Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28390 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 2

Ik ben vooral benieuwd of er binnenkort wat meer informatie is over de levertijden. Ik heb de groene Apple Watch Ultra bestelt, maar is ergens te zien wat de verwachte leverdatum is? Neem aan dat op 23 september niet alle orders verstuurt zullen worden. 

Reputatie 5

Hoi @Sont, Onze Multisim werkt niet in het buitenland (zelfs niet in EU-landen). Over de grens moet de Watch dus altijd via Bluetooth verbonden blijven met de iPhone. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Dit was mij niet geheel duidelijk geworden tijdens de koop en vind het nogal wat. Hoe hebben jullie dit aangegeven of hoe had ik dit als consument simpel kunnen weten voor het lezen van dit bericht?

 

Tijdens de koop van dr smartwatch met multisim adverteren jullie met

“Voor € 5,00 per maand is je smartwatch altijd verbonden (met een maximale snelheid van 768/384 Kbps) met het

T-Mobile netwerk en bereikbaar op hetzelfde telefoonnummer van je telefoon. Je kunt je telefoon dus thuislaten als je gaat sporten.”

 

Hier lees ik toch echt dat je altijd verbonden bent met het t-mobile netwerk en bereikbaar bent.

Ik snap wat je zegt, maar je kunt wel degelijk deze informatie vinden. Je moet namelijk op meer over multisim drukken. Hierna zie je ergens in het midden, dat multisim enkel in Nederland werkt. 

Ja dit hadden ze misschien bij in de zin kunnen zetten, maar het is dus wel degelijk ergens te vinden.

Indien er al ergens een bron zou zijn waar dit in staat, zou dit voor de consument voor aankoop duidelijk gemaakt dienen te worden.

Dit riekt naar misleiding, wellicht geheel onbedoeld, wanneer je dit tijdens de koop niet duidelijk maakt, sterker, het tegenovergestelde beweerd; dat je te allen tijde bereikbaar bent. 
 

Edit: ik heb het zien staan. Maar je moet hiervoor echt doorklikken op een linkje die in principe als overbodig wordt gezien, gezien de uitgebreide uitleg op de pagina zelf, de uitleg op de cards ‘hoe werkt multisim’ en ‘wat zijn de voordelen van multisim’. Op die cards zou het niet functioneren buiten Nederland op z’n minst moeten worden vermeld of verwezen.

Reputatie 2

Hou Amazon in de gaten.

gisteren middag kon ik er 2 kopen een alpine starlight  M en een alpine groen M.

en een uur later later kon ik er nog 2 bestellen 2x alpine oranje M

dus heb ik de groene en de starlight gelijk weer geannuleerd wand ik wou 2 met oranje band.

Dus gewoon in de gaten blijven houden ze komen toch steeds weer te koop.

en ze worden zo bezorgt door Amazon.

 

 

Reputatie 4

Ik ben vooral benieuwd of er binnenkort wat meer informatie is over de levertijden. Ik heb de groene Apple Watch Ultra bestelt, maar is ergens te zien wat de verwachte leverdatum is? Neem aan dat op 23 september niet alle orders verstuurt zullen worden. 

Ik heb een mail ontvangen waarin vermeld stond dat ik de Ultra (groene band) de 23e op komen halen.

 

On a side note:

Je bent bij Tmobile goedkoper uit dan wanneer je het horloge zonder abo ergens anders koopt.

Reputatie 4

@UltraDog tsja ik begrijp wel wat je zegt en wellicht hadden ze het er expliciet kunnen vermelden. Maar dat er staat dat je verbonden moet zijn met het T-Mobile netwerk zegt eigenlijk al genoeg. Het T-Mobile netwerk bevind zich immers enkel in Nederland en dus werkt multisim niet in het buitenland.

“Het T-Mobile netwerk bevind zich immers enkel in Nederland” ? Wie heeft je verteld dat T mobile alleen in Nederland internet heeft? Ik gebruik de netwerkdienst van T mobile in de Verenigde Staten, Italië en Australië.

Reputatie 4

Omdat ik niet voor thuisbezorging had gekozen kon ik mijn horloge nog niet ophalen in de winkel, er zijn mensen op deze pagina die bestelden na mijn besteltijd en ze kregen het omdat ze voor bezorging met AMP kozen, dit is onterecht. Ik heb op 9 september om 16:28 besteld  !!!!

Heb ik ook 

Reputatie 2

3 weken geleden mijn Apple Watch Ultra order geannuleerd toen eindelijk duidelijk werd dat met het Alpine bandje maat M geleverd werd. Voor mij helaas niet de juiste maat. Heb bevestigingsmail gehad van de annulering maar nog altijd mijn geld niet terug ontvangen.. 

meerdere keren contact gehad met verschillende afdelingen 🙄 en iedere keer beloftes die dus nog altijd niet waargemaakt worden.

Erg slecht voor een groot bedrijf als T-Mobile anno 2022!!

Ik ben benieuwd ik heb gisteren geannuleerd en mij werd mede gedeeld binnen 2 weken het totale bedrag terug gestort zou krijgen.

