Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28390 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 4

Hoi @Mad_Wally, we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons heeft geleverd. Omdat de Apple Watches zeer populair zijn, zijn deze ook veel besteld en zijn we snel door de voorraad heen. Het is nu wachten op een nieuwe voorraad en de levertijden communiceren we in dit Topic. Hier kan enige tijd overheen gaan. We proberen alle bestelling zo snel mogelijk te leveren! 

 

@UltraDog Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid. Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Phariwn 

Echt schandalig van jullie kant ik heb 10 september besteld en ben meerdere keren langs de winkel gegaan waar ik het af zal halen en ze zeggen dat ze nog 0 stuks hebben gehad en hoe kan dat ik heb het gevoel dat jullie gewoon liegen ik voor ook hoeveelste ik in de rij sta en jullie zeggen dat ik letterlijk de enige ben die heeft besteld kan niet anders dan gelogen zijn

Reputatie 3

En wederom oorverdovend stil vanuit T-Mobile. 😡

Ik hoop dat ze mooi kerstpapier hebben, kunnen we die Ultra's onder de boom leggen (als ze dan al binnen zijn uiteraard)

Reputatie 4

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Ik weet niet waarom je altijd de distributie van Apple als excuus gebruikt, dus waarom hebben Amazon en Media markt ze regelmatig op voorraad?  Je bedoelt dat Apple T-Mobile discrimineert of zo?  En het gebrek aan voorraad is het probleem van uw bedrijf.  Het heeft niets te maken met onze klanten.  U vraagt ​​de klant om de bestelling te annuleren wanneer u niet op voorraad bent?  Vind je je gedrag niet belachelijk?

Reputatie 5

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Wederom uitermate sneu dat T-mobile werkelijk geen moment aandacht hebt over hetgeen keer op keer door jullie klanten word herhaald; onduidelijke communicatie, onjuiste informatie, afspraken niet nakomen en geen passende oplossingen bieden!! 
 

Bovengenoemde klachten zijn de klachten waarmee je je bedrijf verloederd, niet dat een product later geleverd wordt!

Reputatie 1

Zojuist bericht gehad dat de watch ultra met zwarte ocean band morgen wordt geleverd.

heb dat watch op 15/09 besteld.

Reputatie 1

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Wederom uitermate sneu dat T-mobile werkelijk geen moment aandacht hebt over hetgeen keer op keer door jullie klanten word herhaald; onduidelijke communicatie, onjuiste informatie, afspraken niet nakomen en geen passende oplossingen bieden!! 
 

Bovengenoemde klachten zijn de klachten waarmee je je bedrijf verloederd, niet dat een product later geleverd wordt!

Het is ook bijzonder dat Apple zelf nu een levertijd heeft van 2 tot 3 weken en dat T-Mobile nog steeds een levertijd van 6 tot 8 weken hanteert.

 

Reputatie 1

19-9 besteld en ook hier net bericht voor een afspraak te maken met amp. Echter heb ik de Watch bijna 2 maanden terug zelf maar al gekocht(dag van uitkomen via amac gekocht)  en deze zijn we vergeten te annuleren 🤦Dan er maar 1 op marktplaats zetten 😂

Vandaag de ultra alpine white op kunnen halen in de winkel. 17-09 besteld.

Reputatie 4

@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?

Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?

Bij belsimpel kan je hem nu nu bestellen en morgen in huis hebben. Ik zit nog steeds te wachten sinds 10 september ik ben tmobile nu wel echt te haten. En ik begin te twijfelen om te annuleren 

Reputatie 5

Ik ben speciaal overgestapt naar T-mobile om de monopoliepositie die ze hebben op cellulair op de Apple Watch.. bewust niet met al onze abonnementen, gelukkig! Zodra die monopolie uit de weg is, ben ik, zoals het er nu naar uit ziet, als de wiedeweerga weg bij T-mobile om nooit weer terug te keren. 
 

En even voor de duidelijkheid; dat is vanwege de misleiding, onjuiste informatie verstrekking en uitblijven van passende oplossing*. Wat een sneue club incapabele professionals zeg!
 

