[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167926 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

@Hajar of ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Reputatie 3

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?

13 Pro Max 512 GB Goud. Maar dit keer via belsimpel naar KPN. Kwa mobiel ben ik T-Mobile wel zat nu.

Jij?

Ik de pro max 128 gb blauw wel bij tmobile gebleven omdat me contract pas in januari verloopt dus wel via belsimpel verlengd, wanneer staat de levertijd bij jou? Bij mijn bestelling staat nu niet op voorraad dus zal wel woensdag worden

Reputatie 3

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?

13 Pro Max 512 GB Goud. Maar dit keer via belsimpel naar KPN. Kwa mobiel ben ik T-Mobile wel zat nu.

Jij?

Ik de pro max 128 gb blauw wel bij tmobile gebleven omdat me contract pas in januari verloopt dus wel via belsimpel verlengd, wanneer staat de levertijd bij jou? Bij mijn bestelling staat nu niet op voorraad dus zal wel woensdag worden

Bij mij staat morgen. Maar is nog wel in behandeling bij KPN. Zodra het rond is hoor ik een bericht te ontvangen dat het toestel onderweg is (of vertraagd). Ik laat wel weten wat het wordt. Ze hebben theoretisch tot 23:30 de tijd om het te verwerken... we gaan het zien.

Ooh isgoed stond toen ik bestelde idd ook nu besteld morgen in huis maar geloof er niks van

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Reputatie 3

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

26-09-2021 I ordered the iPhone 13 Pro Max 256gb in the color Sierra Blue, yesterday I’ve received a text message to book an appointment and tomorrow they will deliver it… 5 weeks instead of 4.

Reputatie 3

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Ik raad iedereen aan om hun abbo te verlengen bij belsimpel. Ik had een bestelling geplaatst op 27 september, maar de onzekerheid vind ik niet fijn. Verder ben ik wel tevreden over tmobile. Ik heb zaterdag 9 oktober mijn bestelling geannuleerd en 10 oktober bij belsimpel geplaatst. Morgen 12 oktober wordt de telefoon bezorgd. Dus dat is 2 dagen. Het kan dus wel, terwijl ik gewoon verlengd heb bij tmobile via belsimpel. 

Welke telefoon heb je besteld bij belsimpel? 

De iphone 13 pro max 128gb zilver 

Oh gek, hij staat op 5-7 werkdagen. Maar jij hebt m al in 2 dagen 😱

Jaa vond het ook heel snel. Ben dr alleen maar blij mee. Je krijgt ook elke keer een duidelijke update hoever je bestelling is. Dat voelt toch beter als deze onduidelijkheid.

 

Kon ik dat maar ook ik heb vervoegd verlengd early renewal anders had ik het sws gedaan :(

Zonde ik hoop voor je dat je hem snel hebt. 

Reputatie 1

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Reputatie 3

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Denk t ook niet maar ooka krijg ik m woensdag is t nog veel sneller dan bij t mobile dus vind wel prima

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jefbundymartens 

Je besteldatum is 24-09-2021 dus de levertijden gelden vanaf dan. 

Reputatie 1

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Denk t ook niet maar ooka krijg ik m woensdag is t nog veel sneller dan bij t mobile dus vind wel prima

Zo denk ik er ook over.

Beste mensen,

ik heb op 21-09-2021 iPhone 13 128GB blauw besteld.

wanneer kan ik het krijgen?

 

Reputatie 3

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Dat komt omdat ie vanaf de 17e al besteld kon worden en als jij m pas de 22e heb besteld duurt t lang eerst moeten alle mensen heb krijgen die m eerder besteld hebben

ik bedoel juist hun hebben hem later besteld. ik heb 2dagen eerder besteld

Hoe kan je m 2 dagen eerder besteld hebben? pre orderen kon pas vanaf de 17e niet eerder

24 tigste die vrijdag hebben hun hem besteld ik de 22tigste

Ooh zo ja dan zal t waarschijnlijk toch een andere kleur zijn of iets

Geweldige omstandigheden. Beleefde service:blush: Dank u voor uw begrip.

