[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Ik heb zonet AMP gesproken, en zij geven aan dat de auto inclusief iPhones die voor zondag geleverd hadden moeten worden is afgebrand. Diegene die voor gisteren een bestelling hadden staan,  zullen achteraan de rij moeten aansluiten.

Ik kreeg hetzelfde bericht. Ik geloof er niets van. Nergens op internet een bericht dat er een auto is afgebrand gisteren, althans een goederen auto. Ook bij de brandweer niet. Deze info is makkelijk op te vragen nl.

Of heeft iemand anders hier bewijs van?

 

Ik heb zonet AMP gesproken, en zij geven aan dat de auto inclusief iPhones die voor zondag geleverd hadden moeten worden is afgebrand. Diegene die voor gisteren een bestelling hadden staan,  zullen achteraan de rij moeten aansluiten.

Ik kreeg hetzelfde bericht. Ik geloof er niets van. Nergens op internet een bericht dat er een auto is afgebrand gisteren, althans een goederen auto. Ook bij de brandweer niet. Deze info is makkelijk op te vragen nl.

Of heeft iemand anders hier bewijs van?

 

Ik kreeg zojuist een telefoontje, een uurtje vóór mijn tijdvak, dat de pinautomaat van de bezorger stuk is en dat ik nu donderdag ingepland word. 
Een andere betaalmethode was niet mogelijk. 

Kan gebeuren natuurlijk maar ik moet nog maar zien of het dan donderdag wel goed gaat. 

Reputatie 1

Mijn God serieus. 
 

hoeveel jaar bestaat iPhone al?? Dat zijn de aantal jaren dat enkele lancering precies als deze verloopt. En ja er zullen providers zijn die wel voorraad hebben, andere niet en daar kunnen de providers niets aan doen. 
 

Je weet dus op moment van bestellen dat dit gaat gebeuren. Het licht niet aan de providers, maar aan jullie verwachtingen. Je hoopt iets, dat is logisch ik wilde mijn telefoon ook liever gisteren dan morgen hebben, maar zo werkt het niet. 
 

stop met je tijd vergooien en wacht gewoon netjes af

 

ow ja en al die telefoontjes die jullie naar tmobile doen is weer tijd die zij moeten steken in iets wat nutteloos is en hadden ze ook iets nuttigers kunnen doen bijvoorbeeld zorgen dat er meer iPhone verzonden worden m.

Reputatie 7
Badge +14

Mijn God serieus. 
 

hoeveel jaar bestaat iPhone al?? Dat zijn de aantal jaren dat enkele lancering precies als deze verloopt. En ja er zullen providers zijn die wel voorraad hebben, andere niet en daar kunnen de providers niets aan doen. 
 

Je weet dus op moment van bestellen dat dit gaat gebeuren. Het licht niet aan de providers, maar aan jullie verwachtingen. Je hoopt iets, dat is logisch ik wilde mijn telefoon ook liever gisteren dan morgen hebben, maar zo werkt het niet. 
 

stop met je tijd vergooien en wacht gewoon netjes af

ow ja en al die telefoontjes die jullie naar tmobile doen is weer tijd die zij moeten steken in iets wat nutteloos is en hadden ze ook iets nuttigers kunnen doen bijvoorbeeld zorgen dat er meer iPhone verzonden worden m.

En zo is dat! 
 

Op 9 januari 2007, kondigde Steve Jobs de allereerste iPhone aan. Het was het begin van de doorbraak van de smartphone. Want Apple maakte hightech snufjes, zoals touchscreens en apps, toegankelijk voor het grote publiek. 
👍🏻😂 Zolang ben ik dus al fan En nu wacht ik braaf op de IPhone 12 pro Max.

