Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28389 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Reputatie 7
Badge +9

Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.

 

 

Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.


 Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?

De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar

 

 Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


444 reacties

Reputatie 2

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Reputatie 4

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Ik weet het, bedankt, maar zeg alsjeblieft direct TMNL bedankt, want Tmobile is een Duits bedrijf met diensten over de hele wereld

Reputatie 4

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Bovendien, hoewel T Mobile geen directe diensten heeft in Australië en Italië, implementeert het een coöperatief systeem met andere telecommunicatiebedrijven, bijvoorbeeld in Australië werkt T mobile samen met drie grote telecommunicatiebedrijven

Reputatie 2

Ben toch wel benieuwd wanneer we iets horen over het ophalen van de Ultra :-/

Reputatie 2

Ik heb daarnet een bericht van AMP ontvangen voor maken afspraak. 
 

ultra - groen bandje. Bestelnummer 7532xxxx

Reputatie 4

Heeft iemand een bericht van AMP ontvangen?

Reputatie 2

Heeft iemand een bericht van AMP ontvangen?

Ik nog niet helaas

Reputatie 5

Ik heb bericht gehad maar kon pas kiezen voor Zaterdag als bezorging 

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Reputatie 2

Hier ook nog steeds geen bericht.

Reputatie 3

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Ik ook, kom maar op met die mail van AMP!!

 

Reputatie 2

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Bij ophalen hoor je sowieso niets voor morgen

Reputatie 5

De mails worden op first in first out verstuurd. 
Het kan dus zijn dat T-Mobile maar een beperkt aantal watches heeft gehad.

Of de mail staat in je spam

Reputatie 2

De mails worden op first in first out verstuurd. 
Het kan dus zijn dat T-Mobile maar een beperkt aantal watches heeft gehad.

Of de mail staat in je spam

Ik heb vanmiddag de Klantenservice gebeld om iets meer te weten te komen over de status van mijn bestelling. De aardige dame meldde me dat ik morgen of maandag een bericht krijg wanneer ik in de shop de bestelling kan ophalen...

Reputatie 5

AMP heeft Vrijdag als optie toegevoegd. Vermoed dat dit eerder een fout betrof. 
Watch wordt nu op Vrijdag bezorgd

Reputatie 2

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Reputatie 5

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Het is lastig om in te schatten.
T-Mobile krijgt zijn levering pas ook laat en dat is vooraf dus niet te communiceren. 
Zelfs bij Apple zijn er zulke issues. 

Reputatie 2

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Het is lastig om in te schatten.
T-Mobile krijgt zijn levering pas ook laat en dat is vooraf dus niet te communiceren. 
Zelfs bij Apple zijn er zulke issues. 

Ja, ik kan me daar alles bij voorstellen. First in, first out is dan een logisch gevolg. En het blijft vast een administratieve uitdaging om alles goed te coördineren.

Reputatie 3

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Ik vond dit ook een gevaarlijke uitspraak. Ik was er wel blij mee, maar zekerheid is het nog steeds niet. Op dit moment nog niks gehoord, aangezien ik hem bij de winkel ga ophalen hoop ik morgen iets te horen. We gaan het mee maken! Hopelijk hebben we allemaal dit weekend!

Reputatie 3

Ik vond dit ook een gevaarlijke uitspraak. Ik was er wel blij mee, maar zekerheid is het nog steeds niet. Op dit moment nog niks gehoord, aangezien ik hem bij de winkel ga ophalen hoop ik morgen iets te horen. We gaan het mee maken! Hopelijk hebben we allemaal dit weekend!

ik heb 'm op 10-9 besteld en ook nog niets gehoord, hopelijk zijn ze nog druk bezig met de mailtjes!

Reputatie 4

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Reputatie 5

Als je kiest voor ophalen in de winkel, worden er geen mails verstuurd vanuit AMP. 
De betreffende T-Mobile shop neemt contact met je op als de watch voor je klaar ligt. 
Dit zal waarschijnlijk vrijdag of zaterdag zijn. 

Reputatie 5

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

Reputatie 2

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

afhaalorders vindt je daar niet terug, die kan alleen CS of de winkel zelf inzien. Verder klopt het inderdaad dat je geen communicatie krijgt tot hij klaar is om af te halen. Eigenlijk hetzelfde als bij een thuislevering, geen communicatie tot AMP is geïnformeerd/ hij in de winkel ligt.

 

Reputatie 5

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

Dat kan, maar of je ook wat terug ziet wat je besteld hebt.. :-)

Ol krijg ook de melding dat er niks is gevonden.

Reageer