[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Iemand de ZILVEREN versie besteld (128gb) en al iets gehoord? 
 

Ik zie de hele dag door blauw of grijs voorbij komen.

Reputatie 1

Are those expected delivery times correct @Hajar? It shows two weeks for Gray 256gb. It is been more than 2 weeks since I placed my order. Yet, I haven't heard anything.

Reputatie 3

Beste T-Mobile,

 

Ik wil de status van mijn telefoon weten maar ik krijg een link naar dit forum.

Daarop staat niet mijn specifieke status maar een levertijd van 3-4 weken die nu opeens 5-6 weken.

Hoe kan ik WEL mijn eigen status achterhalen ?

Er moet ergens toch een idee zitten als jullie toestellen binnen krijgen naar wie die gaan ? (nummertje trek-systeem)

Reputatie 1

Mijn God serieus. 
 

hoeveel jaar bestaat iPhone al?? Dat zijn de aantal jaren dat enkele lancering precies als deze verloopt. En ja er zullen providers zijn die wel voorraad hebben, andere niet en daar kunnen de providers niets aan doen. 
 

Je weet dus op moment van bestellen dat dit gaat gebeuren. Het licht niet aan de providers, maar aan jullie verwachtingen. Je hoopt iets, dat is logisch ik wilde mijn telefoon ook liever gisteren dan morgen hebben, maar zo werkt het niet. 
 

stop met je tijd vergooien en wacht gewoon netjes af

 

ow ja en al die telefoontjes die jullie naar tmobile doen is weer tijd die zij moeten steken in iets wat nutteloos is en hadden ze ook iets nuttigers kunnen doen bijvoorbeeld zorgen dat er meer iPhone verzonden worden m.

Reputatie 2

Hier ook bericht gehad. Mijn telefoon grafiet 128GB ligt klaar in de winkel en kan hem dadelijk ophalen. Er zijn dus weer telefoons geleverd.

Reputatie 7
Badge +14

Mijn God serieus. 
 

hoeveel jaar bestaat iPhone al?? Dat zijn de aantal jaren dat enkele lancering precies als deze verloopt. En ja er zullen providers zijn die wel voorraad hebben, andere niet en daar kunnen de providers niets aan doen. 
 

Je weet dus op moment van bestellen dat dit gaat gebeuren. Het licht niet aan de providers, maar aan jullie verwachtingen. Je hoopt iets, dat is logisch ik wilde mijn telefoon ook liever gisteren dan morgen hebben, maar zo werkt het niet. 
 

stop met je tijd vergooien en wacht gewoon netjes af

ow ja en al die telefoontjes die jullie naar tmobile doen is weer tijd die zij moeten steken in iets wat nutteloos is en hadden ze ook iets nuttigers kunnen doen bijvoorbeeld zorgen dat er meer iPhone verzonden worden m.

En zo is dat! 
 

Op 9 januari 2007, kondigde Steve Jobs de allereerste iPhone aan. Het was het begin van de doorbraak van de smartphone. Want Apple maakte hightech snufjes, zoals touchscreens en apps, toegankelijk voor het grote publiek. 
👍🏻😂 Zolang ben ik dus al fan En nu wacht ik braaf op de IPhone 12 pro Max.

Fijne dag allemaal

Reputatie 2

Fijn voor je 👍👍👍

 

Yess! Eindelijk! Dat waren 3 lange weken...

 

Yeaa! Lekker 

Lekker zeg! Ik ben jaloers!

Kan je deze status opzoeken in je account? Daar lijkt het wel op als ik je screenshot zo zie. Of zie je helemaal niets totdat je bestelling binnen is?


Kan je hier bekijken. Ik wil de 128GB Gold variant en ik moet nog wachten op voorraad helaas

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 1

Hier ook bericht gehad. Mijn telefoon grafiet 128GB ligt klaar in de winkel en kan hem dadelijk ophalen. Er zijn dus weer telefoons geleverd.

Dan houd ik hoop dat ik zsm een bericht krijg voor Den Haag gezien wij dezelfde besteldatum en hetzelfde model gemeen hebben! In ieder geval veel plezier gewenst met denieuwe iPhone! :)

Reputatie 3

Goedemorgen, 

Weet iemand of rijbewijs ook goed is om je te kunnen legitimeren of heb je echt een paspoort nodig ? 

Die heb ik toevallig niet mee vandaag haha 

groetjes

 

Vorige keer was rijbewijs voldoende bij mij. 

Reputatie 3

@DirkOntwerpt als je de bestel datum en de levertijd neemt kom je automatisch op volgend jaar. Op de site staat ook dat er wordt uitgegaan van de peildatum 13 november en plus 6-8 weken kom je dus in het nieuwe jaar uit @David Lastig als mensen niet het hele artikel laten zien

 

Hier even een positief bericht.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw

27-10 Besteld

16-11 Binnen gekregen

Betreft zakelijk abonnement

 

Op 20 oktober besteld en nog steeds geen mail gehad terwijl andere het later dan mij hebben besteld met de zelfde geheugen en zelfde kleur

 

Reputatie 1

Ik heb 23 Oktober de Iphone 12 pro besteld, heb meteen gevraagd of 2 tot 4 weken geen 4 tot 6 weken wordt.. Het antwoord was nee, nou ze had nog gelijk ook, inmiddels zit ik op 6 tot 8 weken.