Naar aanleiding van mijn bestelling van 5 Oktober gesproken met de klantenservice. 

Op 6 November heeft T-mobile mijn bestelling per ongeluk geannuleerd. Op 8 nov bestelling weer ingeboekt. 

Vandaag geeft T-mobile aan dat ik wel degelijk mijn positie in de wachtrij heb verloren. Vorige week gaven ze aan dat mijn positie onveranderd blijft . Wat is het nou ?

Weer 4-6 weken wachten vanaf 8 Nov ???  Ik zit inmiddels al 6 weken te wachten !!!!! 

 

Niemand die een eenduidig antwoord kan geven ?

​​​​​

 

​​​

 

 

Reputatie 3

Heb contact opgenomen met tmobile over de levering, en of ik gewoon bij belsimpel kon bestellen. Ze gaven aan dat ik zowel bij tmobile als bij belsimpel kon bestellen en dan degene die telaat is annuleren.

 

Omdat ik nummerbehoud heb, moest ik bij belsimpel een nieuw nummer aanvragen. Maar volgens de klantenservice van tmobile kon ik dat ook aanvragen zodra ik het abonnement heb. Ben dus benieuwd wie mij als eerste belt voor levering.

Ik heb gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel bezorger komt vandaag 

Als jullie nou allemaal blijven annuleren, komt die van mij eerder. :laughing:

Ik was net nog even in een T-Mobile shop, even gevraagd hoeveel iPhone's ze op voorraad hadden. Gewoon helemaal niets. Niet eens een iPhone 13 mini. :thinking:

Reputatie 2

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Reputatie 3

@Joeystef

Net bevestiging gehad dat ie onderweg is. Perfect! Petje af voor belsimpel! Ik had het veeeel eerder moeten doen. Pre-orderen bij T-Mobile zelf is helaas zwaar teleurstellend. Had bij T-Mobile pre-order op 17 sept, en tot 1 oktober nog steeds mijn toestel niet binnen. Terwijl ik gister zonder pre-order bij belsimpel had besteld en nu al toestel onderweg heb.

Laat dit een geleerde les zijn voor T-Mobile. Ze zijn in iedergeval een lang loyale klant kwijt geraakt 👋

Lekker man volgens post nl komen ze tussen half 3 en 5

I ordered at 20-09-2021 a iphone 13 pro max 128 gb gold. This monday is exactly 6 weeks. Still no update...

@Hajar @David ? Nog steeds geen gehoor, ik heb 20 september besteld.

Reputatie 1

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Geannuleerd bij T-mobile zelf en toen bij t-mobile besteld op dag van de release

Uh wat??... je hebt je preorder geannuleerd en toen opnieuw op de 24e besteld en je hebt het nu binnen??

Ik bedoel bij belsimpel besteld op dag van release wel met verlenging van mijn T-mobile abbo

Geniet ervan! Wel jammer voor ons die bij T-mobile zijn gebleven voor de pre-orders. Ik had ook een 13 pro max in goud op de 17e besteld... en blijkbaar heb jij het dus al binnen terwijl je veel later het besteld had bij een ander en ik (en anderen) moet er nog op wachten... maarja David wilt niet erkennen dat er dankzij (vrijwel opzettelijk?) miscommunicatie nu klanten zijn die elders hun mobiel al had kunnen hebben. Zoals een andere klant had vermeld welke zijn reisplannen had gemaakt op basis van de false verwachtingen die gegeven zijn.

Waarom is het zo lastig om dit te erkennen en verontschuldiging aan te bieden en het volgend keer beter te doen in plaats van het middels woordtrucjes af te schuiven op de klanten?

Maargoed. Met geduld wachten we maar, geen keus meer nu...

Reputatie 7
Badge +9

@Roberb 

Als het goed is heb je inmiddels bericht gehad van mijn collega’s in de shop. ik wens je veel plezier met je toestel!

Klopt. Het bericht is zojuist binnengekomen :)