FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244304 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 3

Weer een werkdag verder, weer 0 response van Odido… bij de grootste release voor Odido elk jaar.

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Reputatie 1

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Reputatie 1

Heb ook helemaal geen contact kunnen leggen met Odido, zit niets anders op dan gewoon wachten tot er bericht komt. 

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Reputatie 1

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Niet omdat ik uit ben op een discussie ofzo.
Maar je spreekt jezelf aardig tegen. Je zegt ‘ja en ook daar kan ik niet inkomen.’ Vervolgens geef je aan dat je moest bellen want er werd iets niet goed gecommuniceerd vanuit hun kant. Daarna zeg je weer ‘inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie.’ Dan snap je toch wel degelijk wat iedereen bedoeld? En kan je er toch wel inkomen als je zelf aangeeft dat je hebt gebeld omdat er iets niet werd gecommuniceerd naar je? 

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Niet omdat ik uit ben op een discussie ofzo.
Maar je spreekt jezelf aardig tegen. Je zegt ‘ja en ook daar kan ik niet inkomen.’ Vervolgens geef je aan dat je moest bellen want er werd iets niet goed gecommuniceerd vanuit hun kant. Daarna zeg je weer ‘inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie.’ Dan snap je toch wel degelijk wat iedereen bedoeld? En kan je er toch wel inkomen als je zelf aangeeft dat je hebt gebeld omdat er iets niet werd gecommuniceerd naar je? 

Ik kan er niet inkomen dat iedereen zich zo onpersoonlijk behandeld word. Daar spreek ik mezelf niet in tegen denk ik. Ik ben vriendelijk behandeld. Ik had een vraag en ben gewoon goed geholpen. 

Maar zoals ik al eerder zei ik ben dan vast de enige die nu gewoon geduld heeft en begrijpt dat er voor iedereen persoonlijk nog niet helemaal uit te leggen is wanneer de iPhone binnenkomt. 

Reputatie 1

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Niet omdat ik uit ben op een discussie ofzo.
Maar je spreekt jezelf aardig tegen. Je zegt ‘ja en ook daar kan ik niet inkomen.’ Vervolgens geef je aan dat je moest bellen want er werd iets niet goed gecommuniceerd vanuit hun kant. Daarna zeg je weer ‘inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie.’ Dan snap je toch wel degelijk wat iedereen bedoeld? En kan je er toch wel inkomen als je zelf aangeeft dat je hebt gebeld omdat er iets niet werd gecommuniceerd naar je? 

Ik kan er niet inkomen dat iedereen zich zo onpersoonlijk behandeld word. Daar spreek ik mezelf niet in tegen denk ik. Ik ben vriendelijk behandeld. Ik had een vraag en ben gewoon goed geholpen. 

Maar zoals ik al eerder zei ik ben dan vast de enige die nu gewoon geduld heeft en begrijpt dat er voor iedereen persoonlijk nog niet helemaal uit te leggen is wanneer de iPhone binnenkomt. 

Met onpersoonlijk worden behandeld bedoelen wij niet de manier hoe ze ons helpen als WIJ zelf met de vraag komen om verduidelijk. We bedoelen dat er niets vanuit hun kant persoonlijk komt en als er iets komt moet je zelf maar het forum in de gaten houden voor de levertijd. De moeite om een persoonlijk mailtje of smsje te sturen komt vanaf hun kant niet. Aka er is geen persoonlijke benadering. En het smsje wat je krijgt op de dag van vertraging die ze naar nog … duizend klanten sturen, staat zelfs je persoonlijke naam niet in.  Dat is wat wij bedoelen met onpersoonlijk. Verder wachten wij ook met geduld, want nogmaals het gaat niet om de iphone maar de manier waarop. 

Reputatie 2

Door de klantenservice ben ik ook uitstekend behandeld. Maar communicatie en duidelijkheid is ver te vinden. Onder de verschillende mensen van Odido. Klantenservice. Shops en community. Zeggen allemaal verschillende dingen die totaal niet met elkaar overheen komen. Dat is hetgeen wat frustrerend is. Wij wachten gewoon de 6 weken af. Gisteren gaf er 1 van klantenservice aan. Reken maar op 1 dag tot 4 maanden voor de roze plus. Maar ik hou het op 6 weken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the comments, and we will try our best to communicate with you throughout your waiting period as much as we can. Please understand that it's very busy at the moment and we can't reply individually. I hope that these 'general’ replies will help you! If you have any other questions or if you need help with anything, please feel free to ask. We're always here to help!

