FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244500 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Jaaa ik heb precies dezelfde, alleen pas op de 18de besteld

Ik heb net ook de mail gekregen mijn 15 pro max zwart titanium wordt morgen geleverd! Even geduld hebben loont. Ze komen dus voor sommige toch sneller dan aangegeven. 

Aaa super voor je! 
 

wanneer had jij besteld en welke GB heb je? 

Ik heb op 15-09 meteen besteld, volgens mij rond 14:20, 256 GB. Aanzienlijk sneller dan de levertijd die odido aangeeft. 

Ik hoop dat die van jou ook snel komt! 

Ja ik heb precies dezelfde besteld! Maar alleen wel besteld op de 18de. 
maar als t goed is gezien jou berichtje hebben ze ze wel binnen ! 

Reputatie 4

U zult het niet geloven!!

15 september rond 14:10 een Iphone 15 pro 256gb zwart besteld.

Zojuist het volgende SMS’je gehad:

 

Reputatie 2

Heb zojuist die SMS ontvangen: "Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Het kan een paar dagen duren. We sturen je direct een bericht wanneer je iPhone aankomt. Tot dan, Odido" Ik had besteld op 15 september rond 18:00

 

Zojuist een sms gekregen dat mijn Iphone naar de odido shop onderweg is. Ik heb besteld op 15-09 rond 18:00. Pro NT 128gb. Bestelnummer 20084XXXX

Eindelijk 

Pre-order 15-09

14:40 

ordernummer 200807xxx

 

Reputatie 2

Hier ook eerder vandaag bericht gehad over de sms en net de mail mogen ontvangen dat hij morgen word geleverd. 
Besteld op :
17-09 (!) 15:14
128GB Pro Titanium White
200929xxx

Reputatie 1

Nu wacht ik dus iets meer dan 2 weken op mn roze iPhone. Dus ik verwacht dat ik al bijna aan de beurt ben…. 🤞🏼 hoop ik…..¾ weken staat er nog steeds.

Maar lees dat aardig wat mensen hun bestelling annuleren en het via bel simpel doen. Met levering binnen een paar dagen.  
maar is het dan niet zo dat, stel dat er iets is met de telefoon of iets , dat je dan niet bij Odido kan komen met je problemen? (Omdat het niet via hun besteld is)

Zojuist een sms gekregen dat mijn Iphone naar de odido shop onderweg is. Ik heb besteld op 15-09 rond 18:00. Pro NT 128gb. Bestelnummer 20084XXXX

Ik heb bestelnummer 20081  pro NT 128gb en rond 16:00 besteld. Ik heb nog geen bericht gehad dus het gaat blijkbaar volledig willekeurig . 

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar. 

Reputatie 1

Nu wacht ik dus iets meer dan 2 weken op mn roze iPhone. Dus ik verwacht dat ik al bijna aan de beurt ben…. 🤞🏼 hoop ik…..¾ weken staat er nog steeds.

Maar lees dat aardig wat mensen hun bestelling annuleren en het via bel simpel doen. Met levering binnen een paar dagen.  
maar is het dan niet zo dat, stel dat er iets is met de telefoon of iets , dat je dan niet bij Odido kan komen met je problemen? (Omdat het niet via hun besteld is)

Als je de iPhone op je naam registreert dan zou je overal iPhone kunnen laten checken en maken. Als het binnen de 2 jaar garantie valt moet je zelfs via je eigen Apple account een afspraak maken bij Apple of zelfs bij CoolBlue. Ook al heb je toestel daar niet vandaan. 

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Reputatie 2

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Yes I did. Thanks for clarifying 

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Yes I did. Thanks for clarifying 

Same situation but is it normal that I cannot see it in my subscription in Odido yet? Only email confirmation at this point.

Zijn er andere mensen die ook een verlening hebben gedaan en ook nog geen bevestiging/betaal instructies hebben gehad? Ook niet in je spam 

groetjes

Ik ben hier🙌… heb 22-09 geplaatst en nog steeds geen bevestiging heb gekregen. Status van bestelling: “we konden de bestelling niet vinden”. Wat vervelend zeg. Wat betekent dat? Moeten we toch wachten? Of annuleren? Of…?

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Reputatie 2

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Yes I did. Thanks for clarifying 

Same situation but is it normal that I cannot see it in my subscription in Odido yet? Only email confirmation at this point.

Yes, normal.

nog steeds niks gehoord over 200796xxx

 

 

wat een slechte service man…,,

Reputatie 2

Roze iPhone 15 plus 128 GB ???
 

Superfijn om alle berichten te lezen dat de leveringen nu langzaam op gang beginnen te komen! Ik merk dat dit vooral om de Pro en Pro Max toestellen gaat. Heeft iemand toevallig al bericht ontvangen over de roze iPhone 15 plus 128 GB?? Voor dat toestel is en blijft de levertijd sinds 15-09 4-6 weken en ik vind nog geen een bericht in het forum van iemand die al iets heeft gehoord of gezien. Ik heb mijn toestel besteld en betaald op 18-09 om 10:15 bevestiging per mail ontvangen met bestelnummer 200958275.

Ik heb gekozen voor thuislevering (door AMP?) met een nieuw contract. Begrijp ik het tevens goed dat alleen bij verlengde contracten de levering via Post.nl zal zijn en nieuwe acquisities via AMP?

nog steeds niks gehoord over 200796xxx

 

 

wat een slechte service man…,,

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik had 2 weken geleden een topic geopend dat bij het pre-orderen op 15 september om 14.10 uur van de IPhone PM 256gb black, ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Ik had daarna telefonisch contact gehad waarin werd aangegeven dat plaatsen van bestelling leidend is, ik heb ook een ordernummer dat hoort bij het tijdstip van bestellen. Nu zie ik personen die later hebben besteld dan ik, dezelfde telefoon eerder krijgen. Daarom heb ik vandaag telefonisch contact gehad met Odido. De klantenservice gaf aan dat er een storing was geweest voor een groep klanten, waardoor de bestelling handmatig ingevoerd is door hun. Het kan dus zijn dat mijn bestelling pas op zondag is ingevoerd en ik dus 6 weken langer moet wachten. Voor niks klaar gezeten om tijdig te bestellen. De medewerker gaf aan niks te kunnen doen en weet dus verder helemaal niks. Dit zijn natuurlijk uitzendkrachten, dus die zijn maar beperkt tot bepaalde systemen en zien dus niks over de bestelling, alleen dat het geplaatst is, maar wanneer weten ze niet.

Dus plaatsingsdatum zegt niks, pas het moment van bevestigingsmail. Dus voor de mensen die nog gaan bestellen, als je niet direct een bevestigingsmail krijgt gelijk erachter gaan.

Reputatie 4

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar. 

Hi Gulyan, 

Indien je hebt gekozen voor thuisbezorgen, dan heb je een email ontvangen met een betaallink. 
Uit mijn ervaring ziet het ernaar uit dat de bestellingen worden verwerkt op basis van de tijd waarop deze betaling is uitgevoerd. 

Indien je deze bevestigingsmails laat hebt ontvangen, of de betaling later hebt uitgevoerd dan denk ik dat dit de rede is dat jouw bestelling nog niet uitgevoerd is. 

Reputatie 1

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

Welke heb jij besteld en wanneer, als ik vragen mag? :)

Reageer