Fijne dag allemaal

Reputatie 1

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Ja zeker, 16-10-2020 om half vier besteld een pro gold 256gb, nog niks gehoord van tmobile.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Reputatie 2

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Ok, maar van de iPhone 12pro blauw 128GB die op 16-10-2020 besteld zijn waarbij de transport auto in de “brand” gevlogen is zie ik niets terug? Is hier wat over bekend? 

vandaag speciaal vrij genomen
vanmorgen bezorger aan de deur gehad met mijn iPhone, je raad t al pinstoring.

oplossing: cash betalen (1180) en anders donderdag een nieuwe bezorgafspraak.

of als de pinstoring over zou gaan dan zijn ze alsnog verplicht om terug te komen. De bezorger zei dat hij toch de hele dag in leiden en Den Haag aan t bezorgen was.

vanmiddag gebeld met tmobile, die konden niets voor me doen alleen een tegemoetkoming van de helft van mijn maandbedrag van mijn lopende abonnement.

amp gebeld of de pinstoring al voorbij was, dat was niet het geval.
vervolgens het bedrag maar gepint en weer gebeld, kunnen ze niet langskomen omdat de bezorger niet meer in de buurt is.

kansloos dit, moet ik voor donderdag weer verlof nemen. In dit soort gevallen is de klant altijd de lul ook al is hij al 16 jaar klant.

echt super service!!!

 

Reputatie 1

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Zie geen veranderingen? Staat allemaal nog steeds op 3 a 4 weken?

Reputatie 2

vandaag speciaal vrij genomen
vanmorgen bezorger aan de deur gehad met mijn iPhone, je raad t al pinstoring.

oplossing: cash betalen (1180) en anders donderdag een nieuwe bezorgafspraak.

of als de pinstoring over zou gaan dan zijn ze alsnog verplicht om terug te komen. De bezorger zei dat hij toch de hele dag in leiden en Den Haag aan t bezorgen was.

vanmiddag gebeld met tmobile, die konden niets voor me doen alleen een tegemoetkoming van de helft van mijn maandbedrag van mijn lopende abonnement.

amp gebeld of de pinstoring al voorbij was, dat was niet het geval.
vervolgens het bedrag maar gepint en weer gebeld, kunnen ze niet langskomen omdat de bezorger niet meer in de buurt is.

kansloos dit, moet ik voor donderdag weer verlof nemen. In dit soort gevallen is de klant altijd de lul ook al is hij al 16 jaar klant.

echt super service!!!

 

En daarom betaal ik hem ook altijd meteen bij de bestelling….Ik moet hem toch betalen dus waarom niet gelijk?

vandaag speciaal vrij genomen
vanmorgen bezorger aan de deur gehad met mijn iPhone, je raad t al pinstoring.

oplossing: cash betalen (1180) en anders donderdag een nieuwe bezorgafspraak.

of als de pinstoring over zou gaan dan zijn ze alsnog verplicht om terug te komen. De bezorger zei dat hij toch de hele dag in leiden en Den Haag aan t bezorgen was.

vanmiddag gebeld met tmobile, die konden niets voor me doen alleen een tegemoetkoming van de helft van mijn maandbedrag van mijn lopende abonnement.

amp gebeld of de pinstoring al voorbij was, dat was niet het geval.
vervolgens het bedrag maar gepint en weer gebeld, kunnen ze niet langskomen omdat de bezorger niet meer in de buurt is.

kansloos dit, moet ik voor donderdag weer verlof nemen. In dit soort gevallen is de klant altijd de lul ook al is hij al 16 jaar klant.

echt super service!!!

 

En daarom betaal ik hem ook altijd meteen bij de bestelling….Ik moet hem toch betalen dus waarom niet gelijk?

Dat heb ik ook geprobeerd, maar omdat de site van Tmobile zo traag was op de vrijdag van de preorder is 2x mijn betaling niet goed gegaan. Na elke poging moet je een uur wachten en na 2 uur moet je aan de deur betalen

Zwarte en blauwe besteld. Zwart wel binnen maar  blauwe nog niet. Als Apple nou een maandje eerder begint met de massaproductie heb je dit gezeik niet. Is elk jaar hetzelfde liedje. ¾ weken wachten is toch al snel 1/12 minder gebruik maken van je telefoon als je elk jaar een nieuwe koopt. 

