Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28391 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 4

Hoi, 

 

bedankt voor het uitzoeken maar zijn dat geen bestaande Apple maten. Het bijgevoegde lijstje in mijn 1e post zijn de beschikbare maten zoals geleverd door Apple te zien. Dus ook Tmobile zou het horloge in 1 van die 3 maten moeten leveren. Meer smaken bestaan niet en al helemaal geen 130-200mm.

Als Tmobile mij hier geen antwoord op kan geven dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Mocht er namelijk een maat geleverd worden wat mij niet past dan kost een nieuw bandje met wel de juiste maat 100 euro in geval van de Apple Watch Ultra.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat niemand bij Tmobile weet hoe dit geregeld wordt. Bij de Series 7 moest dit ook van toepassing zijn, en bij de reguliere series 8 ook overigens.

edit:

dit lijstje dus.

 

“Geschikt voor 130-200mm”
We krijgen gewoon 3 bandjes geleverd van T-mobile😂

Hahaha!

Medium it is! 👍🏽

Reputatie 4

@wvux Het is nog niet bekend wanneer wij dat in Nederland gaan aanbieden. Op de website van Apple kan je een overzicht zien van de landen die dat momenteel aanbieden. 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm. Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 

Er staan 4 kleuren op de T-mobile website, maar de Alpine bandjes zijn er slechts in 3 kleuren. Op de foto's bij de zwarte en witte kleur wordt een Trail loop bandje getoond, die zijn er echter in 2 maten (S/M en M/L). Welk bandje (en in welke maat) krijg ik als ik de zwarte of de witte heb besteld?

Potdomme, daar had ik geen rekening mee gehouden!

Nog steeds geen verhelderend antwoord dus.

ik wacht af!

 

Thanks @catinahat 👍🏽
 

Edit: is natuurlijk alleen van toepassing op de trail loop.

Ik heb een Alpine besteld. Dus voor mij niet van toepassing en krijg ik een medium en is perfect voor mij.

 

Edit 2:

Wanneer iemand met de zelfde vragen zit en op deze post uitkomt:

Alpine bandjes bestaan in 3 maten (S, M en L)

Trail bandjes in 2 maten (S/M en M/L)

Ocean bandje wordt in 1 maat geleverd (130-200mm)

In het geval van de Alpine bandjes levert T-Mobile altijd een Medium maat.

In het geval van een Ocean bandje dus de 130-200mm

En van de trail is het nog onduidelijk.

 

 

 

Reputatie 3

Ja, ik ben "bang" dat de zwarte een Ocean bandje is (en de witte een Alpine bandje) gezien de codes uit het levertijden topic die ik eerder gepost heb. Dat zou betekenen dat er dus helemaal geen Trail bandjes te krijgen zijn via T-mobile.

@Hajar kan misschien duidelijkheid geven?

Ik heb de Apple watch ultra besteld op vrijdag middag, na 14:00 uur, echter tot op heden nog steeds geen mail gehad van AMP voor de levering.

De bestelstatus website geeft iedere keer een ‘Er is een fout opgetreden', ongeacht of ik mijn e-mailadres of bestelnummer gebruik.

Wanneer wordt dit opgelost?

Reputatie 3

Het wonder is geschied, zojuist een bezorgafspraak gemaakt met AMP en ze komen 'm morgen brengen!

Apple Watch Ultra met oranje Alpine bandje, besteld op 10-09 om 13:26, ordernummer  7538xxxx

 

Fijn dat een hoop mensen geannuleerd hebben, dan gaat de que harder! 😂

 

En inmiddels om de pols 👍🏻

beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. 

Reputatie 1

Dit is toch achterlijk dat we pas op de dag waarop de bestellingen zouden binnenkomen pas te horen krijgen dat onze bestelling niet binnen gaat komen. Hoe moeten we dit pikken als klant, we worden voor voorgelogen. Dan kunnen ze wel met de bullshit komen dat ze afhankelijk zijn van Apple, maar Apple doet me de belofte niet, dat is t-mobile. Als ze vanaf het begin hierover duidelijk waren prima, maar dit is onacceptabel. 

Reputatie 2

Zojuist mailtje van AMP, ze komen morgen langs…23-9 ultra oranje alpine besteld…7584****
 

 

Reputatie 4

Ik heb ook een mail gehad van AMP, ze komen morgen, de oranje M Apple watch Ultra besteld op 15 september, bestelnummer 75553xxx, ik hoef hier eindelijk niet elke dag te komen om de informatie te checken, succes iedereen 😇

Reputatie 3

Hi allemaal,

De levertijden van de Apple Watches zijn vanaf 16 september. Zodra jouw Apple Watch leverbaar is, ontvang je een bericht van de bezorgdienst om je bestelling te ontvangen. 

@catinahat Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.

 

OK, beetje misleidend om dan wel de Trail bandjes op de productpagina te tonen voor de zwarte en witte kleuren. Ik zie dat daar de kleur wit nu het (juiste) witte Alpine bandje toont, terwijl de zwarte kleur nu (incorrect) de wit/gele Trail band toont.

Lijkt me dus nog steeds niet helemaal zoals het hoort @Hajar.

Reputatie 4

Ook hier een bezorgafspraak kunnen maken. Lijkt er op dat ze ineens een grote partij hebben ontvangen.

Reputatie 2

Gewoon te bestellen vandaag … !!! Mogelijk niet je gewenste bandje maar die kan je ook bestellen op Aliexpress!!

 

 

 

Reputatie 1

Heeft iemand al bericht voor een watch met het zwarte oceaan bandje?