*even een opsomming

  • Reclame maken met de woorden pre-order maar een maand later niet eens dag 1 van de pre-order uitgeleverd 
  • blijven in excuses hangen -als een peuter- dat het aan de andere partij ligt. Neem je verantwoordelijkheid voor en geef gewoon toe dat je de ‘enorme vraag’ niet tijdig en uiteindelijk onhandig hebt gecommuniceerd 
  • jullie bieden een product aan welke niet leverbaar is en informeren de klant hier niet over, bieden geen passende oplossing 
  • maken reclame waarin jullie expliciet aangeven dat je overal bereikbaar bent met jullie cellular abonnement voor de Apple Watch. Naderhand blijkt dat er uitzonderingen zijn als; alleen binnen Nederland.

Alsnog blijf ik hoopvol en sta ik open voor een goed gesprek en passende oplossing en wellicht valt de totaal indruk dat T-mobile op mij heeft gemaakt nog te nuanceren.

Reputatie 4

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Correctie, ik heb bestelnr. 76067***. Uw bestelling is niet goed door het systeem gegaan dus hij is niet meegenomen in de bestelling… we moeten hem annuleren en u dient hem opnieuw te bestellen. Watch ultra, tot over 6 weken….. balen!

7606?  Dan moet je lang wachten, ik heb een vriend die al heel lang op 7555 wacht, en 7606 moet misschien echt zes weken wachten

Nummers zeggen helemaal niks! Hier zitten o.a. ook telefoons, tablets en losse abonnement bij. 

Ik weet dat het bestelnummer de telefoon bevat, maar zijn de rederijen niet allemaal AMP?  Ik heb een vriendin die bij AMP werkt, en zij vertelde me dat de levering begint in de volgorde van het bestelnummer, dus hoewel het bestelnummer niet kan zeggen hoeveel mensen een ultra hebben besteld, als de bestelling vooraan blijft staan,  betekent dat bestellingen meer tijd nodig hebben om te worden afgeleverd en dat deze als eerste moet worden ontvangen met het laagste bestelnummer

Nee het is zeker niet het geval dat een order compleet is maar moet wachten omdat het ordernummer ervoor niet compleet is. Dat zou betekenen dat men bij een iPhone launch ellenlang zou moeten wachten op een simpele sim only (deze staan ook tussen deze ordernummers alsmede afhaalorders) aangezien iPhone’s vaak weken kunnen duren. Het uitleveren van een AW en iPhone gaat op basis van ordernummer thats it.
 

Dat een ordernummer veel hoger is dan een ander zegt inderdaad niets wellicht zit er maar een ultra tussen en ben je zo aan beurt en heb je dus geluk. 

Wat ik wil zeggen is dat het bestelnummer een trend laat zien, niet waar je bestelling is.  Vier ultra-ordernummers zijn bijvoorbeeld 0001, 0015, 0027, 0089 en de rest zijn iPhone-bestellingen, ik bedoel niet dat er 74 ultra-bestellingen zijn tussen 0015 en 0089, wat ik wil zeggen is dat als 0027 niet is  geleverd na 0015, 0089 kan niet worden verzonden omdat het na 0027 is, begrepen?  Ik weet dat het bestelnummer de hoeveelheid niet kan aangeven, maar het kan wel aangeven waar de algehele voortgang van de levering is

Reputatie 2

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Correctie, ik heb bestelnr. 76067***. Uw bestelling is niet goed door het systeem gegaan dus hij is niet meegenomen in de bestelling… we moeten hem annuleren en u dient hem opnieuw te bestellen. Watch ultra, tot over 6 weken….. balen!

7606?  Dan moet je lang wachten, ik heb een vriend die al heel lang op 7555 wacht, en 7606 moet misschien echt zes weken wachten

Nummers zeggen helemaal niks! Hier zitten o.a. ook telefoons, tablets en losse abonnement bij. 

Ik weet dat het bestelnummer de telefoon bevat, maar zijn de rederijen niet allemaal AMP?  Ik heb een vriendin die bij AMP werkt, en zij vertelde me dat de levering begint in de volgorde van het bestelnummer, dus hoewel het bestelnummer niet kan zeggen hoeveel mensen een ultra hebben besteld, als de bestelling vooraan blijft staan,  betekent dat bestellingen meer tijd nodig hebben om te worden afgeleverd en dat deze als eerste moet worden ontvangen met het laagste bestelnummer

Nee het is zeker niet het geval dat een order compleet is maar moet wachten omdat het ordernummer ervoor niet compleet is. Dat zou betekenen dat men bij een iPhone launch ellenlang zou moeten wachten op een simpele sim only (deze staan ook tussen deze ordernummers alsmede afhaalorders) aangezien iPhone’s vaak weken kunnen duren. Het uitleveren van een AW en iPhone gaat op basis van ordernummer thats it.
 

Dat een ordernummer veel hoger is dan een ander zegt inderdaad niets wellicht zit er maar een ultra tussen en ben je zo aan beurt en heb je dus geluk. 

Wat ik wil zeggen is dat het bestelnummer een trend laat zien, niet waar je bestelling is.  Vier ultra-ordernummers zijn bijvoorbeeld 0001, 0015, 0027, 0089 en de rest zijn iPhone-bestellingen, ik bedoel niet dat er 74 ultra-bestellingen zijn tussen 0015 en 0089, wat ik wil zeggen is dat als 0027 niet is  geleverd na 0015, 0089 kan niet worden verzonden omdat het na 0027 is, begrepen?  Ik weet dat het bestelnummer de hoeveelheid niet kan aangeven, maar het kan wel aangeven waar de algehele voortgang van de levering is

Dit varieert natuurlijk ook nog wel in het type band, als de ene wel op voorraad is en de ander niet dan gaat de levering natuurlijk gewoon door en moet je wachten met je lagere nummer op bijv je oranje alpine 

Helaas wisten ze via de klantenservice op dit moment ook niet te vertellen welk formaat bandje geleverd gaat worden bij de Apple Watch Ultra. Zie chat: 

Angela (10-9-2022 09:22:31): Hallo, ik ben Angela. Wat kan ik voor je doen vandaag? 
Ik (10-9-2022 09:22:46): Hoi Angela, ik heb een bestelling geplaats voor de Apple Watch Ultra met multisim abonnement. Alleen vroeg ik mij af welk formaat bandje geleverd gaat worden, aangezien maat S, M en L normaal gekozen moet worden als je de watch los koopt :) 
Angela (10-9-2022 09:24:00): Goedemorgen 🙂. Goede vraag.. Ik durf het ook even niet te zeggen nu. Ik ga op onderzoek voor je uit! 
Angela (10-9-2022 09:27:12): Ik heb het voor je opgezocht. Er wordt standaard een bandje meegstuurd geschikt voor een pols van 130-200 mm :) 
Ik (10-9-2022 09:28:04): hmm dat is apart. Er zijn namelijk 3 maten: S(130-160mm), M(145-190mm) en L(165-210mm). Een 130-200mm bandje bestaat niet :) 
Angela (10-9-2022 09:30:30): Dat is inderdaad vreemd. Via de website: https://www.t-mobile.nl/apple/watch-ultra-titanium-case id=22028031&color=Zwart&shop=product&ch=es&c staat dit aangegeven onder "Technische specificaties" 
Ik (10-9-2022 09:31:56): Denk dat op de website nog een algemene pols omtrek range is vermeld, dus alles tussen maat S en L 
Ik (10-9-2022 09:32:07): is het mogelijk om hier achteraan te gaan? :) 
Angela (10-9-2022 09:36:32): Ik ga het voor je navragen! 
Angela (10-9-2022 09:52:09): Excuus dat het zo lang duurt! Ik heb het proberen op te zoeken, maar ik gaan geen specifiek antwoord geven. Ik kan je adviseren om contact op te nemen via onze community via de volgende link: https://community.t-mobile.nl/search?q=apple%20watch . Het lijkt mij persoonlijk logisch dat maat M wordt meegestuurd, maar dit durf ik niet mer 100% zekerheid te zeggen 
 

Hopelijk weet iemand hier wel het antwoord op de vraag welk formaat bandje geleverd gaat worden bij de Ultra :) 

Reputatie 4

Bij apple vandaag besteld en gelijk opgehaald❤️

Is er dan wel winkelvoorraad bij Apple? Wanneer ik op de site kijk, is de verwachte levering pas ergens rond 20 oktober en is er nooit winkelvoorraad.

