FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Reputatie 2

Hij is binnen 18.30 uur 

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Reputatie 5

Nou misschien een troost voor alle mensen die nog wachten voor het afhalen bij de winkel.

Bezorgen is ook niet alles.

PostNL is mijn pakket kwijt, ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Dus al met al ben ik schaakmat dankzij de geweldige service van T-mobile en PostNL en rest mij ook niets anders dan wachten 

 

He bah wat naar! Hopelijk gaan ze dit snel oplossen.

Zojuist gebeld door Zuidplein voor een afspraak morgen af te halen. 

Afgelopen vrijdag besteld rond 15:00 > iPhone 14 Pro Black 256GB

Reputatie 3

Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅

Dat kan je met de onderstaande link doen;

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 4

 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Hi! Heb je hem vandaag kunnen ophalen? 😊

@TalithaS Ik heb mijn telefoon binnen ja. Viel mij op dat het in de shop in Veldhoven om 1730uur ineens heel druk werd, al weet ik niet of die allemaal voor een iPhone kwamen.

Reputatie 6

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Nog altijd niks gehoord. Klantenservice zegt dat post nl ook morgen pas wat kunnen sturen.
 

Vreemd aangezien vandaag de voorraad verdeeld  wordt en de verzendingen aangemaakt worden lijkt mij een track en trace wel te verwachten vanavond. Ik heb ook vrijdag besteld als 1 van de 1e! Inclusief bestelbevestigingsmail. 

 

 

Het is vrij normaal dat PostNL verzendingen pas later in de avond of zelfs tegen de nacht aan bekend worden en verschijnen in de app

Reputatie 4
Badge

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Reputatie 5

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Reputatie 6

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Technisch zou ik zeggen, de eerste. Want je wordt dan gewoon in de queue gegooid en vervolgens sequentieel worden verwerkt qua bevestiging van mails

Reputatie 2

Bedankt voor het topic weer! Enig idee of de prijzen voor morgen 14:00 online komen? Of zijn ze weer pas beschikbaar bij de start van de verkoop?

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Hier ook, maar mijn ordernummer is zelfs hoger dan de jouwe (75324xxx). Ik heb echter meteen betaald om 15:06, misschien is dat nog een verschil.

Reputatie 6

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Klopt, door de drukte kan het niet weergegeven zijn op de website. Maar zoals ander lid idd zei: je nummer is vanaf bestelling plaatsen al toegekend.

Reputatie 5

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Stond bij mij ook in het tweede mailtje, maar ook al direct na het bestellen. Niet in het eerste mailtje. Even snel een foto van m’n scherm toen gemaakt haha.

 

Ja er is denk ik iets mis gegaan. Linkje doet het ook niet meer. Heb wel een bevestiging gehad.
 

 

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Stond bij mij ook in het tweede mailtje, maar ook al direct na het bestellen. Niet in het eerste mailtje. Even snel een foto van m’n scherm toen gemaakt haha.

Heeeee, dank voor de tip! ik had destijds ook een screenshot gemaakt, realiseer ik me nu weer. Zelfde ordernummer.. :)

Reputatie 3

Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel.

In dat geval zal het wel meevallen want dan heb je niet te maken gehad met die technische storing waardoor je niet online kon betalen 🙂

Reputatie 3

Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel.

In dat geval zal het wel meevallen want dan heb je niet te maken gehad met die technische storing waardoor je niet online kon betalen 🙂

jeez, wat een drama.. :(

Reputatie 6

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Ahh, ja. Ja ik geloof niet erin dat het voor de fun willekeur is, er zal heus wel een volgorde achter zitten maar de kans is er natuurlijk dat het hier en daar misschien afwijkt. Wellicht heeft T-Mobile meerdere locaties waar iPhones binnenkomen en worden daar labels uitgeprint op basis van die regio. Waardoor sommige hogere order nummers dan jou wel eerder de phone krijgen. Alsnog is dat dan ‘zuur’, maar logistiek niet te voorkomen.

Reputatie 3

Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Het heeft dus wel degelijk te maken met moment van betalen, zo blijkt. (Als je tenminste besteld hebt met thuis levering. Levering via een T-Mobile shop loopt via een andere route, en dus heb je nu misschien nog niks gehoord).


Als je nu nog niks gehoord hebt met thuislevering en je status nog op wachten op voorraad staat wordt het een lastig verhaal voor morgen, maar zoals ik het lees zijn dat wel allemaal mensen die niet voor zaterdag betaald hebben. Dat lijkt dan dus een dingetje te zijn.

Reputatie 4

Ik denk zelfs als je status op “bestelling is overgedragen aan koerier” en je nu nog niks gehoord hebt dat het lastig gaat worden morgen.

Het zijn inderdaad first world problems maar ik vind het altijd wel een gedoe bij t-mobile en de communicatie is matig 

Reputatie 2

Wat een ellende was het weer. Maar goed, na een uur is het (eindelijk) gelukt om te bestellen. Weer 10 jaar ouder.

Reputatie 4

Grappig, ik heb nu een bevestigingsmail dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar op mijn scherm staat nog steeds verlenging plaatsen. (want an 15 sec komt ie gewoon weer op die pagina terug...)

 

Ik weet dat de iPhone bestellingen voor T-mobile elk jaar een, laten we het netjes zeggen, kleine uitdaging is, maar dit jaar maken ze het wel heel erg bont.

Reageer