Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28390 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 2

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Correctie, ik heb bestelnr. 76067***. Uw bestelling is niet goed door het systeem gegaan dus hij is niet meegenomen in de bestelling… we moeten hem annuleren en u dient hem opnieuw te bestellen. Watch ultra, tot over 6 weken….. balen!

En toen werd ik vanochtend gebeld door de shop, je horloge ligt hier maar je bestelling is geannuleerd. Wil je op je nieuwe bestelling wachten of deze ophalen. Dus ik ben de blije bezitter van de oranje alpine. Iedereen heel veel suc6/sterkte met wachten!!

Reputatie 4

Worden er überhaupt (mondjesmaat) Watch Ultra’s uitgeleverd of hebben ze in het begin een paar gehad en is het nu wachten op een tweede lading?

Wat is de reden dat er geen enkele informatie komt vanuit T-Mob? Je lapt even vooraf een smak geld in goed vertrouwen en dan wordt je compleet genegeerd. Niet zeuren, gewoon bek dicht en wachten.

Reputatie 3

Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen. 

Wat ik begreep is dat roaming op de Apple Watch niet ondersteund werd vanuit Apple. Maar dat die restrictie is opgeheven in watchOS 9. Of dat direct het geval is of pas later dit jaar was me niet helemaal duidelijk in de Keynote.

Alle Apple Watches vanaf Series 5 met cellular worden ondersteund. De vraag is nu dus wanneer T-Mobile NL dit als provider gaat ondersteunen. En of dat direct kan zonder aanpassingen en/of hulp van Apple. 

Reputatie 5

Ik heb bericht gehad maar kon pas kiezen voor Zaterdag als bezorging 

Reputatie 3

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Ik vond dit ook een gevaarlijke uitspraak. Ik was er wel blij mee, maar zekerheid is het nog steeds niet. Op dit moment nog niks gehoord, aangezien ik hem bij de winkel ga ophalen hoop ik morgen iets te horen. We gaan het mee maken! Hopelijk hebben we allemaal dit weekend!

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Reputatie 4

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Reputatie 1

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Wanneer hadden jullie besteld?

12-09 had ik besteld Alpine groen

Reputatie 4

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Wanneer hadden jullie besteld?

12-09 had ik besteld Alpine groen

10/9

Reputatie 4

Hoi, 

 

bedankt voor het uitzoeken maar zijn dat geen bestaande Apple maten. Het bijgevoegde lijstje in mijn 1e post zijn de beschikbare maten zoals geleverd door Apple te zien. Dus ook Tmobile zou het horloge in 1 van die 3 maten moeten leveren. Meer smaken bestaan niet en al helemaal geen 130-200mm.

Als Tmobile mij hier geen antwoord op kan geven dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Mocht er namelijk een maat geleverd worden wat mij niet past dan kost een nieuw bandje met wel de juiste maat 100 euro in geval van de Apple Watch Ultra.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat niemand bij Tmobile weet hoe dit geregeld wordt. Bij de Series 7 moest dit ook van toepassing zijn, en bij de reguliere series 8 ook overigens.

edit:

dit lijstje dus.

 

Reputatie 4

Ik vermoed dat die 6-8 weken levertijd voor de gene die gepreorderd hebben niet vanaf hun preorder datum geteld word maar vanaf de release datum.

aanstaande vrijdag 4-11 is het 6 weken na de release datum.

dus dan zou er tussen 4-11 en 18-11 een hoop geleverd moeten gaan worden.

Toen ik hem bestelde was de leverdatum “vanaf 23 september” oftewel de officiële releasedatum. Daarmee wek je toch sterk de suggestie dat je levert op, of kort na deze datum en niet pas twee maanden later.

Reputatie 7
Badge +9

@wvux Het is nog niet bekend wanneer wij dat in Nederland gaan aanbieden. Op de website van Apple kan je een overzicht zien van de landen die dat momenteel aanbieden. 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm). Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 

Reputatie 3

Het wonder is geschied, zojuist een bezorgafspraak gemaakt met AMP en ze komen 'm morgen brengen!

Apple Watch Ultra met oranje Alpine bandje, besteld op 10-09 om 13:26, ordernummer  7538xxxx

 

Fijn dat een hoop mensen geannuleerd hebben, dan gaat de que harder! 😂

Reputatie 4

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Reputatie 3

@Furrr Je kan de Ocean band op deze pagina vinden. 

@Hajar Op de foto staat het geel/beige Trail bandje, geen zwart Ocean bandje.

//edit: nu staat het Ocean bandje er wel op :)

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

Reputatie 2

Is er al meer duidelijkheid rondom de levering van de Apple Watch Ultra? Worden deze vrijdag geleverd, ofwel kunnen we ergens woensdag een bericht van AMP verwachten?

Reputatie 1

Krijg zojuist bericht van AMP. Zwart oceaan bandje, besteld 12-09. Bestelnummer 7543xxxx. Levering zaterdag. It’s about time!

Reputatie 5

@T- Mobile ga je schamen iets een pre-order te noemen terwijl je weken na de release nog niet eens dag 1 van de pre order hebt uitgeleverd.

 

Zeker wanneer je dit in contrast ziet met de belabberde, trage en gebrekkige communicatie!

T-mobile, ga je schamen!!

Reputatie 5

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Reputatie 5

@T- Mobile ga je schamen iets een pre-order te noemen terwijl je weken na de release nog niet eens dag 1 van de pre order hebt uitgeleverd.

 

Zeker wanneer je dit in contrast ziet met de belabberde, trage en gebrekkige communicatie vanuit T-mobile en de concurrentie die aan alle kanten jullie voorbijstreven met voorraad!

T-mobile, ga je schamen!!

 

Reputatie 5

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Dat is goed te horen. Gelukkig is er wel wat geleverd

Reputatie 4

Is de beste man wellicht overwerkt?

Als je mensen om het minste of geringste zonder service, incl. een houding van I dont give a f*ck de winkel uitzet snap je het denk ik niet helemaal…

 

Meerdere Google reviews liegen er niet om voor wat betreft de filiaal manager Hakan, welke mij ook hielp, blijkbaar veel meer mensen met soortgelijke ervaringen. Wat doet die vent nog in jullie winkel? 

Reputatie 3

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Lekker dan…hier kun je misschien met je klacht terecht.

Ook balen van je Ultra, wat is er precies mis mee?

Reageer