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Het is dus bijna twee weken geleden en T-mobile heeft zojuist zijn eendaagse reservering voor 9 september voltooid 😂

En misschien is dat alleen maar zo omdat een hoop mensen geannuleerd hebben! 🤨

Misschien wel, misschien ook niet. Anders had ik hem sowieso vandaag binnen gekregen via Amazon 😁 

We gaan het meemaken, ik heb ‘m besteld op 10/9 om 13:26, dus ik neem aan dat ik dan ook binnen een aantal dagen aan de beurt ben. 

Reputatie 4

Hi allemaal,

De levertijden van de Apple Watches zijn vanaf 16 september. Zodra jouw Apple Watch leverbaar is, ontvang je een bericht van de bezorgdienst om je bestelling te ontvangen. 

@catinahat Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.

 

OK, beetje misleidend om dan wel de Trail bandjes op de productpagina te tonen voor de zwarte en witte kleuren. Ik zie dat daar de kleur wit nu het (juiste) witte Alpine bandje toont, terwijl de zwarte kleur nu (incorrect) de wit/gele Trail band toont.

Lijkt me dus nog steeds niet helemaal zoals het hoort @Hajar.

Ik denk eerlijk gezegd dat het om een Typo van @Hajar gaat.

Het Ocean bandje staat nergens vermeld en kan niet gekozen worden in de Tmobile shop.

 Een Trail bandje kan dan wel weer gekozen worden is gewoon te vinden in de Tmobile shop..

 

Verwarrend allemaal 😅

 

 

Reputatie 1

Komt hier ook nog een officieel T-Mobile antwoord, of laten ze ons hier ook net zo stikken als in de sms?

Reputatie 1

Ik heb 9/9 om 20 uur besteld en nog steeds geen reactie :(

oranje bandje?

nee.  alpine groen

Die heb ik ook besteld, gisteren even bij de Apple Store gaan kijken. Man wat een mooie combinatie!

Reputatie 5

Persoonlijk snap ik iedereen z’n frustratie wel. 
Maar heel eerlijk, soms heb je bij Apple ook weinig voorraad en mag je ook gaan wachten. 
Je doet een pre order, dit geeft je niet de zekerheid om het apparaat op release te ontvangen. 
Het is en het blijft First in First out.. Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren. Echter valt er nu niks meer aan te doen. 

Je kan nu ook pech hebben dat ie ergens anders ook is uitverkocht. 

Ben net bij Amac geweest, en daar hebben ze helemaal geen ultra’s binnen gehad. 
Was er namelijk voor een ander bandje voor de Ultra en zelfs die hadden ze niet
De medewerker zei dat het op een handje te tellen was Amac breed

Dus het verhaal van Amac maakt het wel logisch mbt T-Mobile

Reputatie 4

Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren.

 

Understatement van het jaar

Reputatie 4

😭

😪

 

 

 

 

Ja dat is wel minder maar beter dan opnieuw moeten bestellen. En ik denk niet dat compensatie erin zit want dan zouden ze dat bij zoveel mensen moeten doen. Bij mij bijvoorbeeld…Ik heb ook opnieuw moeten bestellen zowel mijn iPhone ( na ruim 3 weken ) als Apple Watch (na 2 weken) ik moet nu nog 3 weken wachten op mijn iPhone en 4 weken op mijn Apple Watch. En beide zijn niet mijn schuld maar fouten van Tmobile. Dat is echt vervelend 

Zoals je zelf zegt: Fouten van T-mobile. Daar hoeven wij niet te dupen van te zijn toch? Dus compensatie is op zijn plaats. Of een andere passende oplossing is wat mij betreft ook prima. Ik wacht nota bene al 6 weken op de levering van mijn Watch (10/9) 

Nou ik hou mijn adem er niet voor in…ik zie het niet gebeuren dat ze verantwoording nemen.

Reputatie 1

Persoonlijk snap ik iedereen z’n frustratie wel. 
Maar heel eerlijk, soms heb je bij Apple ook weinig voorraad en mag je ook gaan wachten. 
Je doet een pre order, dit geeft je niet de zekerheid om het apparaat op release te ontvangen. 
Het is en het blijft First in First out.. Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren. Echter valt er nu niks meer aan te doen. 

Je kan nu ook pech hebben dat ie ergens anders ook is uitverkocht. 

Ben net bij Amac geweest, en daar hebben ze helemaal geen ultra’s binnen gehad. 
Was er namelijk voor een ander bandje voor de Ultra en zelfs die hadden ze niet
De medewerker zei dat het op een handje te tellen was Amac breed

Dus het verhaal van Amac maakt het wel logisch mbt T-Mobile

 

Bij Amac online hadden ze zelfs vanmorgen nog voorraad. Dus vanmorgen daar de ultra besteld en komt morgen binnen. Naar het bestellen direct contact met de chat van hun gelegd of de voorraad inderdaad klopte volgens de gene wel. Niet mijn kleur bandje maar die is natuurlijk te veranderen.

Reputatie 2

Bij belsimpel zijn ze gewoon op voorraad en morgen in huis. Ik heb daar nu besteld, ik ga nu tmobile afzeggen.

Reputatie 4

Apple heeft een levertijd van 2-3 weken, Amazon heeft regelmatig voorraad de volgende dag geleverd.  T-mobile heeft een levertijd van 6-8 weken, hoe dan???

Reputatie 2

Ik heb die met het large bandje nodig volgens de Apple site. Dus ik heb de Ultra groen met large bandje besteld. Wordt morgen bezorgd.

Reputatie 2

Ik ben benieuwd of je de Apple Watch ultra morgen ook echt gaat krijgen.

wand ze zijn echt nergens leverbaar helaas.

 

Reputatie 5

Juist… ineens is de edit functie niet meer beschikbaar op dit forum.. zelfs hier gaat het fout (-; 

Reageer