FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 5

Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas. 
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.

Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).

Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.

Reputatie 6

Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas. 
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.

Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).

Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.

Dat is wel heel positief dat ze morgen in ieder geval nog een zending verwachten! Dan zal het niet heel lang meer duren. En dat is ook zeer vriendelijk personeel dat ze even hebben gekeken op welke # jij staat 🙂!

Reputatie 5

Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas. 
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.

Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).

Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.

Dat is wel heel positief dat ze morgen in ieder geval nog een zending verwachten! Dan zal het niet heel lang meer duren. En dat is ook zeer vriendelijk personeel dat ze even hebben gekeken op welke # jij staat 🙂!

Ja echt super netjes geholpen net. Ze hadden ook kunnen denken van daar heb je weer zo’n zeur haha. Kon ook al m’n vragen stellen. Ze gaan het morgen erg druk hebben in de winkel. Duimen voor een snelle levering 😊

Reputatie 2

Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt …… 🙈

Reputatie 4

Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.

Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.

Reputatie 4

Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.

Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.

Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch? 😄

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Ik begrijp de frustratie, ik erger me er ook wel aan dat ik ook niks van PostNL heb gehoord. Maar daar kan t mobile niks aan doen, hun hebben het pakketje aan de vervoerder mee gegeven. Ik weet niet of je ooit de klantenservice van PostNL hebt proberen te bereiken? Dat is pas echt drama… Na een heel hoop gezoek op hun site kan je uiteindelijk met een bot chatten… die na nog een hele hoop moeite je een keer door verbind met een medewerker...

Reputatie 4

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Reputatie 6

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 
 

En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.

 

Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus? 😆

Ik heb het geluk dat ik een PostNL medewerker in dienst hier rond heb rijden die enorm aardig en stipt is 😌😌

 

Die diensten die je nu opnoemt zitten morgen en komende dagen natuurlijk ook al ram vol door alle andere webshops en providers. Dus het is overal een beetje chaos. 

Reputatie 2

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 
 

En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.

 

Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus? 😆

Ik heb het geluk dat ik een PostNL medewerker in dienst hier rond heb rijden die enorm aardig en stipt is 😌😌

Dan heb jij daar zeker mazzel. Want ik krijg helaas mijn pakketjes soms niet heel en moet er niet aan denken dat mijn toestel vermist raakt bij PostNL

Ik blijf het maar vreemd vinden. Om precies 14:00 heb ik een bestelling gedaan (zakelijk) van 2x de Max Pro 128Gb Paars. Ik heb geen bevestiging gehad alleen maar het ondertekenen van een contract. Betaling loopt via AMP (normaal komt die op de volgende factuur) dus aan die tijd kan ik geen rechten ontlenen. 
 

na afgelopen maandag gebeld te hebben kreeg ik een ordernummer en te horen dat ze het zelf ook niet weten wanneer de volgende lichting is. 

ordernummer 7535XXXX wat ook vreemd is omdat iedereen die hier later besteld heeft een lager ordernummer heeft. Ik baal wel, vooral van de slechte communicatie (ik weet ook niet wat het maandbedrag, eenmalige kosten of mijn abonnement kosten zijn).

Daarvoor bellen heb ik ook geen zin in, je staat vlot 45 minuten in de wacht.

 

Reputatie 4

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.

De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.

 

Reputatie 1

Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL 

Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?

Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen 

Theoretisch zou vandaag ook nog binnen 3

werkdagen zijn (woensdag-donderdag-vrijdag). Dus laten we hopen dat we dan in ieder geval vandaag een T&T krijgen en morgen de iPhone. 

Reputatie 4

Na veel gedoe met de website afgelopen vrijdag rond 16:00 toch de pre-order en betaling rond gekregen. Inmiddels is het de release dag en is het enige dat ik weet dat het toestel overgedragen is aan de koerier en ik binnen 3 dagen (geen idee vanaf wanneer) een e-mail kan verwachten met informatie. Ik hoef het toestel niet per se als aller eerste te hebben, maar in het verleden had ik op dit punt inmiddels een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de telefoon en wist ik precies waar ik aan toe was. Echt chaotisch zoals het momenteel gaat. 

Exact!! 

Reputatie 2

Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?

Nee dat lijkt me niet. Over gedragen aan koerier is gewoon in het verzend proces

Ook hier netjes gisteren gaan zitten rond de pre order tijd en ging het fout bij de betaling via de ideal link, zoals meerdere hier hebben beschreven. sinds dien de melding; Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. ook weer dezelfde melding bij de herinnering. Ik hoop inderdaad dat de mensen die deze melding hebben gekregen gewoon de kans krijgen om de betaling aan de deur te doen.

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen.

Reputatie 2

FINALLY received SMS from AMP to make an appointment ( earliest 29 September ) Both Order number start with 7535xxx. We ordered 14 pro max gold 1 TB and 14 pro max black 128 GB with Early renewal at 9 September around 15:30 and was confirmed around 18:30 via email.

Reputatie 1

Very strange situation for me. I was able to order around 2:40 pm on Friday, and I didn't receive the order number then. The next day I tried to order again but it did not let me and then I called T-Mobile and they said my order is cancelled. After that I tried many things in T-Mobile store and via call but nothing seemed to work and yesterday after 3 days I got an email saying my first order is confirmed with the order number….. And even though it says the order was placed on 9th the order number is quite high so hope I get it this week!

Reputatie 2

For those who have the payment problem, I tried the link again today and it worked this time. I have paid successfully. I hope I can wait for my new phone this time. Order number 75318xxx

Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Reputatie 3

Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Ik heb zojuis ook betaald, via de link in de mail! Maar geen bevestiging..

Reputatie 4

Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Bij Apple gaat het ook niet altijd goed, uit ervaring met mijn Mac Pro… Tot aan kapotte levering aan toe… Waarom dit jaar dan niet gewoon bij Apple besteld?...

Reputatie 6

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hoi! Klopt het dat je alleen een `Bedankt voor je bestelling!` mail ontvangt?! Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan en verder nog niets ontvangen. Ik heb verder ook dus nog niet kunnen betalen.

Reputatie 6

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Omdat je al sinds gisteravond in herhaling valt. Dat is niet meer kritisch zijn 🙂. En daarnaast, je weet hoe het al die andere jaren is gegaan en hoe het bij andere webshops/providers gaat. Dus wat is je les? Dat het moeilijk blijft voor deze lui. En de markt is er niet beter op geworden: personeel te kort en bla bla. Accepteer het gewoon 🤦🏻‍♂️

Reageer