FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244503 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 3

Toch wel een beetje apart. Ik heb 200788XXX voor Pro Max 256 zwart en bevestigingsmail om 14:33 uur. Was qua bestellen ook wel later dan jullie volgens mij. 

Reputatie 1

Toch wel een beetje apart. Ik heb 200788XXX voor Pro Max 256 zwart en bevestigingsmail om 14:33 uur. Was qua bestellen ook wel later dan jullie volgens mij. 

Tja vraag en aanbod met de kleuren denk ik dan

Reputatie 1

Toch wel een beetje apart. Ik heb 200788XXX voor Pro Max 256 zwart en bevestigingsmail om 14:33 uur. Was qua bestellen ook wel later dan jullie volgens mij. 

Ik denk dat het om je tijd van bestellen is en niet van je bevestigingsmail.

Ik kreeg mijn mail pas half 3 maar bij bestellen wordt je nummer al aangemaakt.

Reputatie 1

Ik had er achteraf wel een 512gb  van willen maken maar ik denk niet dat ze dit zo makkelijk kunnen regelen . .

Reputatie 3

Toch wel een beetje apart. Ik heb 200788XXX voor Pro Max 256 zwart en bevestigingsmail om 14:33 uur. Was qua bestellen ook wel later dan jullie volgens mij. 

Ik denk dat het om je tijd van bestellen is en niet van je bevestigingsmail.

Ik kreeg mijn mail pas half 3 maar bij bestellen wordt je nummer al aangemaakt.

Ja maar dat was echt minstens 14:15 uur ofzo. Zat een tijdje te klooien met nummerbehoud waar maar geen sms voor kwam. 

Reputatie 1

Kan iemand die bij Belsimpel heeft besteld met een levering van 2-4 dagen een update geven over hoeveel dagen het werd geleverd?



vandaag bericht gekregen van belsimpel dat ze vrijdag een nieuwe levering verwachten en zaterdag bezorgd wordt. Even afwachten op het resultaat, maar in ieder geval informatie en netjes op de hoogte gehouden door belsimpel. 

Kan iemand die bij Belsimpel heeft besteld met een levering van 2-4 dagen een update geven over hoeveel dagen het werd geleverd?



vandaag bericht gekregen van belsimpel dat ze vrijdag een nieuwe levering verwachten en zaterdag bezorgd wordt. Even afwachten op het resultaat, maar in ieder geval informatie en netjes op de hoogte gehouden door belsimpel. 

29 september besteld. Vandaag (3oktober) staat de levering gepland! Pakket is al bij DHL 

Nadat het op dit forum meermaals werd aangeraden, heb ik mijn bestelling bij Odido gisteren geannuleerd omdat er maar geen duidelijkheid kwam. Bij belsimpel hetzelfde model besteld (256gb Pro Blue) en mijn abo bij Odido verlengd - het toestel zou op voorraad zijn. En inderdaad: PostNL staat rond 11 uur op de stoep. 
 

De sneer van de Odido klantenservice medewerker (“die gaan dat nooit kunnen waarmaken”) was compleet onnodig en onterecht. 

Reputatie 1

Kan iemand die bij Belsimpel heeft besteld met een levering van 2-4 dagen een update geven over hoeveel dagen het werd geleverd?

Ik heb 'm zaterdag besteld via Belsimpel met de indicatie 2-4 dagen, communicatie verloopt tot nu toe 10x beter. Helaas is de verwachte levertijd gisteren van 2-4 dagen naar 3 weken gegaan. Maar dat is nog altijd beter dan 6-8 weken en een stuk duidelijker. Zodra ik een melding krijg dat de telefoon onderweg is zal ik het hier laten weten. 


Sidenote: Ik heb gebeld naar Odido om mijn verlenging toestel te annuleren. Ik ben verder heel netjes geholpen aan de telefoon zonder nare opmerkingen. Dus het kan wél heel netjes en snel opgepakt worden. 

Ik hoop dat iedereen snel z'n toestel in handen gaat krijgen :) 

Reputatie 1

Zijn hier nog mensen die de pro max natural titanium 256gb besteld hebben?

Zo ja zitten jullie hoger of lager dan 200790XXX?

Ik heb 15-9 besteld om 14.08.

 

1402 besteld 20788XXX ook nog niks

Dat wordt nog lang wachten voor mij heb pas de 17de besteld in de middag. pleuris zooi

Reputatie 1

Zijn hier nog mensen die de pro max natural titanium 256gb besteld hebben?

Zo ja zitten jullie hoger of lager dan 200790XXX?

Ik heb 15-9 besteld om 14.08.

 

1402 besteld 20788XXX ook nog niks

Dat wordt nog lang wachten voor mij heb pas de 17de besteld in de middag. pleuris zooi

Bij Belsimpel heb je 'm nu binnen 2 tot 4 werkdagen.. overwegen waard om te annuleren?

Heb zojuist ook de bestelling van mijn Pro Max 256 GB geannuleerd omdat de communicatie gewoon slecht is iMo.

Ik wacht nu tot mijn geld terug geboekt gaat worden ( volgens medewerker klantenservice 5 tot 10 werkdagen, wat ik een vrij lange tijd vind) en dan ga ik gewoon eens rustig kijken waar de telefoon verkrijgbaar is. Abonnement zal ik wel bij Odido pakken. 

