FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 4

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Ik denk, net zoals voorgaande jaren de zwarte kleur ZEER populair is, je bent wat ik zo op het forum kan lezen niet de enige die niks heeft vernomen. 

Ik denk ook zeker niet dat ik de enige ben hoor. Het gaat me er meer om dat je in dit topic en op andere fora besteltijden en nummers langs ziet komen die later zijn geplaatst dan mijn order voor precies hetzelfde toestel. Dat is een beetje frustrerend, zeker als je dit dan leest in de openingspost van dit topic:

“We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.”

Ik denk dat het sowieso lastig is om al die orders goed te laten verlopen, en niet alleen T-Mobile zal hier in een uitzondering zijn. Ik weet uit voorgaande jaren en van een vriendin van mij (werkt bij Vodafone) dat het kan zijn dat er regelmatig vanuit Apple een drop wordt geleverd aan de providers. Ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van productie. Ik heb zelf een iPhone 14 pro max paars 128gb besteld en had verwacht dat ik zeker nog 2 weken moest wachten. Echter tot mijn verbazing stond er gisteren dat hij is overgedragen aan PostNL. 

Reputatie 1

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 

Oke ik hoop het maar. Ik wacht het telefoontje maar af. Zie dat hij op andere plekken aantal dagen levertijd of zelfs modellen direct leverbaar hebben. maarja hier is de pro max maar 1335 euro en daar 1479. dus dat verschil vind ik het dan toch niet waard.

Reputatie 3

Je krijgt bij ophalen alleen bericht als hij klaar ligt. Als je niets hoort ligt hij nog niet klaar. Overigens kan dat berichtje ook pas aan het einde van de dag komen, dat verschilde de vorige jaren enorm per winkel.

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min

Inmiddels is mijn iPhone via Belsimpel verzonden!

Reputatie 1

Zo juist bericht gehad van Amp, 

bestelling via klantenservice met early besteld omdat mijn andere iphone kapot is gegaan.

order nummer 7534xxxx

iphone 14 pro max (zwart 256gb)

Reputatie 4

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks voor je reactie. Die link had ik gevonden maar er staat nergens, wachten op voorraad. Enkel vinkje bij bestelling binnengekomen en goedgekeurd. Vinkje bij overgedragen aan koerier is nog niet afgevinkt. 

Dit hoor je te zien.

Ik zie dit...

Dan wordt hij binnen een paar dagen geleverd.

Reputatie 5

@Johrick Mijn telefoon wordt geleverd aan de winkel, maar in principe moeten jullie toch ook kunnen checken of er al een toestel aan mijn order gekoppeld is. Het enige verschil lijkt me hierin het afleveradres, aangezien er op basis van ordernummer afgehandeld zou moeten worden.

Ik zie dus nu al twee orders voorbij komen die na mij zijn gedaan van precies hetzelfde toestel en ik weet nog niks wat betreft of het onderweg is naar de winkel.

Reputatie 6

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! 

Wat leuk! Geniet er van (morgen). Mag ik vragen welke regio/winkel 😉?

Reputatie 5

Hi @RichJones, dit kan ik niet inzien. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat jij een mail krijgt vanuit ons. 

Hi ​​​@TalithaS, zodra jij een bericht krijgt van de T-Shop is het toestel ook daadwerkelijk bij hen in de winkel. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat zij contact met je opnemen. Hopelijk heb je het toestel snel in handen!
 

Dat snap ik. Maar eigenlijk moeten jullie toch kunnen zien wanneer mijn toestel naar de winkel is verzonden. Er worden toch niet een willekeurig aantal daarheen gestuurd die ze daar pas koppelen? Ik kan me herinneren dat m’n vorige iPhone 2 jaar geleden in een zakje zat in de winkel met barcodes van mij erop enzo.

Reputatie 6

FYI. Ik heb ook om ‘ophalen in de winkel’ gevraagd en ben net even langsgefietst (Den Haag). Zij krijgen de voorraad later vandaag/vanavond binnen en gaan de SMSjes morgenochtend pas sturen.

Held, thanks voor de info! Heb je niet aangeboden even een handje te helpen vanavond 😉?

Reputatie 2

Ik heb ook zojuist de Store gebeld. Zij geven aan dat ze elk moment de levering kunnen verwachten. En dus vandaag al gaan bellen naar de mensen die hun telefoon kunnen ophalen. Dit gaat over de Store in Zoetermeer. 

Reputatie 1

Ik hoop iemand blij te maken om eerder aan de beurt te zijn. belsimpel bezorgd mijn pro max morgen, heb hem hier helaas moeten cancellen.

Reputatie 6

Hallo allemaal

 

Zijn er nog updates en hebben jullie nog wat gehoord over de stores in Rotterdam

Geen updates hier (Hilversum). En van Rotterdam heb ik geen berichten voorbij zien komen. Nog even afwachten op sms of belletje. 

