[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167921 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Een iPhone 13 Max pro 18-9 besteld waarbij op de site stond 24-9 leverbaar hier van uit gaand kreeg ik vandaag een berichtje dat het met 3 tot 4 weken is vertraagd.. had het dan beter bij Apple zelf kunnen bestellen waar een pre order wel te leveren is en je ook echt iets pre orderd 

Klopt mensen die dezelfde model hebben besteld met zelfde grootte opslag hebben het eerder gekregen. Als je dit vraagt aan de klantenservice zeggen ze dat diegene in een ander groep gevallen is bla bla bla

ik ben al 14 jaar lang tmobile klant maar begin nu te twijfelen  naar een ander provider over te stappen

Reputatie 2

slechtste tmobile ervaring ooit, eerst is er helemaal geen communicatie van die kant! Ten tweede zie ik dat mensen hetzelfde model ergens anders later dan ik bestellen en het gewoon eerder in huis hebben! Ten derde is dit een superslechte launch van tmobile door te doen alsof een pre-order iets boeide, men koopt nu iphones via bol.com en krijgt ze vandaag zelfs binnen!! Ik kon net zo goed ergens anders bestellen want daar krijgen mensen wel iets. 

Reputatie 1

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Yesss!! Ik heb op 26/9/2021 de iPhone 13 pro max 256gb in het goud besteld. Vandaag heb ik een bericht gekregen dat ik het morgen eindelijk kan ophalen in de winkel :) 

Reputatie 3

Gebeld dat ik morgen kan komen halen. Pro Max Grafiet 128GB

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden geüpdatet, je kunt dus weer de meest actuele info vinden in de levertijdentabel. 

Wanneer er een nieuwe update is dan laten we het hier weer direct weten!

Sierra Blauw 512 staat nog steeds op 2-3 weken. Op 17 september besteld (een rond 19:00 en de ander rond 19:50), dus de 3 weken zijn al om, maar we hebben beide nog geen bericht gehad voor het maken van een afspraak.

Reputatie 1

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

wat is er veranderd dan? Ik zie alleen dat de besteldata is veranderd

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Dat was mijn probleem vanaf begin aan. Ik kan niet overstappen, omdat ik (dom genoeg) in april ala mijn sim only abonnement bij T-Mobile had verlengd voor 2 jaar. Dus ik was al vast aan T-Mobile. Anders had ik het afgelopen vrijdag om 2 uur besteld bij KPN, wat ik later moest annuleren 😞 Voor mij ook zeker de laatste keer bij T-Mobile. 

Reputatie 1

Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

zelfs als je om 14:03 besteld hebt mag je lekker lang wachten.. 

Als eerste besteld en niet in huis. Ik heb hem geannuleerd en ben naar KPN gegaan. Die kon hem morgn voor mij leveren! 
 

T-mobile behandeld hun vaste klanten niet goed. 

Ik raad jullie allemaal aan om bij belsimpel te bestellen. Ik heb 15 oktober de iphone pro max 128gb sierra besteld. En hij word morgen thuis bezorgd. 

Reputatie 1

Hi allemaal,

We doen natuurlijk ons best om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, maar we zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we toegestuurd krijgen. Aan de hand daarvan doen wij dan bepaalde prognoses en dan kan het zijn dat er langere levertijden voor de iPhones komen. De iPhone blijft een immens populaire smartphone en dat is ieder jaar weer glashelder! :grin:

Zodra wij weer een update van de levertijden hebben dan horen we het graag en voor nu een goed weekend toegewenst!

Echter wel heel erg jammer dat er fouten worden gemaakt met bestellingen. Daarnaast is het uiterst raar dat andere providers (meer?!) Preorders kunnen vervullen dan t-mobile. Je kan op z'n minst verwachten dat als je op 17e hebt besteld dat je gewoon op 24e je iphone binnenkrijgt.

Jullie hebben onvoldoende informatie gegeven over de beschikbaarbeid van de toestellen. Een hele week bleef het hangen op de 24e waardoor men denkt "hey als ik nu bestel krijg ik het op de 24e". Terwijl dat dus niet het geval is.

Dus alle mensen die nu de dupe zijn en de preorder hebben die niet geleverd worden, zullen vrijwel niet annuleren want dan komen ze elders ook weer "achteraan in de rij" terwijl ze wellicht elders al hun preorder hadden kunnen ontvangen. 

En je gaat mij echt niet overtuigen dat t-mobile niet op voorhand wist hoeveel units ze zouden hebben voor 24e. Ze wisten precies hoeveel ze krijgen al weken terug.

Tot slot zeg je zelf dat dit elk jaar "glashelder" is. Waarom anticipeert t-mobile dit dan niet beter? Elk jaar dezelfde fout maken....

Vind het erg jammer dit, ben al lang klant bij t-mobile. Voortaan koop ik mijn mobiel los, ergens anders. 

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

@David hoe kan het dat deze persoon een afspraak heeft kunnen maken terwijl iemand anders en ik precies dezelfde telefoon (gb, kleur, alles) hebben besteld. Maar wij hebben deze zelfs een dag eerder besteld maar nog niks gehoord?

@2honest2myself

Dat klopt inderdaad, dan zijn orders van voor die besteldatum afgerond en geldt de verwachte levertijd nu vanaf de besteldatum die je in het overzicht vindt.

@dannyboeve

Dat ligt er net aan welke iPhone je hebt besteld, maar voor bijvoorbeeld een iPhone 13 Pro Max Grijs 128 GB die op 19 september is besteld staat er nu inderdaad 3 tot 4 weken verwachte levertijd.

@kkupe

If you ordered on the 23th then you have the same expected term of delivery, since the order date is ‘Vanaf’ or ‘From’. So for now every order that has been placed between the 21st of September and now has an expected waiting period of 2 to 3 weeks.

Hi @David, kun je voor de mensen hierboven uitzoeken waarom zij nog niets hoorden? In mijn ogen zou iedereen die 17, 18 of 19 september bestelde met de kleur zwart en aantal gb 256 verwerkt moeten zijn aangezien de besteldatum in de eerste post inmiddels op de 20e staat. Zoals ik het lees zou dat betekenen dat alle orders van de dagen daarvoor verwerkt zijn. Kan het zijn dat verwerkt nog niet betekent dat iedereen al een bericht van T-Mobile en AMP heeft gehad?

Reputatie 1

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

How is this possible i ordered 18th same spec as you and for me no info !! Did they gave you my Phone ? 😂 Im Not gonna pay for it !!

I’m not sure why I already heard and you didn’t, I’m sorry. I did not do anything to cut the line, I thought I was bringing good news. I assumed everyone who ordered before me already had the confirmation as well. All I know is that I paid the full price on the 19th when I ordered. Maybe that’s a difference?

Nah its not your fault thanks for telling us that you ordered later and received it earlier!! We can now complain against it as they say the earlier you order the faster you get now this proved to be False … Happy for you !!!🥳

Nou… ik heb 25 september mijn Iphone pro max 256gb besteld in het zwart en nog geen eens een sms of mail om een afspraak in te plannen! Heel slecht..

Reputatie 1

Yes i have translated it…. I will go Today ask the shop then i report back folks 🍀

Reputatie 1

@Hajarof ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Als ik de berichten zo lees duurt het gemiddeld tussen de 5 en 8 weken. Als ik op de berichten af ga in deze Topic. Ik wacht ook 5 weken en nog steeds geen gehoor. 

Sommige modellen geven inderdaad aan 6 tot 8 weken maar mijn 256gb model geeft aan 4 tot 5 weken dus dan mag ik van T-mobile toch wel een update verwachten als ik al die tijd gewacht heb ZONDER ook maar 1 bericht ?! het is een grote aankoop en er kan nog geen update vanaf dat is toch geen klantenservice, zo van zoek het maar uit met elkaar in een forum.

Precies dat!! 

 

Mss een idee,  ik kon mijn afspraak nu verzetten van dinsdag naar morgen😃

Waarom is het zo dat als je de telefoon direct bij T Mobile besteld je 3-4 weken moet wachten en als je ‘m bij BelSimpel besteld een lever tijd van 2-4 dagen hebt?

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Reputatie 3

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.