 

 

Heb zojuist ook de bestelling van mijn Pro Max 256 GB geannuleerd omdat de communicatie gewoon slecht is iMo.

Ik wacht nu tot mijn geld terug geboekt gaat worden ( volgens medewerker klantenservice 5 tot 10 werkdagen, wat ik een vrij lange tijd vind) en dan ga ik gewoon eens rustig kijken waar de telefoon verkrijgbaar is. Abonnement zal ik wel bij Odido pakken. 

 

 

Ik had woensdag 20 september geannuleerd en had maandag 25 september mijn geld terug.

Had direct opnieuw besteld met natural titanium in plaats van zwart titanium. Maar sloot daardoor uiteraard en helaas wel weer achteraan in de rij.

 

 

Reputatie 2

Zijn hier nog mensen die de pro max natural titanium 256gb besteld hebben?

Zo ja zitten jullie hoger of lager dan 200790XXX?

Ik heb 15-9 besteld om 14.08.

 

1402 besteld 20788XXX ook nog niks

Dat wordt nog lang wachten voor mij heb pas de 17de besteld in de middag. pleuris zooi

Bij Belsimpel heb je 'm nu binnen 2 tot 4 werkdagen.. overwegen waard om te annuleren?

Is het niet alleen voor de 512GB versies? Ik zie dat alle 256GB modellen 3-4 weken zijn.

Reputatie 1

Zijn hier nog mensen die de pro max natural titanium 256gb besteld hebben?

Zo ja zitten jullie hoger of lager dan 200790XXX?

Ik heb 15-9 besteld om 14.08.

 

1402 besteld 20788XXX ook nog niks

Dat wordt nog lang wachten voor mij heb pas de 17de besteld in de middag. pleuris zooi

Bij Belsimpel heb je 'm nu binnen 2 tot 4 werkdagen.. overwegen waard om te annuleren?

Is het niet alleen voor de 512GB versies? Ik zie dat alle 256GB modellen 3-4 weken zijn.

excuus, zie nu pas dat het om het MAX model gaat. 

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Net gebeld en met 3 minuten geannuleerd. Ging super snel, heb ook gelijk een bevestiging binnen. Bij Belsimpel besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, ben benieuwd..

Reputatie 2

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Net gebeld en met 3 minuten geannuleerd. Ging super snel, heb ook gelijk een bevestiging binnen. Bij Belsimpel besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, ben benieuwd..

Heb je de Natural Titanium 512GB besteld? Helaas zijn alle 256GB modellen 3-4 weken levertijd.

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Net gebeld en met 3 minuten geannuleerd. Ging super snel, heb ook gelijk een bevestiging binnen. Bij Belsimpel besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, ben benieuwd..

Heb je de Natural Titanium 512GB besteld? Helaas zijn alle 256GB modellen 3-4 weken levertijd.

Ja inderdaad de 512GB besteld! 

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Net gebeld en met 3 minuten geannuleerd. Ging super snel, heb ook gelijk een bevestiging binnen. Bij Belsimpel besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, ben benieuwd..

Heb je de Natural Titanium 512GB besteld? Helaas zijn alle 256GB modellen 3-4 weken levertijd.

Raad iedereen aan om geduld te hebben 

ook bij bel simpel zal de wachttijd oplopen 

heb op 15 september om 1430 een iPhone 15 pro bestelt  heb ook nog niks gehoord of een e-mail van PostNL gehad. We moeten meer zorgen maken of ze de mankementen gaan oplossen. Bv. Dat de telefoon heet wordt en dat de luidspreker kraakt etc. 

Reputatie 1

Nou ik heb net de mail gekregen en gelijk afspraak gemaakt voor morgen tussen 3 en 6 voor levering van me pro max 256 natural titanium.

Reputatie 2

Nou ik heb net de mail gekregen en gelijk afspraak gemaakt voor morgen tussen 3 en 6 voor levering van me pro max 256 natural titanium.

Dat is goed nieuws! Ik was ook bang dat als je nu annuleert hebt en bij Belsimpel besteld, je alsnog je telefoon later hebt omdat er wel wat uitleveringen aankomen bij Odido tussendoor. Dat klopt dus 😂

Reputatie 1

Ik heb net ook de mail gekregen mijn 15 pro max zwart titanium wordt morgen geleverd! Even geduld hebben loont. Ze komen dus voor sommige toch sneller dan aangegeven. 

Ik heb net ook de mail gekregen mijn 15 pro max zwart titanium wordt morgen geleverd! Even geduld hebben loont. Ze komen dus voor sommige toch sneller dan aangegeven. 

Aaa super voor je! 
 

wanneer had jij besteld en welke GB heb je? 

Reputatie 1

Ik heb net ook de mail gekregen mijn 15 pro max zwart titanium wordt morgen geleverd! Even geduld hebben loont. Ze komen dus voor sommige toch sneller dan aangegeven. 

Aaa super voor je! 
 

wanneer had jij besteld en welke GB heb je? 

Ik heb op 15-09 meteen besteld, volgens mij rond 14:20, 256 GB. Aanzienlijk sneller dan de levertijd die odido aangeeft. 

Ik hoop dat die van jou ook snel komt! 

Reageer