[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 4

Ik heb mijn bestelling op 7 november geplaatst.  Als ik deze week geen informatie ontvang (het zijn drie weken geleden),doei dan. Mijn geduld is volledig verdwenen.

Ik heb mijn iPhone 12 pro max 128GB net opgehaald! 🎉 Kreeg vanmiddag een sms met dat ik het direct mocht ophalen. Voor de nieuwsgierigen onder ons: besteld op 19-11 om 15.41! 
Het nam dus 2 weken + 1 dag in beslag.

Succes voor de rest!

Reputatie 4

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Nee, er is niets veranderd

Ik heb mijn iPhone 12 pro max 128GB net opgehaald! 🎉 Kreeg vanmiddag een sms met dat ik het direct mocht ophalen. Voor de nieuwsgierigen onder ons: besteld op 19-11 om 15.41! 
Het nam dus 2 weken + 1 dag in beslag.

Succes voor de rest!

Goud*

6/11 om 14:35 gold variant besteld, en wordt pas over 2-3 weken geleverd…… lekker gezegd, bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. geloof niet dat in half uur alle gold modellen uitverkocht zijn

Klopt inderdaad helemaal niets van. T-mobile heeft willens en wetens zijn klanten voor het lapje gehouden. Linksom of rechtsom, zoveel is nu wel duidelijk. 

Het is dat ik deze abo+toestel cadeau krijg anders had ik deze abo+toestel trouw bij KPN afgesloten. Valt me vies tegen dat dit zo lang moet duren 🤔 maar goed ik weet ook wel dat t-mobile hier niks aan kan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het dit echt geen klanten aantrekt zo.  

Reputatie 1

Net gebeld door de winkel! M’n iPhone ligt klaar. Mag hem vrijdag tussen 12:00 en 13:00 ophalen! Ik ben blij! Leuk begin van mijn zwangerschapsverlof haha.

Wauw, gefeliciteerd! Welke winkel laat je hem afleveren? Ik wacht zelf op een belletje van T-Mobile Amersfoort, ben wel benieuwd of ze daar al begonnen zijn met bellen :blush:

10-11 de pro max besteld en morgen is er al 2 weken overheen en nog steeds niks gehoord😒

Enig idee wanneer de iPhone 12 Pro Max 128gb (goud) weer in stock is?

wacht al 3 weken en tijdens bestelling is mij 2 tot 3 weken beloofd, tot op heden nog geen mail van AMP gehad.

Reputatie 2

Kunnen jullie beloven dat het aankomende vrijdag beter gaat dan bij de iPhone 12 (pro) pre order?

Nice! Heb zelf zaterdag avond een blauwe 12 pro max 128gb besteld. Heel benieuwd of ik ook bij de eerste leveringen zit. Nog niks gezien van de koerier. :)

Reputatie 7

Hi allemaal,

Op dit moment zijn we druk bezig om alle bestellingen die opgehaald zouden worden in een T-Shop om te zetten naar een bestelling die geleverd gaat worden door een koerier. De wachtrij blijft qua volgorde hetzelfde als voorheen!

Je ontvangt ook een bevestigingsemail zodra jouw order is omgezet. De levertijden kun je verder aanhouden zoals ze in ons topic vermeld worden, dus vanaf jouw oorspronkelijke moment van het plaatsen van de bestelling.

 Mochten er vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van de iPhone 12 Pro Max 128GB Blauw en Zilver zijn aangepast. En de besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512GB Zilver en iPhone 12 Pro Max 128 GB grafiet zijn aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Nice! Heb zelf zaterdag avond een blauwe 12 pro max 128gb besteld. Heel benieuwd of ik ook bij de eerste leveringen zit. Nog niks gezien van de koerier. :)

Ik heb hem vrijdag 14.06 besteld met levering; ook nog niets gehoord. Ook blauwe 128gb. Ben benieuwd….

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik heb de mijne namelijk ook de 19e besteld 

Nice! Heb zelf zaterdag avond een blauwe 12 pro max 128gb besteld. Heel benieuwd of ik ook bij de eerste leveringen zit. Nog niks gezien van de koerier. :)

Ik heb hem vrijdag 14.06 besteld met levering; ook nog niets gehoord. Ook blauwe 128gb. Ben benieuwd….

Ik ook blauw 128gb binnen het eerste uur besteld met levering. Nog niks gehoord 😞 *fingers crossed*

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

hahhah oke ik 10-11 nog niks gehoord wel later besteld😒

Reputatie 1

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

hahhah oke ik 10-11 nog niks gehoord wel later besteld😒

Had je ook de 512gb besteld?

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

hahhah oke ik 10-11 nog niks gehoord wel later besteld😒

Had je ook de 512gb besteld?

nee gewoon 128 gb blauw maar ik denk dat ik hem dan pas over 2-3 weken heb pfff

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 1

Check ff mobiel.nl, ik had vandaag bijna een 12 Mini besteld om de 2-3 weken te overbruggen en tijdens t bestellen kreeg ik de sms van T-Mobile dat m’n toestel klaar was voor levering terwijl ik gerekend had op de 3 weken vertraging

Reputatie 1

Ik denk zelf pas dat we morgen middag/avond een mail/sms van AMP krijgen, volgens mij is dat altijd pas een dag van te voren.

Lijkt me overigens sterk dat ze als je ze nu nog besteld alsnog vrijdag leverbaar zijn. Of heeft T-mobile er zoveel besteld?