[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512 GB Blauw iPhone 12 Pro Max 128 GB en 512 Goud aangepast. En de besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 12 GB en  512GB Zilver zijn ook aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Reputatie 1

Bij de Iphone 12 Pro gingen de mailtjes eruit rond Woensdag 17:00 dus ik denk dat we vanavond meer weten. 

Daarmee is de vraag van Farronhodge nog niet beantwoord, ik kan mijn contract ook verlengen kan dat dan ook vanmiddag om 14.00 wanneer ik de Iphone 12 Pro max wil hebben? Graag een antwoord! :thinking:

Reputatie 1

Ik ben net gebeld om een afspraak te maken voor vrijdag om mijn telefoon iPhone 12 pro Max goud 128GB op te halen. Ik had afgelopen vrijdag om 14:51 mijn bestelling geplaatst (Den Haag).

Wat betekent direct leverbaar voor jullie?

Ik heb zondag een IPhone 12 blauw besteld en krijg deze pas de 29e in huis?
Dat vind ik niet direct leverbaar. Ik vind direct leverbaar en de volgende dag in huis, niet 1,5e week later. Ik kan me voorstellen dat het 2 a 3 dagen vertraging op loopt. Maar deze levertijd vind ik niet passend.
Wat gaan jullie hier nog aan doen? 

Reputatie 1

Bij de Iphone 12 Pro gingen de mailtjes eruit rond Woensdag 17:00 dus ik denk dat we vanavond meer weten. 

Ik zit even terug te kijken hoe dat bij oudere modellen is gegaan, zou inderdaad kunnen dat we vanavond al een mail krijgen. Spannend

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik was gisteren in de winkel en deze man vertelde mij dat deze levertijden voor de mensen zijn die hem nu zouden bestellen vraag is natuurlijk of dit waar is...

Ik ben benieuwd

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

Reputatie 7
Badge +14

 

@JCColee TM doet zijn best, er kan altijd iets mis gaan.

TIp voor allemaal: Heb je nu een abonnement zonder telefoon (Sim-only)kan je in veel gevallen gebruik maken van Toestel Flexibiliteit’ en alsnog zo’n mooie IPhone kopen.

Fijn weekend allemaal

 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB is zojuist aangepast. Daarnaast is ook de levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 128 GB aangepast naar ‘Direct leverbaar'. 

De rest van de data blijven onveranderd. Als er vragen zijn horen we het graag!

Reputatie 7

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast naar bestellingen die (vanaf) vandaag geplaatst zijn. De rest van de levertijden blijven hetzelfde. Dit zijn de verwachte levertijden (dus onder voorbehoud) vanaf het moment van bestellen.

Dus om even het voorbeeld van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB aan te houden die op 19 november besteld is. In de levertijdentabel staat hier een verwachting van 2-3 weken voor en dit geldt dan vanaf 19 november. Dit is, zoals gezegd, altijd onder voorbehoud en kan nog veranderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @Chielvk  Link verwijst naar de Max dus was fout  zie Antwoord van @David  

​ [Info] Levertijden iPhone 12 ​

Reputatie 1

Wauw, dat ging echt soepel en vlot! Om 14.05u al een bevestiging in mijn mailbox. Had ik niet gedacht, complimenten T-Mobile! 

 

(Nu maar hopen dat het toestel volgende week ook daadwerkelijk snel op te halen is  :innocent:  )

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Nijmegen dukenburg, net 45 minuten klantenservice aan de lijn gehad maar kom niks verder bah

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

om 14:15 de bevestiging gehad voor de iPhone 12 Pro Max 256 GB Blauw. ben benieuwd of hij gelijk volgende week vrijdag op te halen is….

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Nijmegen dukenburg, net 45 minuten klantenservice aan de lijn gehad maar kom niks verder bah

Ik bestelde op 12 november bij de T-Mobile winkel aan het Rokin. Ze gaven mijn bestelling aan iemand anders, moesten op 5 december bestellen. Niemand belde of e-mailde me, moest zelf naar de T-Mobile-winkel om dit uit te zoeken. 

Reputatie 7
Badge +14

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Niet meer. Wat bedoel je daar mee dan!? Ben je de kerst vergeten?

De koeriersdiensten kunnen het bijna niet meer aan.!

het is gewoon overmacht, en zeker niet misleidend. Sinds de winkels zijn gesloten moeten ze duizenden pakjes meer bezorgen. Een beetje begrip is op zijn plaats. Iedereen zou het wel anders willen (ook ik) helaas die jongens werken het klokje rond en doen echt hun best.

 

Ik kan mijn contract verlengen. Kan ik ook de pro max pre orderen?

Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

@David Nooit een antwoord gekregen op dit of mijn privébericht aan jou, of een telefoontje of e-mail van iemand bij T-Mobile. Ik moest zelf naar de T-Mobile winkel op het Rokin (op 5 december). Daar kwam ik erachter dat T-Mobile mijn bestelling aan iemand anders had gegeven, en opnieuw moest bestellen en wachten. Allemaal aardige mensen bij de T-Mobile-winkel, maar er zijn problemen met de manier waarop dit is ingesteld, hadden vorig jaar problemen met het bestellen van de nieuwe iPhone. T-Mobile NL lijkt dit probleem te moeten oplossen.

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Niet meer. Wat bedoel je daar mee dan!? De koeriersdiensten kunnen het bijna niet meer aan.!

het is gewoon overmacht, en zeker niet misleidend 

Niet meer= dat we al sinds maart niet meer in een normale situatie zitten. Oftewel, we zitten al een tijdje niet meer in een normale situatie.
Wat het ook is (misleidend of overmacht), dan moeten jullie dit wel aanpassen op de website. Want ik begrijp vanuit meerdere hoeken (jullie medewerkers, andere klanten, etc) dat dit al een tijdje gaande is. En als jullie weten dat het niet mogelijk is om de volgende dag te leveren, dan is het wel misleidende informatie en geen overmacht meer. 

Nogmaals, ik snap dat het een andere situatie is. En daar heb ik ook begrip voor. Alleen klanten dienen de juiste informatie te ontvangen, voordat ze bestellen en betalen.