[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt

Ik heb hem rond 14:15 besteld en heb nog geen mail. Hoop dat ik er bij zit :sweat_smile:

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt

Ik heb hem rond 14:15 besteld en heb nog geen mail. Hoop dat ik er bij zit :sweat_smile:

Check ook ef je ongewenste mail😉

Ik heb 18-12 de 12 pro max 128 gb oceanblauw online besteld..ik heb deze nog steeds niet ontvangen terwijl er direct leverbaar staat in het overzicht.

Wat kan er aan de hand zijn?

Mvg,

Debbie

Reputatie 3

Hier ook een berichtje!

iphone 12 pro Max, grijs, 128GB, s avonds besteld! :)

Reputatie 1

Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid 😞. Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt

Ik heb hem rond 14:15 besteld en heb nog geen mail. Hoop dat ik er bij zit :sweat_smile:

Check ook ef je ongewenste mail😉

Ook nog niet :worried:

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast naar bestellingen die (vanaf) vandaag geplaatst zijn. De rest van de levertijden blijven hetzelfde. Dit zijn de verwachte levertijden (dus onder voorbehoud) vanaf het moment van bestellen.

Dus om even het voorbeeld van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB aan te houden die op 19 november besteld is. In de levertijdentabel staat hier een verwachting van 2-3 weken voor en dit geldt dan vanaf 19 november. Dit is, zoals gezegd, altijd onder voorbehoud en kan nog veranderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Bij een 128GB gouden staat, bestel datum 8/11 2-3 weken wachttijd.…ik hoop dat ik deze week iets krijg

Iphone Pro Max Goud 128GB besteld op 27/11 met abonament voor mijn vrouw die jarig is op 18/12  , voor levering bij de winkel . Gelijk afpinnen = geen credit .  Nu vandaag ipv bericht van levering  , na 2.5 week wachten bericht bestelling geanuleerd ! TOP dit !  

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt

Welke kleur? 

Reputatie 2

Sorry dacht dat het aan mij was 

Reputatie 7

Hi @Andrerol99,

Geen zorgen, dit gaat om een geautomatiseerd proces waardoor er wellicht wat verwarring ontstaat door de berichten die automatisch worden verzonden. In mijn update boven jouw bericht kun je lezen wat er precies gebeurt met de bestellingen die in de winkel zouden worden opgehaald. De berichten zijn dus puur vanuit een automatisch systeem verzonden en je order is dus niet definitief geannuleerd. 

Reputatie 2

Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid 😞. Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!

Al gelukt?

Ik heb vrijdag 14:06 besteld iphone 12 pro max 256gb blauw nog niets gekregen van amp. Ben benieuwd hoop dat ik hem vrijdag krijg :)

 

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt

Welke kleur? 


sorry vergeten grijs.

Reputatie 1

Mensen geduld is een schone zaak! :raised_hands_tone3:  

 

 

Wie heeft voor 1 jaar gekozen en wie voor 2 jaar ? 

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:18 6 november bestelt

Ik heb hem rond 14:15 besteld en heb nog geen mail. Hoop dat ik er bij zit :sweat_smile: