[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167926 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 2

Al 3 keer teleurgesteld door t mobile nu…

3x een toe zegging gedaan van dan moet je hem hebben maar ondertussen nog steeds niks.. maar wel moeten betalen alvast terwijl was afgesproken dat pas word betalen als toestel er is..

Voor wat moest je betalen, want iedereen met een abonnement moest 167 euro aanbetalen toch?

je kon er ook voor kiezen om dit bij de bezorging te betalen

Reputatie 1

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 
 Er staat 2-4 dagen bij Belsimpel, dan heb je hem in huis. De klantenservice van Belsimpel geeft dat ook aan. 

Ik heb 3 weken geleden de pro max 128gb zilver besteld maar nog steeds geen mail of bericht gekregen van AMP-Groep of T-mobile!!! Ben het echt zat dit is niet normaal gewoon geen ene update over miin bestelling…

Reputatie 2

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

wat is het verschil met de vorige levertijden…

Reputatie 7

@igrs 

Dat heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat je via een andere partij jouw bestelling hebt geplaatst. In dit geval moet je ook bij hun zijn om meer informatie te krijgen over jouw levering, aangezien dit volledig via hen gaat. 

Zojuist de 13 pro max blue opgehaald in de Tshop. 17-09 14:10 besteld, gisteren 16:12 gebeld dat ik hem kon ophalen. Geen smsje oid ontvangen op voorhand. 
 

Al met al hier een tevreden (terugkerende) klant. Veel succes met de bestellingen allemaal!

Mounia94 ewa ben je ook het wachten zat? Haha

Behoorlijk pret is er vanaf hahah 

Reputatie 2

Hi allemaal,

We doen natuurlijk ons best om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, maar we zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we toegestuurd krijgen. Aan de hand daarvan doen wij dan bepaalde prognoses en dan kan het zijn dat er langere levertijden voor de iPhones komen. De iPhone blijft een immens populaire smartphone en dat is ieder jaar weer glashelder! :grin:

Zodra wij weer een update van de levertijden hebben dan horen we het graag en voor nu een goed weekend toegewenst!

Echter wel heel erg jammer dat er fouten worden gemaakt met bestellingen. Daarnaast is het uiterst raar dat andere providers (meer?!) Preorders kunnen vervullen dan t-mobile. Je kan op z'n minst verwachten dat als je op 17e hebt besteld dat je gewoon op 24e je iphone binnenkrijgt.

Jullie hebben onvoldoende informatie gegeven over de beschikbaarbeid van de toestellen. Een hele week bleef het hangen op de 24e waardoor men denkt "hey als ik nu bestel krijg ik het op de 24e". Terwijl dat dus niet het geval is.

Dus alle mensen die nu de dupe zijn en de preorder hebben die niet geleverd worden, zullen vrijwel niet annuleren want dan komen ze elders ook weer "achteraan in de rij" terwijl ze wellicht elders al hun preorder hadden kunnen ontvangen. 

En je gaat mij echt niet overtuigen dat t-mobile niet op voorhand wist hoeveel units ze zouden hebben voor 24e. Ze wisten precies hoeveel ze krijgen al weken terug.

Tot slot zeg je zelf dat dit elk jaar "glashelder" is. Waarom anticipeert t-mobile dit dan niet beter? Elk jaar dezelfde fout maken....

Vind het erg jammer dit, ben al lang klant bij t-mobile. Voortaan koop ik mijn mobiel los, ergens anders. 

ik kan me hier helaas helemaal in vinden, kleinere telefoonleveranciers zoals mobiel.nl en belsimpel kunnen NOG STEEDS de orders binnen 4 werkdagen leveren. Deze pre-order van tmobile was een ramp en dit is dan ook de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Ze willen gewoon dat mensen hun bestelling niet annuleren dus lieten ze het staan op 24 september (dit heeft Tele2 ook gedaan aangezien ze nu soort van samenwerken), smerige praktijken en had dit niet van T-Mobile verwacht

Beste allemaal,

iPhone 13 Pro Max besteld op 20 september 2021. Gisteren (18 okt) was exact 4 weken na de besteldatum. Vandaag een email om een afspraak te maken voor levering en dit kan morgen al. Helaas even moeten wachten, maar uiteindelijk komt hij mijn kant op. De inschatting van hierboven is dan voor mij ook redelijk scherp, op een dagje na. Wel kijkend naar de uiterlijke levertijd en niet het brede tijdsframe dat zij schetsen. Wees geduldig het komt vanzelf. Uiteraard is het vervelend voor mensen die een nieuwe telefoon nodig hebben, omdat de oude bijvoorbeeld stuk is. 

