[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167926 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Reputatie 3

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service

Reputatie 1

17-9-2021 om 17:00 uur een iPhone 13 pro Max 128Gb antraciet in per-order besteld, met een mooi vooruitzicht, hoogst waarschijnlijk 24 sept op de deurmat. 
 

24 sept een grote decerptie, 3 tot 4 weken levertijd :-(

 

24 sept om 13:00 uur bij T-Mobile mijn verlenging/bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld en verlengd. 
 

Morgen, 29 sept, kan ik mijn bestelling op gaan halen op een Post-NL afhaalpunt. 
 

BelSimpel, wist ik al snel dat de IPhone bij hen 28 sept geleverd zou worden en klopte! Erg goede communicatie! T-Mobile kan nog een hoop leren van hun dochteronderneming BelSimpel en hun inkoop beleid.

 

Volgende keer ga ik toch gewoon direct naar BelSimpel, daar nemen ze hun klanten wel serieus.

 

Over de service medewerkers van T-Mobile niets dan goeds btw, die krijgen een hoop door T-Mobile georganiseerde shit over hun geen van de klant en blijven enthousiast en serieus de klant te woord staan. 

 

Reputatie 3

De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Klopt maar zoals ik net ook zei kunnen ze geen garantie geven dus kan maarzo netzolang duren als bij t mobile ik weet niet of ik t daarop ga gokken dat ik straks nog langer kan wachten

Yes, de pro. Dus zit ook te wachten op een mailtje voor de bezorgafspraak. Wel meteen om 14:03 uur besteld. Dus mag toch hopen dat ik bij de eerste lading zit :joy:

Reputatie 1

28-09 Iphone 13 pro max 128gb zwart besteld. Annuleringsbericht nu wel ontvangen. Vervolgens een mail met te betalen bedrag ontvangen, deze betaald. En nu hoor ik niks meer. Ik lees ook dat mensen die na mij besteld hebben hun telefoon al wel hebben. Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten?

Ik heb dezelfde telefoon besteld op 27-09. Idd ook annuleringsmail gehad, maar betalen doe ik pas als ik een bezorgmoment heb. Meeste mensen die na ons besteld hebben via t mobile, hebben een ander model/uitvoering dus vandaar waarschijnlijk de wisselende leveringen. Zwart is natuurlijk 1 van de populairste kleuren voor de Iphone. Heel veel mensen bij t mobile zijn al afgehaakt en zijn via Belsimpel gaan bestellen. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, maar vroeg of laat zullen wij ook onze Iphone 13 pro max binnen krijgen. Dit alles heeft te maken met de leveringen vanuit Apple, vandaar dat T Mobile ook maar moet gokken met wanneer wij de telefoon ontvangen. 

Reputatie 1

I know it is a world-wide issue… but I’m just wondering why Belsimpel can provide the new iphones so quickly? Are they really providing the “real” iphones….? I just don’t understand the logic behind…. :(
Anyone who is using the iphone from Belsimpel can share the experience with the phone? Like if the serial number is an official registered one at Apple?

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Iphone 13 pro max sierra blue 17 sept 14.10u besteld. Zojuist gebeld dat ik het toestel morgen kan ophalen in de Tshop Leiden! Geen smsje oid op voorhand gekregen.

 

Veel succes voor iedereen die nog in spanning zit te wachten. Er wordt dus wel degelijk gebeld!

Reputatie 2

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Reputatie 1

Vanmorgen mijn 13 pro Max 128Gb antraciet opgehaald. 
 

zo zie je maar dat BelSimpel binnen 6 dagen inclusief een weekend wel kan leveren. 
 

opzeggen is makkelijk, belletje naar T-Mobile, in een split second heb je een mail met de bevestiging dat je verlenging/bestelling geannuleerd is en dan ga je naar de BelSimpel app en verlengt en besteld en binnen 6 dagen heb je het in huis. 
 

easy does it 

De goude 128gb iphone 13 pro max de 21e besteld. Dus als het goed is zou ik hem dan volgende week of die week erop kunnen verwachten toch ? Omdat er staat 3 tot 4 weken levertijd. Tot nu toe nog niks gehoord en vind ik het ook vreemd dat ze niet kunnen zeggen bij de klantenservice wanneer er zekerheid wordt gebracht bij de klanten. Ook heb ik €70 extra betaald voor vervroegd verlengen omdat dit normaal 4 maanden voor je oude abonnement afloopt pas kan. Ik zou hem dus eind november kosteloos kunnen verlengen. Ik zou het dus een kwalijke zaak vinden als ik hem tegen die tijd ook pas binnen zou hebben. €70 uitgegeven voor niks dan.