  • Order numbers are indeed not only for iPhone orders, also Sim Only and every other order and phone as well. It doesn't give you a clear indication of your number in the waiting list
  • We also don't have a waiting list available. If we had it, I'd love to give every single one of you the best indication I could give you
  • Every time there's a change in delivery time, we update our iPhone topics. Some days you don't see an update, the one and only reason for this is; there is no update/change
  • Sometimes there's only an update for a specific model or even color or memory variant. In that case we only update the date and time in that specific topic. (It's a good thing if you don't see a change)
  • Stay Connected is indeed the name we use. You can be thrilled when you see that name! 
  • If you haven't received an e-mail, SMS, Track & Trace or been contacted by AMP for a delivery appointment, your phone is not with us yet
  • The Community is the only place with actual delivery times. My colleagues from customer service can only give you an indication (that is based on the information in the iPhone topics)

Please check the delivery table, and especially 'Besteldatum’ to get an indication of how long you will have to wait. For example:

If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks. 

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

Also, thank you very much to everyone answering other people's questions! 

Reputatie 4

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the "

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

Also, thank you very much to everyone answering other people's questions! 

Ik begrijp volledig dat drukke periodes uitdagingen met zich meebrengen, maar het hebben van duidelijke communicatie en transparantie is essentieel om het geduld van klanten te behouden en hun begrip te vergroten.

Het is begrijpelijk dat er geen updates zijn als er niets verandert, maar sommige klanten hebben aanzienlijke bedragen geïnvesteerd in hun bestellingen, variërend van aanbetalingen tot volledige betalingen. Het zou geruststellend zijn als het geld pas wordt geïncasseerd en gefactureerd op het moment dat de telefoon daadwerkelijk wordt geleverd. Dit zou niet alleen het vertrouwen vergroten, maar ook de financiële last voor klanten verminderen.

@Marciano van Odido Om deze kwestie verder te verkennen, zou ik graag willen weten welke concrete stappen worden ondernomen om de klanttevredenheid te verbeteren en de algehele service te optimaliseren. Transparante informatie over toekomstige verbeteringen zou niet alleen geruststellend zijn voor de huidige klanten, maar ook helpen bij het opbouwen van vertrouwen voor toekomstige transacties.

Reputatie 3

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Ik maak me niet druk, ik heb vorige jaar ook tijdens de pre order besteld en kreeg mijn 14 pro max pas half november. Zo gaat het elk jaar met de iPhone, alleen de communicatie en indicaties zijn zo onduidelijk. De levertijd is ineens aangepast van 4-6 naar 6-8, geldt dit dan voor iedereen? Of pas als je na een bepaalde tijd hebt besteld.

 

Zou odido nou geen tool kunnen maken met een persoonlijke VERWACHTE levertijd, met een disclaimer dat ze altijd afhankelijk blijven van Apple leveringen. Zij hebben wel mijn bijna 1500 euro.

Reputatie 1

Ik kreeg net bericht dat het nog 5 tot 7 weken kan duren. Ik heb besteld op de 18de. 

Reputatie 4

Ik kreeg net bericht dat het nog 5 tot 7 weken kan duren. Ik heb besteld op de 18de. 

Dat klinkt positief!

Waar heb jij dit bericht ontvangen?

Ik kreeg net bericht dat het nog 5 tot 7 weken kan duren. Ik heb besteld op de 18de. 

Ik heb ook besteld op de 18de, ik heb geen bericht. Waar heb je deze op gekregen?

Reputatie 1

Ik kreeg net bericht dat het nog 5 tot 7 weken kan duren. Ik heb besteld op de 18de. 

Ik heb ook besteld op de 18de, ik heb geen bericht. Waar heb je deze op gekregen?

Via messenger

Messenger Facebook?

Reputatie 1

Messenger Facebook?

Ja, heb er een dag op moeten wachten maar wel antwoord.

 

Reputatie 3

Ik kreeg net bericht dat het nog 5 tot 7 weken kan duren. Ik heb besteld op de 18de. 

Dat klinkt positief!

Waar heb jij dit bericht ontvangen?

Kan😉, dus met veel geluk kan het ook nog eerder haha 

Bestelstatus
We konden je bestelling niet vinden.


I don't know if my order has actually been placed, I don’t have receive any message from them , i have buy it at 15-9 and still nothing. I'm very disappointed with odido.. second year the same problem, i don't know why again i waste my time with all this

 

Is hier iemand die mij kan helpen contact te krijgen met iemand van Odido die wel iets kan zeggen over mijn bestelling?

