile winkel mijn abonnement NIET goed overgezet, en heb ik i.p.v. in 1x afbetalen een BKR registratie abonnement te pakken. Dit wil ik absoluut niet, dus vanavond gebeld met de klantenservice. De klantenservice mevr. Heeft zonder mijn toestemming mijn hele bestelling verwijdert, waarna ik werd doorverbonden met een andere collega, die mij aan de telefoon heeft uitgescholden. Waar gaat het naar toe met de klantvriendelijkheid en kwaliteit van personeel van T-mobile? Na nogmaals gebeld te hebben met T-Mobile werd mij duidelijk dat ik kan fluiten naar mijn telefoon en mijn volledige order verdwenen is!!! Na 8 week wachten is dit het laatste wat je wil….! Graag z.s.m. jullie reactie en hulp! Want jullie slechte klantenservice heeft inmiddels lang genoeg geduurd, ik wil mijn telefoon nu ook ontvangen, en niet achteraan de wachtrij aansluiten en nog een keer 6 week wachten!

Reputatie 4

Ik heb helaas ook nog helemaal niks gehoord. Abonnement verlengt met iphone 12 pro grijs op 16 oktober in de middag. Erg jammer dat er niet even wat gecommuniceerd wordt… Ik ging er eigenlijk van uit dat ik de nieuwe iphone vandaag had kunnen ophalen bij de t-mobile winkel. Maar ik weet dus nog niks.

In dat geval even bellen na klantenservice en kijken of hun je vraag na de desbetreffende winkel kunnen overzetten. 

Hajar, ik heb u een prive bericht gestuurd met het ordernummer.

Reputatie 2

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 


het gaat er niet om dat je je telefoon wat later krijgt,dat kan altijd gebeuren en als je het er over een paar hebt geen probleem maar het gaat er om dat je gewoon een eerlijk antwoord krijgt als je een vraag stelt. En dat is blijkbaar erg moeilijk en behoort niet tot de normen en waarden van T-Mobile.

dat ze een tekort zouden hebben voor de aanvragen was echt al wel bekend en wees dan gewon gelijk eerlijk.

12 pro 256

Jongens, je doet jezelf twijfelen aan je professionaliteit. Op het moment van bestellen (21.10) was de wachttijd 3-5 dagen.  De volgende dag veranderde de giettijd met 3-4 weken. En nu, bijna een maand nadat je de bestelling hebt geplaatst, stuur je een sms dat de bestelling niet kan worden uitgevoerd. Dit is niet de beste dialoog met een klant. Dit is niet de beste advertentie voor de reputatie van een bedrijf. Het spijt me zeer dat u uw verplichtingen niet kunt nakomen.

Reputatie 7

@carfreak_2602 

Voor jou maakt het dan inderdaad niet heel veel uit, maar stel dat je een bestelling vóór die datum hebt geplaatst, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling en dan moeten we dat even controleren.

@tatiane 

All the information in regards to the iPhones and their deliveries is displayed in the first message in this topic. 

@annemij 

Nee, daar hebben ze geen voorraad iPhones liggen. Dat zou ook niet erg netjes zijn naar al die mensen die op hun iPhone aan het wachten zijn.. :wink: