FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

 

Reputatie 1

Bij mij en bij mijn zus werkt de bestelstatus niet, wel de mail gehad.

Update, op andere forums kom ik tegen dat afhaal bestellingen niet meegenomen worden in de online bestelstatus.

Reputatie 3

Worden verlengingen met PostNL of met AMP verstuurd?

Ligt eraan of er nog betaald moet worden, die van mij zou met amp bezord worden omdat de betaal link niet werkte, echter is mij bevestigd dat nu het betaald is, er met post nl bezorgd word

Reputatie 3

Is er iemand die toevallig al een mail van AMP groep heeft ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik denk nog niemand omdat de voorraad donderdag pas geleverd word aan t mobile..

Reputatie 2

Ik heb het ook nog eens nagelezen, vorig jaar ging het precies op dezelfde manier. Heel lang was niet bekend wat de daadwerkelijke aantallen en levertijden zijn. Ik had toen op zaterdag avond pas besteld en gekozen voor afhalen. En inderdaad, woensdag kreeg ik een bericht dat ik een afspraak kon inplannen voor afhalen. 
Dus als het goed is, gaat het vandaag gebeuren!

Reputatie 3

Heeft iemand ervaring met PostNL levering van de telefoon ipv AMP ? Hoe was dat

Hi, Wat ik weet van voorgaande jaren Iphone 11/12/13 pro, is dat AMP best vol zat op dag van levering. Je moest dan een andere dag kiezen ( vrijdag en zaterdag zaten vrijwel zo goed als vol ), zo had je eigenlijk jouw nieuw iPhone niet op dag van release, ook al was hij al voor jou beschikbaar. 

Voordeel van Postnl is dat zij meer mankracht hebben en mocht het zijn dat je niet thuis bent, je deze zelf zou kunnen ophalen bij een dichtstbijzijnde Postnl punt. 

Ik laat mijn iphones bij een T-Mobile zaak afleveren, ik persoonlijk vind dat makkelijker. 

Am I the only one that cannot find any order in the "Order status" page? I placed my order at 14.30 on the release day, however till now I haven't got any further information after receiving the confirmation letter.

Heb net een sms gehad de levertijd voor jouw Iphone is gewijzigd 

dit is niet te geloven het kan niet slechter geregeld worden nooit meer bij t-mobile iets regelen 

 

 

Reputatie 4

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Omdat je het snelst antwoord krijgt als je actief informatie ophaalt. Tip: stuur ze een bericht op Twitter, dan krijg je echt binnen no-time antwoord -

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @juneskaeugenia @NikkiHameeteman, Superfijn dat jullie ook de nieuwe iPhone 14 hebben besteld! Het kan soms even duren voordat je de bevesting per mail ontvangt. Soms wil deze nog wel eens belanden in je ongewenste e-mail/spambox. Ik zou jullie dan ook willen vragen om ook deze inbox in de gaten te houden! @juneskaeugenia Je kunt inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken aanhouden. We zijn hierin afhankelijk van wanneer er een nieuwe voorraad wordt geleverd vanuit Apple. Soms kan het wel eerder zijn, maar het komt wel eens voor dat je ook echt 6 tot 8 weken moet aanhouden. 

 

Hoi @Kenney1988, je kunt de actuele levertijden in onze Topic aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons levert!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Ik probeer je alleen tips mee te geven - discussie betreft wat goed/slecht gaat boeit mij niet. Ik probeer JOU te helpen hoe je kan achterhalen wat je order status is. Zonder dat je onnodig lang hoeft te wachten en met vraagtekens blijft zitten. Discussie over T-Mobile zelf was ik tijdje geleden al met je gestopt.

Hoop dat je snel iets hoort en vooral dat je hem snel in huis hebt man!

Reputatie 1

Ik heb zelf gekeken bij de bestelstatus. 

Reputatie 4

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Ik probeer je alleen tips mee te geven - discussie betreft wat goed/slecht gaat boeit mij niet. Ik probeer JOU te helpen hoe je kan achterhalen wat je order status is. Zonder dat je onnodig lang hoeft te wachten en met vraagtekens blijft zitten. Discussie over T-Mobile zelf was ik tijdje geleden al met je gestopt.

Hoop dat je snel iets hoort en vooral dat je hem snel in huis hebt man!

Ik heb geen tips nodig.. ik ken de kanalen…

Het is niet de eerste keer dat ik gedoe heb met t-mobile 

De enige reden waarom ik nog bij ze zit is vanwege het bereik in mijn omgeving anders was ik allang overgestapt want klantgerichtheid, loyaliteit en goede communicatie naar vaste klanten is al jaren een drama en dat blijkt nu wederom weer het geval 

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Reputatie 1

Ik krijg een algemeen SMS levertijden aangepast…. Zou toestel paars 512 pro max eigenlijk vandaag ophalen in de shop…. Kan het zo zijn dat ik evengoed nog bericht krijg of ik deze kan ophalen??? Zie dat 1 tb wel direct leverbaar is…. Geld dat ook voor de shops en kan ik mijn bestelling dan annuleren en deze 1tb direct meenemen??? Zou dat werken??? Gister was ik wezen vragen hoe groot de kans was dat ik mijn toestel vandaag niet zou krijgen…. Mochten ze niks over zeggen zei ze…. Terwijl er hier al mensen waren die afspraken hadden voor vandaag…. Ik baal best wel eigenlijk....

Reputatie 3

Pas wel op, want belsimpel wordt nu overal aangeraden. Het zou zomaar eens kunnen dat zij ook niet echt kunnen leveren morgen, dan sta je wel overal achteraan als je je verlenging hebt geannuleerd.

Een beter optie zou dan zijn de telefoon los bestellen bij Bol. 

Reputatie 1

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

I did the same! Thanks!

Reputatie 3

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

Reputatie 1

Misschien kan T-Mobile in de leer bij Bol. Vanochtend besteld, vanavond geleverd. Ik ga maar eens een verlenging annuleren.

Idd… Zojuist besteld bij Bol en als goed is morgen in huis… Belsimpel kon ook niet garanderen of dat morgen geleverd werd ivm alle pre orders dus zou pas volgende week vrijdag kunnen worden…. Maar neem aan dat de bevestiging van Bol wel klopt en ik morgen de Iphone ontvang…. Daarna ga ik annuleren bij Tmobile (zekerheid voor alles (en dan dus nog geen verlenging maar toestel iets duurder) 

Reputatie 6

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

T-Mobile klantenservice kan je daar het beste mee helpen, toch? Al wil ik hem ook wel voor je ophalen maar of je hem dan ziet .. 😉 haha 

Reputatie 5

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Waar check ik dat?

I've been tricked by T-mobile

05-10-2022 00:29, which is early this morning when I placed an order for iPhone 14 pro max silver 512GB on the webpage, the webpage prompted me that it was in stock, and when I went to this interface to check, the interface also showed that it was in stock. And until now I haven't received any alert that the delivery has been sent out, I just found out that you guys changed the time on 05-10-2022 11:16 am and it has suddenly become 4-6 weeks. I just hope I can get my new phone as soon as possible because my old one has been broken for a week now and I'm living like I'm in the last century. I feel like a clown myself, being played around by you guys all the time, last week I ordered a gold iPhone 14 pro max, obviously I had already paid for it and you guys still sent me an email asking me to pay for it, I went to speak to customer service and they made sure I had paid for it and said they would arrange to help me ship it as soon as possible, then last week I got the order forcibly cancelled by you guys email. I don't understand why it is so difficult for me to pay for a phone and really feel very disappointed.

Reputatie 3

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

T-Mobile klantenservice kan je daar het beste mee helpen, toch? Al wil ik hem ook wel voor je ophalen maar of je hem dan ziet .. 😉 haha 

Vind t heel raar wamt in de shop werd er gesproken van thuis levering.. denk dat ik t op me buik kan schijven dat ik m voor dinsdag heb..

Reageer