Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28391 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 5

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..


Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt. 

Reputatie 5

Beetje vaag die informatie over de Ultra idd, staat behalve een kleur/foto ook helemaal geen info over welk type bandjes het zijn. In het actuele levertijden topic staat wel iets meer m.b.t. de Ultra's:

De "M" bij de oranje, groene en witte bandjes lijkt me de maat. Op de productpagina foto's staan echter bij de witte en de zwarte kleur de Trail bandjes afgebeeld, die zijn er alleen in S/M en M/L. De "AL" benaming hierboven doet echter vermoeden dat oranje, groen en wit dan van het ALpine type zijn. Zwart zou dan mogelijk van het Ocean Band type zijn, die is er maar in één maat alleen dan niet in het zwart maar in de "midnight" kleur.

Komt voor zwart en wit dus totaal niet overeen met de getoonde foto's, en ik zou me dan ook lichtelijk misleid voelen als ik de zwarte bestel en er een Ultra met het midnight Ocean bandje binnenkomt...

Overduidelijk hebben ze in eerste instantie bij ‘Zwart’ het type ‘Trail’ getoond en zo ook door mij besteld. Vervolgens is dit type ‘Trail’ en kleur ‘Zwart’ niet meer zichtbaar in de webshop. Bij kleur ‘Zwart’ staat nu het type ‘Ocean’.

 

Het zou T-mobile sieren als ze hier duidelijkheid in verschaffen. Het is immers een uitermate onhandige zet om niet de types te definiëren op de factuur en zorgt voor onnodige telefoontjes richting jullie callcenter, waar vervolgens ook geen zekerheid gegeven kan worden en een ultiem advies gegeven wordt van: we kunnen de hele order annuleren en kan u de juiste kleur opnieuw bestellen 😕  Uiteindelijk snapte de medewerker het probleem en heeft het alsnog binnen zijn mogelijkheden adequaat opgepakt en er melding van gemaakt.

Reputatie 2

De mails worden op first in first out verstuurd. 
Het kan dus zijn dat T-Mobile maar een beperkt aantal watches heeft gehad.

Of de mail staat in je spam

Ik heb vanmiddag de Klantenservice gebeld om iets meer te weten te komen over de status van mijn bestelling. De aardige dame meldde me dat ik morgen of maandag een bericht krijg wanneer ik in de shop de bestelling kan ophalen...

Reputatie 3

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Bij T-Mobile betaal je € 864

Keuze tussen 8 weken wachten of meer betalen 🤷🏼‍♂️

Reputatie 5

AMP heeft Vrijdag als optie toegevoegd. Vermoed dat dit eerder een fout betrof. 
Watch wordt nu op Vrijdag bezorgd

Reputatie 4

Is de Apple Watch S8 Aluminium Case - Sportband in de kleur Sterrenlicht niet meer te verkrijgen?

Hij was even direct beschikbaar vorige week en nu staat hij weer op 2 tot 3 weken wachttijd. Ik denk dat het door hun eigen fout komt ze boden sterrenlicht als zilver aan daarna hebben ze de naam veranderd. Maar als je dus zilver had besteld kreeg je na de naamsverandering ook echt zilver ipv wat je besteld hebt. Ik denk dat vele alsnog sterrenlicht hebben genomen waardoor hij snel uitverkocht was. En ze hebben nu een overschot aan zilver

Reputatie 2

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Ik denk dat T-mobile gewoon een andere kijk op zaken heeft kennelijk hoeft T-mobile zich niet aan de wet te houden maar owee als je je rekening van hun niet betaald.

Even voor de duidelijkheid dit staat er in de wet wat betreft terug betalen van producten.

De wet

De wet is erg duidelijk over wanneer er terugbetaald moet worden. Namelijk “uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding”. De wet geeft aan dat je moet terugbetalen binnen 14 dagen nadat een consument aangegeven heeft te willen retourneren, NIET 14 dagen nadat je het product daadwerkelijk retour hebt ontvangen.
 

mij moet ook mijn €864,73 nog terug krijgen.

mochten ze dit niet binnen die 2 weken doen zet ik gewoon mijn rechtsbijstand verzekering er op.

wand dit is gewoon schandalig 

Reputatie 4

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Reputatie 2

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

afhaalorders vindt je daar niet terug, die kan alleen CS of de winkel zelf inzien. Verder klopt het inderdaad dat je geen communicatie krijgt tot hij klaar is om af te halen. Eigenlijk hetzelfde als bij een thuislevering, geen communicatie tot AMP is geïnformeerd/ hij in de winkel ligt.

 

Reputatie 4

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Ik denk dat T-mobile gewoon een andere kijk op zaken heeft kennelijk hoeft T-mobile zich niet aan de wet te houden maar owee als je je rekening van hun niet betaald.

Even voor de duidelijkheid dit staat er in de wet wat betreft terug betalen van producten.

De wet

De wet is erg duidelijk over wanneer er terugbetaald moet worden. Namelijk “uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding”. De wet geeft aan dat je moet terugbetalen binnen 14 dagen nadat een consument aangegeven heeft te willen retourneren, NIET 14 dagen nadat je het product daadwerkelijk retour hebt ontvangen.
 

 Ik wacht ook nog op mijn €864,73 

mochten ze dit niet binnen die 2 weken doen zet ik gewoon mijn rechtsbijstand verzekering er op.

wand dit is gewoon schandalig 

 

Ik heb mijn verlenging gisteren geannuleerd en vandaag al het geld (963 euro) retour ontvangen. Best bijzonder hoe het de ene keer goed gaat en de andere keer niet...

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃


Dat is mooi, er wordt dus nog wel geleverd 👍🏻

Reputatie 1

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Reputatie 2

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Bij T-Mobile betaal je € 864

Keuze tussen 8 weken wachten of meer betalen 🤷🏼‍♂️

Ik heb alle tijd, dus mijn keuze heb ik al gemaakt. 

Reputatie 4

Hallo,

 

Vandaag bij jullie telefonisch de Apple Watch Ultra besteld maar heb ik nergens een band maat kunnen selecteren.

Dit wordt mn 3e Apple Watch en kon ik altijd uit 3 maten kiezen.

Ook op de Apple website is er, in het geval van de Ultra, de keus om uit 3 verschillende maten te kiezen.

Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar welke maat er geleverd gaat worden, of hoe gaat Tmobile hier mee om? Nooit eerder een watch bij jullie besteld en lijkt me vrij belangrijk.

Even voor de duidelijkheid nog, ik heb het hier over de maat van het bandje en niet van de kast. Overigens is de Ultra maar in 1 kast maat te verkrijgen.

Graag wat uitleg.

 

 

Met vriendelijke groet,

Ferdi

Is hier antwoord op te geven?

Reputatie 2

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Ik kon mijn bestelling ook niet vinden via de pagina (nu nog niet trouwens). Daarom heb ik vanmiddag de Klantenservice gebeld. En na het doorgeven van mijn bestelnummer kon de Klantenservice mijn bestelling gelukkig wel vinden. Blijkbaar werkt die bestelstatus pagina niet feilloos.

Nu afwachten wanneer we een mail van T-Mobile krijgen...

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Furrr 

Heb je ook een ordernummer voor mij? Zou je die via een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik controleren of er meer informatie beschikbaar is. 

Reputatie 4

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Wanneer hadden jullie besteld?

Reputatie 3

@Johrick Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

Hi @Johrick, kun jij ons miss meer info geven? Vanaf welke besteldatum geldt de nieuwe verwachte levertijd van 6 tot 8 weken? 

Reputatie 5

Het lijkt mij wat vreemd als wekenlang de 23ste als datum van levering wordt verkondigd en dit nu ineens met 6-8 weken verlengd zou worden. Ik ga er dus vanuit dat die tijd geldt voor wanneer je nu een Watch zou bestellen.

Reputatie 3

Mediamarkt Utrecht had de meeste modellen gewoon op voorraad krijgen regelmatig voorraad vertelde de medewerker mij. 

Reputatie 3

Ik krijg net een sms dat de levertijd van mijn watch is veranderd en ik word doorverwezen naar deze pagina. Hopelijk krijgt iedereen de sms en kan ik hem alsnog snel verwachten. Anders slaat T-Mobile wel de plank mis met hun communicatie.

Reputatie 2

Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. 
Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-) 

Ik ook besteld bij MM morgen ophalen ✅

Reputatie 3

Haha het blijft spannend😂 Net ook de sms gekregen, we zullen het zien. Hopelijk mag ik hem vandaag of morgen ophalen in de winkel. Zondagochtend vertrekt m’n vlucht naar Corsica om 6 dagen te hiken, zou mooi zijn om hem daar goed aan de tand te voelen.

Ook benieuwd welk bandje ik er bij krijg, volgend de klantenservice de trail zwart, maar ik heb mijn twijfels;)

Reputatie 3

@wvux Het is nog niet bekend wanneer wij dat in Nederland gaan aanbieden. Op de website van Apple kan je een overzicht zien van de landen die dat momenteel aanbieden. 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm. Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 

Er staan 4 kleuren op de T-mobile website, maar de Alpine bandjes zijn er slechts in 3 kleuren. Op de foto's bij de zwarte en witte kleur wordt een Trail loop bandje getoond i.p.v. het Alpine bandje, en de Trail bandjes zijn er in 2 maten (S/M en M/L). Welk bandje (en in welke maat) krijg ik als ik de zwarte of de witte heb besteld?

Reageer