Reputatie 4

Overal staat nog steeds ‘vanaf 23-10’. Inmiddels is toch bekend hoeveel telefoons jullie krijgen/hoeveel bestellingen er (al) zijn gedaan? Wanneer wordt het specifieker?

Reputatie 1

Hier even een positief bericht.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw

27-10 Besteld

16-11 Binnen gekregen

Betreft zakelijk abonnement

 

Zelf de Apple iPhone 12 Pro 512GB Blauw op 25-10 besteld. Zal waarschijnlijk nog we ff duren omdat die populairder is dan de 256GB, maar hopelijk dan ook snel als ik dit lees. 

Ik heb de iPhone 12 Pro 128 gb Blauw besteld, op 22/10, tot nog toe niks gehoord. Privé abbo 

Denk niet dat zakelijk of prive abbo invloed heeft, aangezien dit natuurlijk gewoon het abonnement is en niet toestel zelf.

Ik heb de blauwe iPhone 12 pro op 24 oktober besteld, inmiddels 16 dagen verder en nog geen bericht! Geduld is een schone zaak ;)

Reputatie 3

Net ook een AMP email gehad. 

Eerste mogelijkheid was 8 januari.

iPhone 12 pro blue 128gb , besteld op 4 november

 

vandaag speciaal vrij genomen
vanmorgen bezorger aan de deur gehad met mijn iPhone, je raad t al pinstoring.

oplossing: cash betalen (1180) en anders donderdag een nieuwe bezorgafspraak.

of als de pinstoring over zou gaan dan zijn ze alsnog verplicht om terug te komen. De bezorger zei dat hij toch de hele dag in leiden en Den Haag aan t bezorgen was.

vanmiddag gebeld met tmobile, die konden niets voor me doen alleen een tegemoetkoming van de helft van mijn maandbedrag van mijn lopende abonnement.

amp gebeld of de pinstoring al voorbij was, dat was niet het geval.
vervolgens het bedrag maar gepint en weer gebeld, kunnen ze niet langskomen omdat de bezorger niet meer in de buurt is.

kansloos dit, moet ik voor donderdag weer verlof nemen. In dit soort gevallen is de klant altijd de lul ook al is hij al 16 jaar klant.

echt super service!!!

 

Reputatie 3

Hier ook 20:17 de mail (en 20:35 de sms) gehad en zondag was eerste dag dat het kon.

Natuurlijk had ik stilletjes gehoopt dat ik hem vrijdag al zou omarmen… maar ja ach zondag ook goed. 
 

Pro Zwart 128GB ; vrijdag 21:10u verlengd 

Wat fijn, ik heb hem vrijdag rondom 16:59 verlengd Pro zwart 128 GB en nog niets vernomen 

Reputatie 2

Ja ja eindelijk ook afspraak kunnen maken! 19 oktober besteld, 5 januari dan eindelijk de levering. Pro 128 blue. Mijn eerste iphone hopen dat het het overstappen en wachten waard is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Astrid88 

Voor nu zijn dit de meest actuele levertijden. Zodra er meer bekend is over andere levertijden dan zullen wij dat uiteraard vermelden in dit topic. Houdt daarom ook dit topic in de gaten voor de meest actuele levertijden!

Vrijdag 6 november de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet besteld en vandaag een bezorg afspraak kunnen maken voor woensdag 16 december 🙂 Bijna precies 6 weken gewacht zoals bij de levertijden aangegeven staat 🙂


Uit nieuwsgierigheid, was 16-12 de eerstvolgende mogelijkheid voor jou of voor AMP?

Ik kon al vanaf 14-12 kiezen

Reputatie 1

Vandaag 3 weken geleden dat ik mijn bestelling heb gedaan, ben benieuwd wanneer ik een mailtje krijg😁😁😁

Hi @Rgeerman 

De levertijden staan momenteel op 6 tot 8 weken vanaf besteldatum. Ik kan je niet garanderen dat je je toestel voor de 13e hebt. Dat kan zeker, maar het kan ook zijn dat er ineens een vertraging is vanwege de voorraad. Ik kan je daarom niets garanderen en is de keus helemaal aan jou over wat je nu zou willen doen. 

Dag Hajar

 

wanneer wordt er weer voorraad verwacht? Is er een datum bekend?

Reputatie 1

Iphone 128BG blauw besteld op 3 november 2020 en zojuist mail gehad van AMP.

 

Dus ik heb toch mijn plaatst behouden.na het omzetten naar bezorging 🙂.