Dus ook dit kan T-Mobile weer niet goed regelen.

ben benieuwd als ik mijn telefoon rekening is niet betaal of ze dan ook zo lang gaan wachten😂

3 weken geleden mijn Apple Watch Ultra order geannuleerd toen eindelijk duidelijk werd dat met het Alpine bandje maat M geleverd werd. Voor mij helaas niet de juiste maat. Heb bevestigingsmail gehad van de annulering maar nog altijd mijn geld niet terug ontvangen.. 

meerdere keren contact gehad met verschillende afdelingen 🙄 en iedere keer beloftes die dus nog altijd niet waargemaakt worden.

Erg slecht voor een groot bedrijf als T-Mobile anno 2022!!

Ik ben benieuwd ik heb gisteren geannuleerd en mij werd mede gedeeld binnen 2 weken het totale bedrag terug gestort zou krijgen.

Dus ook dit kan T-Mobile weer niet goed regelen.

ben benieuwd als ik mijn telefoon rekening is niet betaal of ze dan ook zo lang gaan wachten😂

Die mededeling van “binnen 2 weken” heb ik ook al een paar keer gekregen van verschillende medewerkers, inmiddels is het al 3 weken geleden..

Reputatie 2

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Ik heb net een bericht gehad van amp👍🏼

Ik ook 🤝🤝

@Mystobro en @thomasmol beiden een “normale” watch 8? 

Ook hier mijn plek in de wachtrij opgegeven. Communicatie naar klanten is heel slecht. Bij Amazon inmiddels besteld en die gaat maandag geleverd worden. Voor een ieder die een bandje in een maat besteld heeft die niet blijkt te passen: Let op bij het om en af doen. de sluiting kan de behuizing van de Watch bekrassen. 

 

Reputatie 3

Dat je multisim niet in het buitenland kan gebruiken was mij ook niet duidelijk, moet ik eerlijk zeggen. Door de manier waarop multisim wordt beschreven lijkt het erop dat het een tweede simkaart is waarop je overal verbonden bent. Net zoals via je primaire mobiele telefoon, dus ook in het buitenland.

Het zou netjes zijn om deze significante beperking er duidelijk bij te vermelden. Zonde als je klanten er pas tijdens het sporten in het buitenland achterkomen dat het niet werkt😉

Reputatie 5

Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen. 

Ze hebben de pre order totaal verkloot en verschuiven dit naar verwoording als ‘ongeduldige klant’, ‘zeurende klant’..

Reputatie 3

Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen. 

Ze hebben de pre order totaal verkloot en verschuiven dit naar verwoording als ‘ongeduldige klant’, ‘zeurende klant’..


klopt helemaal. 

Reputatie 1

Besteld 12-09 nummer 7543*** en nog niets van AMP. Oceaan bandje. Neem aan dat mensen die nu leveringen zien niet dat bandje besteld hebben…

Overigens wel raar: zelfs Apple biedt het zwarte oceaan bandje nu met 1-2 weken levertijd. Begrijp niet wat het probleem bij T-Mobile is. Na dit contract, nieuwe carrier. Inmiddels 7 weken later.

Reputatie 4

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Ik weet het, bedankt, maar zeg alsjeblieft direct TMNL bedankt, want Tmobile is een Duits bedrijf met diensten over de hele wereld

Reputatie 2

Ben toch wel benieuwd wanneer we iets horen over het ophalen van de Ultra :-/

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Reputatie 2

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Ik heb net een bericht gehad van amp👍🏼

Ik ook 🤝🤝

@Mystobro en @thomasmol beiden een “normale” watch 8? 

Yes, ultra vond ik net iets te groot en veel.

Reputatie 1

Het is schandalig, dat T-mobile de klanten niet op de hoogte houd van de leveringen. Op moment van bestellen werd er door T-mobile aangegeven dat de Apple Watch Ultra op 23 september in voorraad zou zijn. Jammer genoeg zijn we nu ongeveer 4 weken verder na pre-order en nog steeds geen Apple Watch in bezit. Het is naar mijn idee beschamend hoe slecht de informatievoorziening is. Het artikel wat vandaag eerder door T-mobile is geplaatst geeft nog steeds geen duidelijkheid. Het is bijzonder dat er een levertijd aangehouden word van 6 tot 8 weken dat is ongeveer 3 a 5 weken langer dan wanneer je bij Apple besteld. Ik ben behoorlijk teleurgesteld door T-mobile...

15/10 besteld, vandaag 15/11 opgehaald!

Ik vind dat heel keurig!…..

Ultra zwarte marine band

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Reputatie 4

Ik hoop dat de bestellingen goed gaan voor de Watch s8 toen ik bestelde stonden er andere kleuren.

 Ik heb sterrenlicht besteld ( stond als zilver, staat nu als champagne)

De Watch zilver stond als wit, en nu als zilver.

Reputatie 3

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Reputatie 5

@Marciano Hoe zit het met de Ultra? Is jouw verwachting dat ook deze Watch (ook voor afhalen in de shop?) tussen 7 - en 21 oktober geleverd gaat worden, voor de mensen die gebruik hebben gemaakt van de pre-order?

 

Reputatie 3

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..

Reageer