[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Giovannitjuh 

Ik zie dat je dat je voor de iPhone 12 Pro Max 128GB Goud hebt gekozen en de levertijden daarvan zijn 2-3 weken. Zodra je toestel op voorraad is, ontvang je een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

SMS van T-mobile, e-mail van AMP mijnafspraak@ampgroep.com - stuurt je door naar de site van AMP om een afspraak in te plannen. 
 

Ik heb nu een afspraak voor komende vrijdag. 12 Pro Max Ocean Blue 128 GB

Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?

Reputatie 1

9/11 een goude pro max 128 besteld en nog nixs gehoord 🤦‍♂️

ik heb 6/11 besteld, zelfde toestel….. en weet net zo veel als jij

Reputatie 2

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Kreeg je alleen een mail? Zo ja welke afzender?

Zag bij de orderstatus dat hij was overgedragen aan AMP. 
 

de mail is van mijnafspraak@ampgroep.com

Ik ga het in de gaten houden, dankjewel! 

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

 

EDIT: Sorry zaterdag 07-11. 

zelfde verhaal hier. 9/11 goude pro Max  besteld en nog steeds niks gehoord .:triumph:

Reputatie 5

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Ahh dan moet jij hem ook wel krijgen hoor. Hier ook pro Max blauw 256gb. Bevestiging van de bestelling per mail binnen om 14:19. Die van mij ligt al klaar in de winkel. 

zelfde verhaal hier

Nog een keer het zelfde verhaal hier....

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

heb je hem vorige week zaterdag besteld? de 14e?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Ik begrijp dat jullie met smart zitten te wachten op meer nieuws, maar dat heb ik op dit moment niet voor jullie. Het is hierin echt even geduld hebben tot we weer een update hebben of je bericht ontvangt van onze koeriersdienst of de desbetreffende T-Shop. 

We zorgen dat onze informatie zo actueel mogelijk blijft, dus als er iets verandert, dan passen we dat binnen een paar minuten ook aan op onze Community en laten we het direct weten!

Reputatie 3

Zojuist de email van AMP groep om een afspraak te maken/bevestigen voor as vrijdag om mijn 12 Pro Max (Grafiet, 256 GB) bezorgd te krijgen.

Bestelling vrijdagmiddag om iets over twee gedaan, bevestigings email was binnen om 14:09.

 

Betaling al gedaan via iDeal (betaallink uit tweede email, met bestelling details) maar bij AMP bij mijn bestel informatie staat: Wij komen bij u langs. Zorg ervoor dat:U de eventuele kosten kunt afrekenen. Deze extra kosten bedragen € 274.69 en kunt u per pin betalen bij onze medewerker.

Toch maar even AMP gebeld nadat ik eerder T-Mobile belde en deze aangaven dat mijn betaling gewoon goed was gegaan. AMP geeft aan dat T-Mobile moet doorgeven dat de betaling al is gedaan via het “account support” email adres. Beetje van het kastje naar de muur verhaal. Morgen toch maar weer T-Mobile bellen… :rolling_eyes:

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

heb je hem vorige week zaterdag besteld? de 14e?

Sorry nee zaterdag 07-11. 

Reputatie 7

Hey allemaal,

Zojuist zijn de besteldata aangepast van een aantal iPhone-varianten. Je vindt de actuele levertijden van de iPhones in de levertijdentabel. 

Wanneer er weer een update te melden is dan horen jullie het gelijk weer van ons!

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

heb je hem vorige week zaterdag besteld? de 14e?

Sorry nee zaterdag 07-11. 

oke ik wacht geduldig af :)

Op 06/11 Besteld  IPhone 12 Pro Max 512 Grafite ,dat is meer dan 3 weken , tot nu toe Niks , geen link voor de betaling , geen IPhone , geen Informatie email over nummer Behoud !!!!!!! Ik hoop spoedige reactie !!!:cry:

Reputatie 1

Net een afspraak gemaakt voor vrijdag, iphone 12 pro max 256gb blauw.

Op 06/11 Besteld  IPhone 12 Pro Max 512 Grafite ,dat is meer dan 3 weken , tot nu toe Niks , geen link voor de betaling , geen IPhone , geen Informatie email over nummer Behoud !!!!!!! Ik hoop spoedige reactie !!!:cry:

Hier het zelfde verhaal... slechte service van tmobile alsof ze niets weten over leveringen vind het diep triest !

Net een afspraak gemaakt voor vrijdag, iphone 12 pro max 256gb blauw.

Net ook een afspraak ingeplant klopt het dat je bij stap 4 gewoon klaar bent en geen overzicht krijg met de datum 13-11 of een mail ofiets

Net een afspraak gemaakt voor vrijdag, iphone 12 pro max 256gb blauw.

Net ook een afspraak ingeplant klopt het dat je bij stap 4 gewoon klaar bent en geen overzicht krijg met de datum 13-11 of een mail ofiets

Laat maar was te vroeg kreeg mail in ongewenst

Yes, mail ontvangen van AMP! Mag de nieuwe iPhone 12 (Pro Max, Goud, 256gb) vrijdag thuis ontvangen! Vrijdag rond 15:05 besteld. 

Reputatie 2

Zojuist een mail gehad van AMP Groep en een afspraak gemaakt voor 13/11

iPhone 12 Pro Max 256gb Blauw

Vrijdag rond 14:16 besteld.

@Davide gooi die levertijden nog maar verder omhoog, dan raken de mensen misschien minder teleurgesteld!

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Reputatie 1

Wanneer komt er weer een update van de levertijd? Nu inmiddels bijna een week oud.
Ik hoop dat m’n goud 128 GB nog voor kerst komt, kan hij nog onder de kerstboom!