Ik keek echt als een gek om de seconde misschien dat er gewoon 1 beschikbaar was

Reputatie 4

Gisteren even de Ultra kunnen proberen met de medium alpine loop. Links Kreeg ik hem met enige moeite over mijn hand maar verder zat deze erg mooi, rechts ook even geprobeerd maar kreeg ik hem niet over mijn hand geschoven. Is op zich niet erg aangezien ik horloges altijd links draag. Large bandje zou beter zijn, maar ik red me ook met de medium.

Reputatie 4

Wel grappig overigens hoe een T-mobile-troll zich zo simpel weggeeft door de woorden ‘…sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen.’ (-:

Zegt veel over de intelligentie en waar de prioriteiten liggen daar :-)

Dan heeft de reactie van deze persoon maar één like gekregen, en deze persoon "ceeejeee" die de post leuk vond "is net lid geworden", het is zo zielig en belachelijk dat er twee robots naar buiten kwamen en met elkaar handelden

Reputatie 1

Omdat ik niet voor thuisbezorging had gekozen kon ik mijn horloge nog niet ophalen in de winkel, er zijn mensen op deze pagina die bestelden na mijn besteltijd en ze kregen het omdat ze voor bezorging met AMP kozen, dit is onterecht. Ik heb op 9 september om 16:28 besteld  !!!!

Reputatie 2

Is er ondertussen wat meer duidelijk? Zijn er al mensen die bericht gekregen hebben over de Ultra?

Nee nog niet, ben ook wel benieuwd. Bestelstatus ook nog niet gewijzigd. Meestal is het richting einde werkdag (18:00 uur) dat AMP berichten gaat versturen. Althans dat is bij de iPhones het geval. 

Reputatie 5

Omdat ik niet voor thuisbezorging had gekozen kon ik mijn horloge nog niet ophalen in de winkel, er zijn mensen op deze pagina die bestelden na mijn besteltijd en ze kregen het omdat ze voor bezorging met AMP kozen, dit is onterecht. Ik heb op 9 september om 16:28 besteld  !!!!

Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken. Misschien heeft dit dan met het type/maat/kleur van het bandje te maken?

Reputatie 5

Heb zelf nog geen mailtje binnen. 
Iemand hier al wel?

Reputatie 1

Omdat ik niet voor thuisbezorging had gekozen kon ik mijn horloge nog niet ophalen in de winkel, er zijn mensen op deze pagina die bestelden na mijn besteltijd en ze kregen het omdat ze voor bezorging met AMP kozen, dit is onterecht. Ik heb op 9 september om 16:28 besteld  !!!!

Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken. Misschien heeft dit dan met het type/maat/kleur van het bandje te maken?

Ik denk het niet, mijn bestelling is Orange Alpine Band.

Dit is een zeer gewilde kleur, nu niet op voorraad in alle winkels, Amazon, Bol.com, coolblue, mediamarkt

Ik geef niet echt om kleur.  Als ik het had geweten, had ik een andere kleur gekozen.

Reputatie 5

@Hzs20009 Je kan je bestelling annuleren en vervolgens de juiste kleur bestellen (-;

het mooiste zou zijn als ze het uurwerk en de band als los verkopen. Dan heb je meer grip op dit soort situaties

Reputatie 4

Zijn er updates voor de Apple Watch Ultra?

Reputatie 2

Kan iemand van tmobile uitleggen waarom er staat er is een fout opgetreden? Heeft iemand anders dit ook?

Ja dit heb ik ook. Heb wel bestel bevestiging ontvangen. 

Reputatie 2

Hou Amazon in de gaten.

gisteren middag kon ik er 2 kopen een alpine starlight  M en een alpine groen M.

en een uur later later kon ik er nog 2 bestellen 2x alpine oranje M

dus heb ik de groene en de starlight gelijk weer geannuleerdwand ik wou 2 met oranje band.

Dus gewoon in de gaten blijven houden ze komen toch steeds weer te koop.

en ze worden zo bezorgt door Amazon.

Reageer