Reputatie 2

Zwarte en blauwe besteld. Zwart wel binnen maar  blauwe nog niet. Als Apple nou een maandje eerder begint met de massaproductie heb je dit gezeik niet. Is elk jaar hetzelfde liedje. ¾ weken wachten is toch al snel 1/12 minder gebruik maken van je telefoon als je elk jaar een nieuwe koopt. 

12 IPhones verder en je hebt weer 1 jaar van je leven vergooid aan wachten :P 

Reputatie 2

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Zijn die 3-4 weken levertijd voor bestellingen die gedaan zijn 16 oktober pre-order of voor bestellingen die op dit moment worden gedaan? 

Reputatie 2

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Zijn die 3-4 weken levertijd voor bestellingen die gedaan zijn 16 oktober pre-order of voor bestellingen die op dit moment worden gedaan? 

 

De besteldatum staat ervoor, dus ik neem aan vanaf dan….

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Nog even een update over het busje van AMP wat afgelopen weekend in de brand was gevlogen (iedereen is er goed vanaf gekomen gelukkig!): Met de klanten van wie de bestelling in dit busje zat is ondertussen contact opgenomen en/of er is een nieuwe order geplaatst. We hopen iedereen zo spoedig mogelijk de iPhones te kunnen leveren! 

Wanneer er nieuws te delen is over de levertijden, dan zullen we dit weer direct in het topic laten weten!

Reputatie 2

Zijn er wel mensen die de iphone 12 pro gold hebben??

Ik lees hier nu reacties dat sommige mensen de iPhone al binnen hebben en sms'jes hebben gekregen en afspraken. Ik hoop dat dit allemaal mensen zijn die de Graphite iPhone 256gb hebben besteld want daar is de minste levertijd want als dat ook dus personen zijn die andere kleuren hebben waar dus gewoon 3-4 weken levertijd is vind ik dit echt een grote grap heb letterlijk vrijdag 16 okt 8 uur in de ochtend besteld letterlijk een van de eerste.

Reputatie 3

heb letterlijk vrijdag 16 okt 8 uur in de ochtend besteld letterlijk een van de eerste.


Onmogelijk, aangezien pre-orders pas vanaf 14:00 die dag geplaatst konden worden...

heb letterlijk vrijdag 16 okt 8 uur in de ochtend besteld letterlijk een van de eerste.


Onmogelijk, aangezien pre-orders pas vanaf 14:00 die dag geplaatst konden worden...

Onmogelijk? Heb toch echt mijn abonnement verlengd in de ochtend en gelijk de nieuwe telefoon gepre-ordered. Dat is wat mij is vertelt, misschien dat de TM medewerker het order 14:00 heeft geplaatst.

Reputatie 3

heb letterlijk vrijdag 16 okt 8 uur in de ochtend besteld letterlijk een van de eerste.


Onmogelijk, aangezien pre-orders pas vanaf 14:00 die dag geplaatst konden worden...

Onmogelijk? Heb toch echt mijn abonnement verlengd in de ochtend en gelijk de nieuwe telefoon gepre-ordered. Dat is wat mij is vertelt, misschien dat de TM medewerker het order 14:00 heeft geplaatst.

Dat kan. Of pas 1 dag of 2 dagen later… Vandaar dat je nog niets gehoord hebt, misschien.

Reputatie 1

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Meen je dit!? Ik heb precies de zelfde dag, zelfde kleur, zelfde gb besteld.

Maar jou iPhone was gister binnen. Ik heb niet eens een mail gekregen of een sms.

Wat een circus zeg daar bij T-Mobile.

Reputatie 2

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Meen je dit!? Ik heb precies de zelfde dag, zelfde kleur, zelfde gb besteld.

Maar jou iPhone was gister binnen. Ik heb niet eens een mail gekregen of een sms.

Wat een circus zeg daar bij T-Mobile.

Ik ook precies hetzelfde en ook niks gehoord van tmobile

Reputatie 2

Staat toch gewoon in het schema, op 16-10 die gouden iPhone besteld is 3 a 4 weken levertijd. Waarschijnlijk waren er meer orders dan dat de voorraad groot was….

 

Ff geduld mensen….Ik wacht zelf ook op een blauwe versie ervan….