Het is vervelend dat T-Mobile de communicatie omtrent deze levering niet goed doet. Toch zijn zij zelf waarschijnlijk ook gebonden aan beperkte informatie van enerzijds leverancier en anderzijds bezorgservice. Dit is jammer maar helaas. Had ik de telefoon eerder willen ontvangen? Zeker. Had dit gekund met een andere provider? Zeker. Wist ik dat het met nieuwe iPhones wel vaker niet helemaal loopt zoals ik wil? Zeker. 

 

Succes met wachten en hopelijk niet tot ziens op dit forum bij de volgende nieuwe iPhone ! 

Nou ik heb ook een bericht gekregen vandaag dat hij morgen word verzonden!! Hopelijk krijgen jullie hem ook z.s.m…

Reputatie 1

Hi To yall man whats going on i ordered my Iphone 13 Pro Max 256gb in Black on 18th of September and i see people who ordered 19-20th they allready have their devices. On Page 10 one person claims he ordered 19-or 20th Same spec as i did how can he get it earlier then me🤔🤔🤔🤔?????? 

Today is the 8th week since I ordered my phone(17th Sep), and I am still waiting for my iPhone 13 pro max 128G(sliver). I don’t think there is anyone waiting longer than me. 

I became a T-mobile customer the first day I landed in the Netherlands, it's been more than 5 years since then. I can't believe such a great company like T-Mobile is not able to manage customer orders, even with no explanation. VERY VERY VERY VERY DISAPPOINTED. 

By the way, I paid 50 Euro deposit….

Vanmiddag een mail ontvangen van AMP - Pro Max Sierra Blauw 512gb wordt morgen geleverd!

Reputatie 1

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

How is this possible i ordered 18th same spec as you and for me no info !! Did they gave you my Phone ? 😂 Im Not gonna pay for it !!

Wat een rotzooi bij AMP, ontvang je je toestel pas op dinsdag. T-mobile, wat een klote service!

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Ik wel.. erg vaag dit allemaal

Nee niets ontvangen….ga zoals afgesproken morgen de I Phone 13 ophalen.

Had de levering langer geduurd dan had dit mij echt niet  uitgemaakt, mijn oude I Phone 📱 doet het nog steeds.

En bij nood kan ik nog altijd een postduif of de tam tam gebruiken, de wereld vergaat echt niet… fijn weekend voor iedereen en geniet van het mooie weer 😀

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

How is this possible i ordered 18th same spec as you and for me no info !! Did they gave you my Phone ? 😂 Im Not gonna pay for it !!

I’m not sure why I already heard and you didn’t, I’m sorry. I did not do anything to cut the line, I thought I was bringing good news. I assumed everyone who ordered before me already had the confirmation as well. All I know is that I paid the full price on the 19th when I ordered. Maybe that’s a difference?

Reputatie 3

@David als je hem de 22tigste heb besteld. de grijze pro max 128g wanneer kan je hem dan omgeveer verwachten?

3 tot 4 weken later

Ik heb iPhone pro Max 128gb goud 24 september besteld en is nu inmiddels 29 oktober 5 weken later!!! En nog geen bericht gehad dat ik hem kan komen halen!!! Echt schandalig!!! Volgende week voor 3 weken naar buitenland zonder telefoon!!! Heb hem besteld conform de afspraak dat het 3-4 weken zou duren!!!

Reputatie 1

Zit al een week tegen de datum 23-9 te kijken voor mijn bestelde telefoon.. man wat een poepzooi dit.. Sinterklaas neemt m mee uit Spanje denk..

Reputatie 7

@Jarro @hisenkurdi @ChristianAndolini @Deesz90 

Dat wil ik zeker toelichten, maar aangezien ik op dit moment de ordergegevens van jullie nog niet heb kan ik alleen een poging wagen om uit te leggen wat ik dénk dat het verschil is.

