[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 2

Wanneer wordt bekend of we onze iPhones vrijdag ontvangen?

Gok zo maar 13 november of heel misschien een dag van te voren?

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Waarschijnlijk minste binnen gekregen of erg populair?

Zie net dat de status is veranderd naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Oh mijn status is ook net veranderd echt spannend!! Nu nog wachten op de mail van amp

Reputatie 2

Wat is t toch bijzonder dat bij elke lancering van een nieuwe iPhone een topic aangemaakt wordt over de levertijden, anno 2020 zou t gewoon zo moeten zijn dat men moet weten dat er een enorme vraag gaat zijn naar de nieuwste iPhone, en men op voorhand er dus voor zorgt dat er genoeg zijn gemaakt en besteld, preorderen is leuk, maar geen garantie dat je je telefoon ook snel hebt, lees de reacties maar in het 12 pro levertijd topic…. Ik ga t proberen maar vrees dat ik lang moet wachten op de Max versie....

Reputatie 3

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Waarschijnlijk minste binnen gekregen of erg populair?

Zie net dat de status is veranderd naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Oh mijn status is ook net veranderd echt spannend!! Nu nog wachten op de mail van amp

Bij mij stond die in ‘ongewenst’. Dus controleer die ook! :)

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 128 is aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden van de iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB en Grafiet 128 GB zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’.

Wanneer we weer een update te delen hebben dan horen jullie het direct weer van ons!

Reputatie 2

Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.

Dit had ik ook na mijn iDeal betaling. Betaling wel gelukt en van mijn rekening afgeschreven maar kwam ook op de ‘Excuses, wij zijn bezig met onderhoud aan onze website’ pagina. 

Alle toestellen komen op voorraad en staan nu zoals het lijkt op uitlevering volgende week vrijdag. Zal vast goed komen. 

Zelfde probleem hier.. nog wel even een bericht gestuurd naar webcare hierover (nog geen antwoord). De website was erg traag dus kon mijn bestelling pas om 14:14 plaatsen. Had wellicht beter even een uurtje kunnen wachten met die betaallink. 

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Waarschijnlijk minste binnen gekregen of erg populair?

Zie net dat de status is veranderd naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Oh mijn status is ook net veranderd echt spannend!! Nu nog wachten op de mail van amp

Bij mij stond die in ‘ongewenst’. Dus controleer die ook! :)

Ja thanks ben al de hele tijd aan het refreshen komt deze mail gewoon van AMP zelf?

Reputatie 3

Goedemorgen! :)

Ik heb de Iphone 12 Pro max grijs 128GB besteld! :) 
Kan haast niet wachten, haha! :) 

Reputatie 5

Gisteren had ik om 14:19 de bestelbevestiging binnen van de iPhone pro Max 256gb in blauw. Hopelijk mag ik hem komende vrijdag ophalen in de winkel. We krijgen het waarschijnlijk donderdagavond of vrijdagochtend te horen, gok ik zo als ik kijk naar de release van een paar weken terug. Nummerbehoud is er helaas niet goed doorheen gekomen doordat ik telkens pagina’s moest herladen, maar dat regelen we dan wel in de winkel.

Na vier jaar ben ik wel toe aan een nieuw model haha.

Hoe zit dat trouwens bij het in ontvangst nemen van je nieuwe telefoon in de winkel? Bij Vodafone in het verleden meegemaakt dat ze zo de verpakking voor m’n neus openden, kan ik echt niet tegen haha. Dat wil ik toch echt zelf doen.

Reputatie 3

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Waarschijnlijk minste binnen gekregen of erg populair?

Zie net dat de status is veranderd naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Oh mijn status is ook net veranderd echt spannend!! Nu nog wachten op de mail van amp

Bij mij stond die in ‘ongewenst’. Dus controleer die ook! :)

Ja thanks ben al de hele tijd aan het refreshen komt deze mail gewoon van AMP zelf?

Ja ik had een mailtje en een sms berichtje 

Ik heb vandaag rond 18:30 een mail ontvangen voor afspraak. Iphone 12 pro max besteld vrijdag 06-11 om 14:52. Ik krijg de iphone vrijdag 13-11 tussen 08:00-18:00. Bekijk wel je spam!

Ik heb op 8-11 de iPhone 12 pro max goud 128 GB besteld. Volgens het overzicht zou ik hem uiterst deze week dus moeten ontvangen, het weekend is echter in zicht en ik heb nog niks van de koerier gehoord. Op zondag wordt niet geleverd, dus eigenlijk zou ik wel wat moeten horen van de koerier, want ze kunnen verder alleen nog vrijdag en zaterdag leveren (aangezien vandaag leveren hem al niet meer gaat worden). Ontvang ik de iPhone niet vóór zondag, zijn de drie weken al voorbij en klopt het overzicht niet, graag wat duidelijkheid hierover...

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

@Hajar @David Ik heb dezelfde iPhone besteld als degene hierboven, alleen dan op 11-11, dus 5 dagen eerder, maar heb nog niks gehoord. Enig idee hoe dat kan?

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Ik heb op 9-11 de iPhone 12 pro max grafiet128 GB besteld. Volgens het overzicht zou ik hem uiterlijk deze week moeten ontvangen ondertussen is het al donderdag middag en komt het weekend wel heel dicht in de buurt en heb ik nog geen bericht ontvangen vanuit de store. Ik heb de bestelling geplaatst bij de store Amsterdam, Osdorpplein dus graag ontvang ik hier wat meer duidelijkheid over. 

 

@Timmm030 dat is echt super fijn voor je, wat wel raar is ik heb hem op de 13de besteld de zelfde versie als die van jouw maar nog steeds geen bericht @Hajar @David 

Ik heb 2 december een iPhone 12 pro Max 512GB besteld. Nu heb ik nog steeds geen toestel dat onderweg is naar mijn huis. Wie kan mij helpen om duidelijkheid te scheppen over waar mijn toestel blijft?

Hoi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data blijven hetzelfde als voorheen. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag!

 

Heyhoi.. Ik snap die foto niet echt… Ik zie 2-3 weken. daarna direct leverbaar en daarna (de nachtmerrie) 10 weken..

wat is nu de levertijd voor de 12 pro max in het goud?

Ik heb hem dus gister besteld met een nieuwe abbonement erbij.. 

 

groetjes

gio

10-11 mijn iphone 12 pro max 128gb blauw besteld EINDELIJK vandaag een bericht wordt maandag 30-11 bezorgd door amp 👌

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceanblauw 256GB is aangepast.

Reputatie 2

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Kreeg je alleen een mail? Zo ja welke afzender?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BeardedLemell 

Wat is jouw order nummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Kreeg je alleen een mail? Zo ja welke afzender?

Zag bij de orderstatus dat hij was overgedragen aan AMP. 
 

de mail is van mijnafspraak@ampgroep.com

9/11 een goude pro max 128 besteld en nog nixs gehoord 🤦‍♂️