FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

WHAT A COMPLETE MESS!!! I ordered my iphone 14 pro 128gb silver last Friday, I was one of the first to do it after 14:00 and order confirmation came with all details and pick up date 16/09. Today i received sms from T-mobile that my order is delayed with link to this page. Out of curiosity i checked with online chat on website if the new delivery (4-5 weeks) was correct and THEY TELL ME MY ORDER IS CANCELED. There was no email or notification of canceling it, i have order confirmation, documents and everything sent to my email last friday after i ordered and now they tell me they canceled it without notifying me and kept me waiting for 1 week for me to check it myself? 

 

And it gets even more interesting then, they tell me that their system has issues and if my order is still being tracked and system updates me with its delivery times then it MIGHT NOT BE CANCELED and noone on this planet can tell me for sure if it is canceled or not!!! So i need to wait 5 weeks to know whats happening in reality! An until then i cant even make new order!!!!!!

Reputatie 1

Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Reputatie 1

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! Kan ‘m morgen ophalen

Reputatie 6

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! 

Wat leuk! Geniet er van (morgen). Mag ik vragen welke regio/winkel 😉?

Middelburg! 

Dan verhuis ik volgend jaar daarheen, dan bellen ze iig op tijd 🤪

Reputatie 3

FYI. Ik heb ook om ‘ophalen in de winkel’ gevraagd en ben net even langsgefietst (Den Haag). Zij krijgen de voorraad later vandaag/vanavond binnen en gaan de SMSjes morgenochtend pas sturen.

Reputatie 1

Volgende x allemaal de telefoon thuis laten bezorgen. Word hij sneller geleverd al heb je hem later besteld. Die mensen hebben geluk zegt de klantenservice. Telefoon die ik besteld heb word in de winkel gewoon verkocht. Hebben ze er weer een klant bij. 

Reputatie 1

iPhone 14 pro zwart 128 gb besteld op 9-9 om 14:15 telefonisch. Om 14:40 een mailtje dat de bestelling goed door is gekomen. 10-9 om 10:00 een mail met het ordernr 753207XX. En vervolgens krijgen we vanmorgen een berichtje met een wachttijd van 4a5 weken. Het is indd een zooitje. 

Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Ik heb er ook voor gekozen om de goederen op te halen in de winkel leidschendam, maar ik heb nog niet gebeld om mij te informeren, hoe laat heb je de telefoon besteld?

besteld vrijdag 9 sept en het advies was om het in de winkel op te halen. Geen sms, maar telefoontje van de winkel ( +- 13 uur) om het morgen op afspraak op te halen. 

Reputatie 1

Tip voor mensen die ook niet willen wachten op de achterstallige leveringen van T-Mobile. Check voorraad van het gewenste model op Belsimpel. Zojuist een 14 pro 256gb zwart besteld met verlenging T-Mobile. Morgen in huis, T-Mobile bestelling geannuleerd. 
 

Jammer dat T-Mobile de vraag niet aan kan en beloftes doet die ze niet waar kunnen maken. 4 Á 5 weken levertijd terwijl er besteld is op de pre order dag. 
 

Dan maar via Belsimpel. 

Reputatie 4

Dit staat bij order status, nog steeds geen mail gehad.

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier.

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling.
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)

Verlenging wordt verstuurd met PostNL, ik heb dezelfde status en ik denk dat we vanavond van PostNL een mailtje krijgen. 

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?

Nee helaas nog niks. Ik wacht af. 

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Reputatie 4

 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Reputatie 3

Hier ook een mail van PostNL! Hij is onderweg, morgen binnen!

Zoals ik al eerder zei: Heb je nu nog wachten op voorraad, dan lijk je buiten de boot te vallen. Mocht je ‘overgedragen aan onze koerier’ hebben dan krijg je waarschijnlijk later vanavond nog een PostNL mail.

Reputatie 3

Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Reputatie 5

Zou het trouwens ook wel fijn vinden als ik het weet als ik hem morgen niet krijg. Nu blijft het spannend haha

Reputatie 2

Ja hier ook mailtje van Post NL binnen! Om 19:56 in de mailbox. Bevesting van de bestelling was vrijdag om 15:30 binnen. Betaald op vrijdag 15:39. iPhone 14 Pro 128 GB Black. 

 

 

Die mailtjes komen de rest van de avond nog binnen, misschien vannacht zelfs pas. Als de status op koerier staat dan zal ik er gewoon vanuit gaan dat ie morgen komt in normale situatie.

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat er na de bestelling geen enkele update gegeven wordt m.b.t. de bestelling. Geen mail, geen belletje, geen sms'je, niks. Ik moet er via fora achter komen dat de leveringen vertraagd zijn. Bizar!

Reputatie 3

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 

Nope, geen email wat betreft aankoop, wel eentje met privacy policy, als je een nieuw mobiel koopt deze week dan gelden er schijnbaar nieuwe regels.Leest toch niemand)

Reputatie 4

Hier ook woensdag status ‘overgedragen aan koerier’ daarna stil, niets van postnl.

Ik ga om 8 even bellen naar T-Mobile

Reputatie 3

Even voor de volledigheid mijn tijdlijn:

9 september 14.45 - Iphone 14 pro zwart 128 gb via verlenging besteld met bestelnummer 753238XX

9 september 15.02 - orderbevestiging en betaallink ontvangen

9 september 16.00 - betaallink betaald

14 september 12.00 - bestelstatus gewijzigd naar bestelling overgedragen aan koerier

15 september 19.28 - PostNL mail dat het pakketje onderweg is

16 september 07.44 - PostNL uw pakket is onderweg, komt aan tussen 10.00-12.00

 

Dus hopelijk heb ik binnen nu en 4 uurtjes mijn telefoon 🎉

 

 

Reputatie 3

Zijn er mensen die wel mail hebben gekregen van PostNL?

 

Jep gisterenavond!

Reputatie 4

@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Goedemorgen, ik heb vanmorgen contact gehad met T-Mobile omdat ik wat vragen had over mijn bestelling en betaling en ik heb toen ook met haar over de eventuele leverdata gehad. Mevrouw gaf aan de telefoon aan dat hun pas aankomende donderdag de toestellen binnen krijgen ( ze hebben op dit moment dus geen enkel toestel op voorraad ). Vanaf vrijdag wordt de site hier dus denk ik ge-update. Een vriendin van mij werkt bij Vodafone en die heeft hetzelfde verteld dat er op dit moment nog geen enkele voorraad is bij de providers.

Reputatie 2

Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Reageer