Reputatie 6

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

Ik ga je missen op het forum Erik 😉 maar enorm veel plezier met je iPhone!

Helaas bericht gekregen dat de bestelling vertraagd was met 4-5 weken. Bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij bel simpel, nu krijg ik mijn telefoon morgen al binnen 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @davewelten, dat kan kloppen! Deze zul je pas zien als het toestel is geleverd. Alvast veel plezier met je toestel! 

Super, thanks @Ozan075. Ik heb meteen met je meegekeken maar kon geen order vinden. Wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek! 

Hi @dexter22, strange that your account has been deleted! I inquired and no one deleted your account. What was your username? Then I can see what happened.

 

Reputatie 3

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar 

Ik ga je missen op het forum Erik 😉 maar enorm veel plezier met je iPhone!

Dank voor het meeleven en je goede comments. Pas op jezelf!

Reputatie 1

Erg jammer dit ja. Zelf vorige week precies om 14u in de winkel om te bestellen. Ben zelf ook een nieuwe klant dus dat heeft dan geen voorrang. Vandaag naar de winkel geweest om te vragen of ze de telefoon er hadden. Maar nog niks. Hopelijk snel genoeg. Volgende keer via een andere weg dan. Bestel nummer zit 7531XXXX

Reputatie 3

iPhone 14 pro zwart 128 gb besteld op 9-9 om 14:15 telefonisch. Om 14:40 een mailtje dat de bestelling goed door is gekomen. 10-9 om 10:00 een mail met het ordernr 753207XX. En vervolgens krijgen we vanmorgen een berichtje met een wachttijd van 4a5 weken. Het is indd een zooitje. 

heeeee… wat klinkt dat bekend!

Reputatie 2

Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Adviseer je eerst bestellen of eerst annuleren?

Het annuleren heeft tmobile geregeld voor mij. 9-9 s’avonds besteld. Kon niet betalen dus afgewacht en de volgende dag geprobeerd. 10-9 kon ik nog steeds niet betalen via chat contact gezocht en ik kon aan de deur betalen en ik moest mij geen zorgen maken. 
 

gisteren zag ik onder “betaling regelen” dat mijn bestelling geannuleerd is “Je hoeft dus ook niet te betalen”. Vandaag weer via chat (13:54) gevraagd of alles wel goed gong met mijn bestelling. Ja hoor alles gaat goed. Nog even op een berichtje wachten.

 

Om 16:46 kreeg ik een mail met “Je bestelling is geannuleerd” 😡🤬🤬

 

zeg dan gewoon van ik zie dat je bestelling niet goed gaat, helaas moet je het opnieuw aanvragen en dan is er wachttijd van 5 tot 6 weken. Dan heb ik enigszins begrip ervoor. Waardeer je klanten!!!! 
 

note: nooit een betalingsachterstand gehad. Gaat altijd via automatisch incasso. 

Reputatie 2

Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet

Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Same here. Ordered on 9th through customer care and chosen to pick from the store. Got mail confirmation about the order and process but no communication after that. Checked my order status in https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus and it shows no order found. Hopefully I will get sms today. 

Got call from T-mobile 2hrs and they informed that my phone is available for pickup and booked appointment tomorrow to collect it. I ordered on 9th evening through cust care. pro 256 purple. pick up at T-mobile  leidschendam westfield mall. 

Reputatie 2

Weetje wat ik heel raar vind ik heb de bestel nummer 7531xxxx en ik heb nogsteeds geeen antwoord en moet ook wachten 4-5 weken nou lekker dan terwijl mensen met het nummer 7533 of 7543 al hun telefoon hebben en precies in de zelfde kleur en zelfde type en gb nou lekker dan tmobile ga zoo door als jullie niet genoeg hadden moesten jullie gewoon dat eerder aan geven en snel stoppen met het verkopen er van. Ik vind dit een heel raar systeem tot gisteren stond er bij de telefoons nog ophalen op 16 september ja dan zit je daar met een verwachting en nee ik heb het gewoon op 9/9 besteld door 1 van u medewerkers op het verkoop afdeling die mij een bevestiging en een belofte gaf dat ik het gewoon 16 september kon ophalen en nu zit ik hier met een verlengende telefoon waar mijn abbonoment bijna voorbij is over paar dagen heel goed geregeld👍🏼

Reputatie 2

Dit type ik op mijn iPhone Pro die ik vanmiddag bij belsimpel kon ophalen. Bewust niet voor bezorging via post nl gekozen omdat daar nog van alles mis kan gaan of vertraagd. Ik hoop dat iedereen hier snel zijn toestel op de een of andere manier kan ontvangen. 

Reageer