FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Reputatie 3

Hier is de bezorger inmiddels onderweg. 0,0 communicatie vanuit T-Mobile btw. Snap die discussie ook niet zo goed, het is wel een punt dat T-mobile wat beter had kunnen communiceren. Ik heb een mail vanuit PostNL gehad maar T-Mobile weet dat tracking nummer ook dus die hadden ook een mail kunnen sturen ‘Je bestelling is overgedragen aan PostNL! Je trackingnummer is xxxx’. Zoals eigenlijk elke webshop doet.

Desalniettemin ben ik heel blij met de snelle service van T-Mobile dit jaar!

Reputatie 1

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Reputatie 3

Misschien kan T-Mobile in de leer bij Bol. Vanochtend besteld, vanavond geleverd. Ik ga maar eens een verlenging annuleren.

Reputatie 1

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Reputatie 6

Ik heb ook zojuist een mail gekregen dat het pakket morgen tussen 13:30 en 16:00 komt (iPhone pro max paars 128gb)

Super! Fijn dat je morgen kan genieten 🤩

Reputatie 3

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Reputatie 3

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wanneer kreeg je bevestiging dat je hem mocht komen halen?

Gistermiddag rond 14;00 telefonisch

Reputatie 6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Waar check ik dat?

@kertenkelebek in het hoofd bericht zie je 4 linkjes naar andere topics. Afhankelijk van jouw toestel klik je hierop en dan vind je een tabel met de levertijden betreft jouw gekozen toestel.

Reputatie 4

Ik heb zojuist bericht gehad van PostNL dat hij morgen geleverd wordt! 🥳🥳📱📱

Reputatie 3

Bij mijn bestelstatus online staat nu dat de bestelling is overgedragen aan de koerier en dat ik binnen 3 werkdagen een mailtje krijg 🎉

Oh kijk nou, bij mij ook idd. Terwijl 'ie 45 minuten geleden nog op wachten op voorraad stond.

Nice!

Reputatie 4

Prima dat er een update van de levertijden is gegeven door T-mobile. Aangezien ik mijn eerste bestelling had geannuleerd, omdat ik toch liever 256GB geheugen wilde op mijn Iphone 14 Pro, verbaast het me niet dat ik om en nabij de 5 weken moet wachten. Hopelijk gaat het korter zijn in de praktijk, maar we zullen zien. Apple is wel snel met accessoires voor de Iphone 14 Pro. Ik had mijn bestellingen binnen 48 uur in huis. Mijn Iphone 12 Pro doet het nog prima dus ik kan wel wachten, maar leuk is anders.

T-Mobile krijgt regelmatig leveringen van Apple, het kan dus zijn dat het geen 5 weken duurt maar 2 of misschien zelfs volgende week. T-Mobile heeft hier ook geen antwoord op hoe lang het duurt omdat ze afhankelijk zijn van de leveringen die Apple uitlevert en verdeelt (er worden miljoenen iPhones verkocht op het moment)

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Reputatie 3

DIKKE TIP VOOR IEDEREEN, 

 

ik heb net geannuleerd bij t mobile, 

en zojuist verlengd via belsimpel bij t mobile morgen komt mijn iphone 14 pro max 256 zwart binnen, ze hebben alle modellen nog op voorraad voor 23.59 besteld morgen in huis 

Reputatie 2

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Reputatie 2

Ik heb helemaal geen orderstatus gekregen. Geen idee of het dan wel goed is gegaan :(

Reputatie 6

Ik heb helemaal geen orderstatus gekregen. Geen idee of het dan wel goed is gegaan :(

Heb je wel een bevestiging met ordercode gekregen? Probeer eens je gegevens hier in te vullen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 5

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Reputatie 6

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo

Reputatie 2

Ik heb toch sterk het vermoede dat het koment van betaling zeker wel uit maakt..

Ik ook, asociaal. Door een mankement van hun site..

Reputatie 5

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo

Uiteindelijk komt het goed. Maar is zo lastig om geduld te hebben als je ergens naar uitkijkt haha. Hopelijk kan ik jullie morgen goed nieuws brengen 😉

Reputatie 1

Ik heb de iPhone pro zwart 128gb telefonisch besteld. Mij werd afgeraden om hem thuis te laten bezorgen. Heb dus gekozen voor afhalen in de winkel. Nu zie ik dat er mensen zijn die hem morgen bezorgd krijgen met een hoger bestelnr en het gaat om dezelfde telefoon. 

Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Ik denk, net zoals voorgaande jaren de zwarte kleur ZEER populair is, je bent wat ik zo op het forum kan lezen niet de enige die niks heeft vernomen. 

Ik denk ook zeker niet dat ik de enige ben hoor. Het gaat me er meer om dat je in dit topic en op andere fora besteltijden en nummers langs ziet komen die later zijn geplaatst dan mijn order voor precies hetzelfde toestel. Dat is een beetje frustrerend, zeker als je dit dan leest in de openingspost van dit topic:

“We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.”

Reageer