In de berichten die hierboven zijn zie ik dat mensen het hebben over bezorgafspraken en AMP. Kan het zo zijn dat jullie bestellingen hebben geplaatst die jullie in de winkel gaan ophalen? Het kan namelijk zo zijn dat de verwerking van deze bestellingen soms iets langer duurt, waardoor jullie op dit moment nog geen bericht hebben ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de koerier naar de winkel wat vertraagd is of dat de orders in de winkel nog niet zijn verwerkt. We willen dit natuurlijk tot een minimum beperken, maar het kan altijd voorkomen.

Zodra jouw toestel op voorraad is én opgehaald kan worden dan ontvang je bericht en kun je gelijk langs de winkel om jouw telefoon op te gaan pikken. Hopelijk gebeurt dit dan ook spoedig!

 

@ChristianAndolini, you seem to understand Dutch (or you’ve translated it), but in short: My guess is that the difference in these orders is between a home delivery and order & pick-up at the store. This doesn't happen often and shouldn't take too long, but it does occur for time to time. When your phone is processed and ready, a representative from the store will get in touch with you and then you can go and collect your order.

Vanmorgen de Apple I Phone13 Pro Max Baby Blue opgehaald bij de T-Mobile shop, fantastische mooi toestel moet mij nog wel wat meer verdiepen in het filmen.
Mijn man heeft het volledige bedrag betaald voor het toestel, en de uitgebreide verzekering genomen. Werd direct aangepast door de vriendelijke verkoopster e-mail ontvangen van T-Mobile met het nieuwe contract. Nu alleen nog de bevestiging van de verzekering voor het toestel, aangezien het nu weekend is verwacht ik a.s Maandag bericht dat mijn toestel is verzeker. Een prachtig cadeau van mijn man waar ik dolblij mee ben.

Bedankt T-Mobile voor de goede service zoals altijd👍🏻

 

 

Yes i have translated it…. I will go Today ask the shop then i report back folks 🍀

I am thinking about going too, thanks for keeping up to date! 

Reputatie 1

@Jarro @hisenkurdi @ChristianAndolini @Deesz90 

Dat wil ik zeker toelichten, maar aangezien ik op dit moment de ordergegevens van jullie nog niet heb kan ik alleen een poging wagen om uit te leggen wat ik dénk dat het verschil is.

In de berichten die hierboven zijn zie ik dat mensen het hebben over bezorgafspraken en AMP. Kan het zo zijn dat jullie bestellingen hebben geplaatst die jullie in de winkel gaan ophalen? Het kan namelijk zo zijn dat de verwerking van deze bestellingen soms iets langer duurt, waardoor jullie op dit moment nog geen bericht hebben ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de koerier naar de winkel wat vertraagd is of dat de orders in de winkel nog niet zijn verwerkt. We willen dit natuurlijk tot een minimum beperken, maar het kan altijd voorkomen.

Zodra jouw toestel op voorraad is én opgehaald kan worden dan ontvang je bericht en kun je gelijk langs de winkel om jouw telefoon op te gaan pikken. Hopelijk gebeurt dit dan ook spoedig!

 

@ChristianAndolini, you seem to understand Dutch (or you’ve translated it), but in short: My guess is that the difference in these orders is between a home delivery and order & pick-up at the store. This doesn't happen often and shouldn't take too long, but it does occur for time to time. When your phone is processed and ready, a representative from the store will get in touch with you and then you can go and collect your order.

@David Here you mean delivery to home is actually quicker?? I have chosen to pick up at a shop because the salesperson advised me that will be quicker! That was a wrong advice!? And now if I want to change my order to delivery, the staff said I have to cancel the order then make a new one!!?? 

Reputatie 3

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Reputatie 1

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

 

 

wauw 2-4 werkdagen levering? Dat is enorm snel!

Hou ons op de hoogte of dit ook daadwerkelijk binnen dit termijn wordt verzonden. :) 

AMP kan er inderdaad niks aan doen, maar de wachttijden nu zijn gewoon belachelijk hoog.

Ik zit nu ook 5 weken te wachten en nog steeds niks gehoord.