Reputatie 1

Preorderen heeft dus ook weinig zin gehad dus, op 17e besteld moet ik alsnog 3 weken wachten 😂 Volgend keer haal ik wel gewoon via de Apple store.

Reputatie 1

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

Reputatie 1

Waarom geven jullie geen inzicht wat de huidige status van de voorraad is? Ik heb de iPhone 12 pro max 128GB Sierra, maandag besteld.  Wanneer weet je of jou toestel vrijdag op te halen is in de shop? Krijgen wij vandaag meer duidelijkheid? Nu krijg je dat mensen op meerdere plekken pre orderen. 

Na 10 dagen gisteren mijn bestelling geannuleerd bij T-mobile. Direct een bestelling gedaan bij Belsimpel. Ik krijg 2 december mijn Iphone 13 pro max blauw. Dat zijn welgeteld drie dagen ipv 10 weken bij Tmobile. En dan niet eens te beginnen over de schandalige levertijden van Amp groep.

Ze kunnen op zn minst zeggen u staat op postitie nummer bla bla 

 

toen ik een videokaart van nvidia had besteld op alternate kreeg ik keurig een wachtnummer hier is gewoon hoe de wind waait

Ik had eerst m’n abonnement bij T-mobile zelf verlengd, maar de wachttijden waren zo belachelijk en bleven maar oplopen, dat ik de bestelling heb geannuleerd en direct opnieuw bij Belsimpel heb besteld op 13 oktober. Precies hetzelfde abonnement met dezelfde kortingen en voorwaarden (zelfs €5 goedkoper en nog thuisbezorgd ook, bij T-mobile deden ze dat niet eens haha). Ook dat proces raakte een beetje vertraagd en er ontstond onzekerheid over de levering, waardoor ik de hoop weer verloor. Maar uiteindelijk krijg ik hem op donderdag 28 oktober dan toch eindelijk! 13 Pro Max 256 GB Goud :-)

Ohh super kleine 2,5 week moeten wachten hoor ik dus misschien ga ik dat ook overwegen bij belsimpel geven ze 3 weken aan voor de 128gb goud en hier staat 4-6 weken

Reputatie 1

Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

Hi all,

 

ik heb op 12 oktober de iPhone 13 pro max 256gb goud besteld. De telefoon had op moment van bestellen 2-3 weken levertijd. Dat zou beteken dat ik ‘m in de komende week ergens zou kunnen krijgen, maaaaaaar zoals ik het nu lees in de tabel, duurt het dus nog minimaal 2 weken. Zó jammer dit! Mensen onder ons die al in het bezit zijn en zo ja, hoelang hebben jullie moeten wachten? 

Ik heb 4 weken moeten wachten. Ik had mijn iphone pro max 128gb sierra 25 september besteld en heb hem 23 oktober opgehaald in de T-mobile winkel.

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Jammer dat mijn berichten verwijderd worden!

ik heb 20-09-2021 besteld iphone 13 pro max 128gb goud, Nog steeds geen gehoor… hoe zit dat @David 

Ik had 01-11-2021 iphone 13 pro max 256 gb blauw besteld bij t mobile 

na het lezen van alle recensies heb ik 02-11-2021 bij bel simpel zelfde abbo besteld van t mobile met verlening en vervolgens bij t mobile geannuleerd. 
 

ik was net te laat voor de voorraad maar er stond 3 weken levertijd dus ik dacht beter dan iederekeer opschuiven xddd 

ik heb nu tehoren gekregen dat me iphone 06-11-2021 word bezorgd. Nou hoe mooi kan dat zijn. 
 

ik denk dat t mobile zelf te veel Bestellingen hebben vandaar lange wacht tijd dus ik adviseer beste het bij belsimpel en daarna annuleren bij t mobile 

4 dagen gewacht xddd

Reputatie 1

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar.