[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

Er staat bij de iphone 12 pro max grafiet 128 gb; besteldatum 08/11/2020 dat de levertijd 2 tot 3 weken is. Ik heb hem 12/11/2020 besteld. Is de levertijd dan langer dan 2 tot 3 weken of hetzelfde. Ik vind die tabel niet echt duidelijk. 

Reputatie 1

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Reputatie 1

ik heb 6/11 om 14:35 besteld en weet net zo veel als jij, niks dus haha

had niet verwacht da tin halfuurtje alle 128GB gouden modellen worden uitverkocht, pech...maar meer info zou wel welkom zijn

Reputatie 2

Worden de eerste telefoons al geleverd op de 13e en is het al bekend wanneer de eerste mailtjes vanuit de koerier verzonden worden? 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB en 512 GB en Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden van de iPhone 12 Pro Max Grafiet 128 en 512 GB aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

We laten het weer weten wanneer er een nieuwe update te delen is!

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Ik heb de gouden 128 gb besteld 🥰

Ja ik ook, dus ik hoop dat we deze week iets horen

Ik ga er vanuit dat we deze week gebeld worden, maar ik denk zelf dat ik niet gebeld ga worden 🤣 ik heb de mijne namelijk afgelopen donderdag 19-11 om 15.41 besteld. Alles kan, maar ik houd er rekening mee dat ik hem deze week niet heb.. dan is de teleurstelling niet zo erg! 😂😂

Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..

Welke iPhone heb jij besteld en wanneer? 

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Met abonnement van T-mobile, in 1x betalen geeft die bij mij 1.452,00 bij mobiel.nl, dus €28 goedkoper dan.

ik bedoelde zelf de 128gb, die scheelt meer

Reputatie 1

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Met abonnement van T-mobile, in 1x betalen geeft die bij mij 1.452,00 bij mobiel.nl, dus €28 goedkoper dan.

ik bedoelde zelf de 128gb, die scheelt meer

Dus je bedoelt dat ik m’n huidige abbo via mobiel.nl kan verlengen icm toestel?

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

geannuleerd via de klanten service van T-mobile?

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Met abonnement van T-mobile, in 1x betalen geeft die bij mij 1.452,00 bij mobiel.nl, dus €28 goedkoper dan.

ik bedoelde zelf de 128gb, die scheelt meer

Dus je bedoelt dat ik m’n huidige abbo via mobiel.nl kan verlengen icm toestel?

Jep, heb ik ook gedaan

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver en Grafiet 512 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de info uit de tabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag en we laten het weten wanneer we weer een update hebben.

Reputatie 7

@Strunt

In mijn bericht gaf ik aan dat de winkel met jou contact op zou nemen, niet dat je richting de winkel moest gaan. Wij kunnen vanaf hier niet zien wat zij in de winkel hebben gedaan, maar jouw order is wel afgeleverd, dus dat is apart. Zij nemen hopelijk hier snel contact over op.

@Joseborges 

Op dit moment kan ik nog steeds niets vinden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik kijken wat ik boven water kan krijgen voor wat betreft jouw bestelling.

 

Aanvullend bericht: We zullen het laten weten wat er gaat gebeuren met bestellingen die in de winkel worden opgehaald, aangezien de niet-essentiële winkels moeten sluiten. Wanneer we hier een update over hebben dan delen we dat hier direct!

Ik heb op 24-11 iPhone 12 pro max 128GB Gold besteld. Er staat 2-3 weken. Is het dichterbij de 2 weken of dichterbij de 3 weken? Kunnen jullie inzien hoeveel mensen voor mij in de “rij” staan? 

Ad hoc de winkel ingestapt, Den Haag. Hebben ze um gewoon klaarliggen voor me. Mooi. Blijft wel een gare manier van communiceren bij T-Mob. Besteldatum was 14-11. Dus 3 weken minus 1 dag geduurt. Allemaal succes met de bestellingen.

Ik heb afgelopen week vrijdag om 14.20 uur mijn bestelling geplaatst. Het gaat om de blauwe variant 512gb. Ik heb nog dezelfde dag gebeld met de klantenservice om er helemaal zeker van te zijn. Medewerker gaf aan dat ik bij de eerste groep hoorde die de bestelling zou ontvangen. Maar tot heden nog steeds niks gehoord en erg teleurgesteld! 

Reputatie 4

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

geannuleerd via de klanten service van T-mobile?

Ja ik heb gister ochtend gebeld.

Reputatie 1

Ik heb afgelopen week vrijdag om 14.20 uur mijn bestelling geplaatst. Het gaat om de blauwe variant 512gb. Ik heb nog dezelfde dag gebeld met de klantenservice om er helemaal zeker van te zijn. Medewerker gaf aan dat ik bij de eerste groep hoorde die de bestelling zou ontvangen. Maar tot heden nog steeds niks gehoord en erg teleurgesteld! 

Het lijkt erop alsof ze amper/geen 512gb Pro Max hebben uitgeleverd....

Ik ben ook benieuwd, je zou toch denken dat ze inderdaad genoeg voorraad hebben aangelegd. Mijn order kwam 1 dag na pre-order. niets gehoord en ook verder geen indicatie… 2-3 weken, daar kan je ook weinig mee haha!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 128 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Op 24-11 de iPhone 12 pro max blauw besteld. Heb donderdag een bericht van AMP gekregen om een afspraak te maken voor volgende week. Anderhalve week gewacht. Ben dolblij :)

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 GB is zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’. Daarnaast is ook de besteldatum van de Pro Max Goud 128 GB aangepast.

Als er vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik verwacht dat ik jullie de 13e meer duidelijkheid kan geven over de levertijden. Tot die tijd wil ik jullie om geduld vragen. Ik snap dat jullie je toestel zo snel mogelijk in handen willen krijgen. Het is dan ook echt een gaaf toestel! :heart_eyes:

@ijzel Je startdatum wordt gewijzigd nadat jij je toestel ontvangt.