[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..

Reputatie 7

Hoi @suusjeh,

Ik heb jouw order erbij gezocht en ik zie dat deze bij een derde partij is afgesloten. In dat geval moet je dan bij die partij zijn voor vragen over jouw bestelling, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de telefoon. Wij hebben geen inzage in hun systemen en kunnen dus niet nakijken waar jouw telefoon is. Wij krijgen alleen de gegevens door en passen dit aan voor jouw abonnement. 

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag van je! 

Gaan jullie dit de heletijd uitstellen?

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Goed bezig!, ik ga annuleren… ben er nu wel klaar mee.

Naja ipv negativiteit, 12 Pro Max delay squad where you at?:laughing:

Reputatie 1

6/11 om 14:35 gold variant besteld, en wordt pas over 2-3 weken geleverd…… lekker gezegd, bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. geloof niet dat in half uur alle gold modellen uitverkocht zijn

Net een sms gehad, vrijdag op te halen! Woehoe

Reputatie 5

Net gebeld door de winkel! M’n iPhone ligt klaar. Mag hem vrijdag tussen 12:00 en 13:00 ophalen! Ik ben blij! Leuk begin van mijn zwangerschapsverlof haha.

Wauw, gefeliciteerd! Welke winkel laat je hem afleveren? Ik wacht zelf op een belletje van T-Mobile Amersfoort, ben wel benieuwd of ze daar al begonnen zijn met bellen :blush:

Almelo. Die zullen het vast niet zo druk hebben hier haha

Reputatie 1

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik was gisteren in de winkel en deze man vertelde mij dat deze levertijden voor de mensen zijn die hem nu zouden bestellen vraag is natuurlijk of dit waar is...

Reputatie 1

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

10-11 de pro max besteld en morgen is er al 2 weken overheen en nog steeds niks gehoord😒

same :frowning2::frowning2:

Reputatie 3

Daarmee is de vraag van Farronhodge nog niet beantwoord, ik kan mijn contract ook verlengen kan dat dan ook vanmiddag om 14.00 wanneer ik de Iphone 12 Pro max wil hebben? Graag een antwoord! :thinking:

Ja, op het moment dat je in aanmerking komt voor een contract verlenging, is het mogelijk dit te doen met de nieuwe iPhone 12 Pro Max. 

Reputatie 1

wat is er aangepast? overal staat 2-3 weken…..

Reputatie 1

Ik ben inmiddels ook gebeld: aanstaande vrijdag kan ik mijn witte Pro Max ophalen in Amersfoort :rainbow::blush: Besteld op 6 november 14.05u!

Reputatie 2

Net gebeld dat ik m vrijdag in de shop kan ophalen!

14:06 besteld en gelijk de bevestiging binnen. Blauwe 256gb

Complimenten weer voor tmobile 

Reputatie 2

Kom net uit de shop, heb hem daar kunnen preorderen. (iPhone pro max blauw 128GB) Dit duurde wel een uur om dat ook daar de site plat lag! (met elke release van de nieuwe iPhone is dit al jaren het geval) Nu maar hopen dat ik m volgende week mag ophalen! succes allemaal!

Reputatie 7
Badge +14

Succes allemaal mijn pre-order is ook goed verlopen.

Nu afwachten of Apple netjes op tijd kan leveren. Alles hangt daar weer vanaf!.Ik heb hoop!👍🏻
Fijn weekend.

Ik heb mijn telefoon besteld op 7 november kan ik hem dan dus deze week verwachten?

ik vind het wel idioot dat wanneer ik bij bijvoorbeeld bel simpel het contract had verlengd bij T-Mobile ik de telefoon ook daadwerkelijk op 11 november zou hebben gehad

Eerst alles van 128 GB lijkt het, dan zullen de 512-jes wel als laatst aan de beurt zijn

Hey super blij voor je, klein vraagje welke filiaal heb je hem besteld

Nog geen mailtje gehad van AMP, maar wanneer ik bij de bestelstatus op de T-Mobile website kijk, staat er dat mijn bestelling is overgedragen aan AMP en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg om een afspraak te maken.. Hopelijk krijg ik hem dus vrijdag al binnen 🙂. 
 

Ik heb trouwens de iPhone 12 Pro Max 128gb blauw besteld. 

6-11 de iphone 12 Pro Max 512GB Blue besteld en net een berichtje gekregen dat de bestelling gereed ligt om op te halen.
Yes eindelijk.

 

Hey super blij voor je, klein vraagje welke filiaal heb je hem besteld ?