 

ik heb maandag iPhone 15 256 besteld in de winkel: direct leverbaar.. inmiddels donderdag avond en niks gekregen behalve de bestelbevestiging gelijk na bestellen. Ook in account is niks zichtbaar. Als ik de klantenservice bel krijg je iemand aan de lijn die NIKS weet! Via Facebook 0 respons… ik snap er echt niks van! 

Reputatie 1

Ik heb mijn 15 pro max NT 256gb op 15 september om zo’n 15.00uur besteld. Ik heb er voor gekozen om deze in de winkel te laten bezorgen in Amsterdam. Dinsdag heb ik gebeld met de vraag of deze misschien al binnen was gekomen, helaas was dit nog niet het geval. De verkoper gaf wel aan dat hij wel het vermoeden had dat de telefoon deze week misschien wel binnen zou kunnen komen.

Hij gaf daarbij ook aan dat hij meerdere leveringen in de week binnen krijgt en dat het voor kan komen dat een persoon ineens, in plaats van een 256gb model, een 512gb model wilt hebben. Als dat het geval is schuift het model op naar de volgende persoon in de bestelrij die er een had aangevraagd.

Uiteraard is het voor hem ook geen zekerheid dus ik wacht nog geduldig af! 

Edit: Bij mij is het in mijn bestelstatus ook niet zichtbaar dat mijn bestelling is geplaatst of iets dergelijks, maar hij gaf aan dat mijn bestelling wel gewoon doorgekomen en geplaatst is. Dus mocht dit bij jou ook het geval zijn hoef je je er vooralsnog geen zorgen over te maken! 

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Ik maak me niet druk, ik heb vorige jaar ook tijdens de pre order besteld en kreeg mijn 14 pro max pas half november. Zo gaat het elk jaar met de iPhone, alleen de communicatie en indicaties zijn zo onduidelijk. De levertijd is ineens aangepast van 4-6 naar 6-8, geldt dit dan voor iedereen? Of pas als je na een bepaalde tijd hebt besteld.

 

Zou odido nou geen tool kunnen maken met een persoonlijke VERWACHTE levertijd, met een disclaimer dat ze altijd afhankelijk blijven van Apple leveringen. Zij hebben wel mijn bijna 1500 euro.

Ik heb mijn 15 pro max NT 256gb op 15 september om zo’n 15.00uur besteld. Ik heb er voor gekozen om deze in de winkel te laten bezorgen in Amsterdam. Dinsdag heb ik gebeld met de vraag of deze misschien al binnen was gekomen, helaas was dit nog niet het geval. De verkoper gaf wel aan dat hij wel het vermoeden had dat de telefoon deze week misschien wel binnen zou kunnen komen.

Hij gaf daarbij ook aan dat hij meerdere leveringen in de week binnen krijgt en dat het voor kan komen dat een persoon ineens, in plaats van een 256gb model, een 512gb model wilt hebben. Als dat het geval is schuift het model op naar de volgende persoon in de bestelrij die er een had aangevraagd.

Uiteraard is het voor hem ook geen zekerheid dus ik wacht nog geduldig af! 

Edit: Bij mij is het in mijn bestelstatus ook niet zichtbaar dat mijn bestelling is geplaatst of iets dergelijks, maar hij gaf aan dat mijn bestelling wel gewoon doorgekomen en geplaatst is. Dus mocht dit bij jou ook het geval zijn hoef je je er vooralsnog geen zorgen over te maken! 

Ik heb mijn iPhone Pro Max 256G Blue ook op 15-09 besteld en kon hem vanmiddag ophalen. Had maandag al sms gehad dat die klaar lag, maar al met al toch snel. En ik was op 15-09 pas rond 4 uur ‘s middags. 

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met bestelnummer: 201491635

De betaling is niet bevestigd en de bestelling is uiteindelijk geannuleerd. Wanneer kan ik mijn overgeboekte geld terugverwachten? Het gaat namelijk om ruim €1100,-

 

mvg

Niet voor het een of ander, maar ik heb mijn bestelling voor de IPhone Pro Max NT 256gb op 19-09 geplaatst bij Belsimpel, met verlenging bij ODIDO. Heb vandaag bericht gehad dat mijn toestel morgen wordt geleverd. ik ben steeds netjes per mail op de hoogte gehouden van de levertijd en de status van mijn bestelling. Deze gegevens kon ik ook netjes op inzien in de app van Belsimpel. Ik hoefde ze daarom ook niet te bellen of naar antwoorden te gissen. Als Belsimpel heel nauwkeurig kan aangeven wat de status van mijn bestelling is, dan kan ODIDO dat ook. Ik snap niet waarom er geen informatie komt, zodat iedereen waar ze aan toe zijn.

Succes allemaal en hopelijk hebben jullie snel je toestel.

Reageer