FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Ik heb nog steeds geen mail van PostNL gehad (er staat wel al sinds gisteren dat hij is overgedragen aan de koerier). Is er een mogelijkheid dat deze later vanavond nog komt, of kan het zijn dat hij zaterdag pas geleverd wordt? In beide gevallen geen probleem uiteraard maar had gehoopt op morgen 😊

Reputatie 6

Ik heb nog steeds geen mail van PostNL gehad (er staat wel al sinds gisteren dat hij is overgedragen aan de koerier). Is er een mogelijkheid dat deze later vanavond nog komt, of kan het zijn dat hij zaterdag pas geleverd wordt? In beide gevallen geen probleem uiteraard maar had gehoopt op morgen 😊

Ja, dat is zeker mogelijk. Hij kan ook ineens in je PostNL app verschijnen zonder e-mail! Bij mij komt dat wel eens pas rond 23u in de avond voor.

Reputatie 2

Ja hier ook mailtje van Post NL binnen! Om 19:56 in de mailbox. Bevesting van de bestelling was vrijdag om 15:30 binnen. Betaald op vrijdag 15:39. iPhone 14 Pro 128 GB Black. 

 

 

Die mailtjes komen de rest van de avond nog binnen, misschien vannacht zelfs pas. Als de status op koerier staat dan zal ik er gewoon vanuit gaan dat ie morgen komt in normale situatie.

Reputatie 5

Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas. 
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.

Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).

Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.

Reputatie 6

Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas. 
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.

Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).

Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.

Dat is wel heel positief dat ze morgen in ieder geval nog een zending verwachten! Dan zal het niet heel lang meer duren. En dat is ook zeer vriendelijk personeel dat ze even hebben gekeken op welke # jij staat 🙂!

Reputatie 5

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.


​​​​​

Blijkt dan toch dat er niet volledig op ordernummer wordt geleverd als jouw informatie klopt. Heb precies dezelfde eerder besteld en de kans is dus klein dat ik hem morgen krijg. Ook een verlenging van een bestaand abo.

Reputatie 5

Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas. 
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.

Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).

Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.

Dat is wel heel positief dat ze morgen in ieder geval nog een zending verwachten! Dan zal het niet heel lang meer duren. En dat is ook zeer vriendelijk personeel dat ze even hebben gekeken op welke # jij staat 🙂!

Ja echt super netjes geholpen net. Ze hadden ook kunnen denken van daar heb je weer zo’n zeur haha. Kon ook al m’n vragen stellen. Ze gaan het morgen erg druk hebben in de winkel. Duimen voor een snelle levering 😊

Below message received at 9:00 PM. Ordered iphone 14 pro max 128 zwart. Ordered via customercare at 3:45 PM on Friday and confirmation with order number 75334Xxx at 4:00 PM.

 

Beste klant, de iPhone bestelling die je hebt geplaatst, ligt vanaf morgen voor je klaar! Denk eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel. Met vriendelijke groet, T-Mobile Shop Amstelveen
 

Reputatie 1

No updates at all for me and still waiting for stock… Pre-ordered at 3:07pm as an extension and order number is 7532xxxx (14 Pro Max Purple 256GB) but was able to pay on Monday morning. Called the customer service 2 times and they said the order is still going well and the order of payments won’t have an impact on the delivery. Turns out it does apparently. I assume most people who was able to pre order on the 9th but didn’t get their phones are the ones who got stuck on the payment page? Hope the second batch of the phone comes in soon.

 

And if I’m lucky enough to find a leftover iPhone 14 Pro Max in store, would I still be able to cancel the existing order and buy the phone in store?

Reputatie 3

No updates at all for me and still waiting for stock… Pre-ordered at 3:07pm as an extension and order 

 

And if I’m lucky enough to find a leftover iPhone 14 Pro Max in store, would I still be able to cancel the existing order and buy the phone in store?

If you haven’t received the first order, you can cancel it no problem. And up until 15 days after receiving it as well.

Reputatie 2

Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt …… 🙈

Reputatie 4

Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.

Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.

Reputatie 4

Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt …… 🙈

Voor PostNL?

Reputatie 6

Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.

Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.

Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch? 😄

Reputatie 4

Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.

Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.

Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch? 😄

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Reputatie 4

Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.

Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.

Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch? 😄

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Ik begrijp de frustratie, ik erger me er ook wel aan dat ik ook niks van PostNL heb gehoord. Maar daar kan t mobile niks aan doen, hun hebben het pakketje aan de vervoerder mee gegeven. Ik weet niet of je ooit de klantenservice van PostNL hebt proberen te bereiken? Dat is pas echt drama… Na een heel hoop gezoek op hun site kan je uiteindelijk met een bot chatten… die na nog een hele hoop moeite je een keer door verbind met een medewerker...

Reputatie 6

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Reputatie 4

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Reputatie 5

Het zou eigenlijk eens tijd zijn voor een virtuele wachtrij voor de website bij dit soort pre-orders… is een stuk klantvriendelijker, maar de ontwikkeling ervan kost natuurlijk geld

Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅

Dat kan je met de onderstaande link doen;

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

ik heb geen bestelling staat er, kan dit komen doordat ik voor ophalen heb gekozen?

 

Reputatie 6

Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅

Dat kan je met de onderstaande link doen;

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

ik heb geen bestelling staat er, kan dit komen doordat ik voor ophalen heb gekozen?

 

Ja. Je krijgt een belletje of sms als die klaar ligt

Reputatie 6

Het zou eigenlijk eens tijd zijn voor een virtuele wachtrij voor de website bij dit soort pre-orders… is een stuk klantvriendelijker, maar de ontwikkeling ervan kost natuurlijk geld

Zou inderdaad een verademing zijn, maar inderdaad voor die enkele keren per jaar voor maar 1 a 2 uur per keer. Zou het niet afwegen tegen de organisatie en kosten.

Reputatie 6

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Reputatie 4

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?

Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.

Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak 

Reputatie 6

Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?

Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.

Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak 

Ik heb geen probleem, jij antwoord op mij, ik antwoord op jou. Om duidelijk uitleg te geven dat T-mobile een pakketje heeft overhandigd aan PostNL die voor jou bedoelt is. En dat PostNL jou op de hoogte hoort te brengen van een T&T. Dus dat je daarvoor bij T-Mobile verkeerd zit.


En matige communicatie? Je hebt toch gewoon een update gekregen dat je pakket naar de koerier gaat. Gewoon geduld hebben, lol.

 

Dat ter zijde, hoop dat je snel de melding krijgt via de PostNL app 😉

Reageer