FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244236 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Alle foto's zijn verwijderd. Het kostte eventjes tijd omdat er zoveel quotes waren dat het lastig was, maar als er toch nog één gespot is, meld het hieronder, dan pas ik het direct aan! 

 

Reputatie 3

Alle foto's zijn verwijderd. Het kostte eventjes tijd omdat er zoveel quotes waren dat het lastig was, maar als er toch nog één gespot is, meld het hieronder, dan pas ik het direct aan! 

 

Nu nog zo snel reageren op alle wachtende klanten en wie weet dat we weer vriendjes worden! 

Alle foto's zijn verwijderd. Het kostte eventjes tijd omdat er zoveel quotes waren dat het lastig was, maar als er toch nog één gespot is, meld het hieronder, dan pas ik het direct aan! 

 

Nu nog zo snel reageren op alle wachtende klanten en wie weet dat we weer vriendjes worden! 

Ahahaha😂

Reputatie 2

Iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp maar vooral @Flyingdutcher95 !!! Jij bent echt een topper 💐

Iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp maar vooral @Flyingdutcher95 !!! Jij bent echt een topper 💐

Sorry nog voor me reactie 🥲

 

Reputatie 3

Iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp maar vooral @Flyingdutcher95 !!! Jij bent echt een topper 💐

Geen probleem! Hoop dat iemand mij ook zou helpen als mij dat zou overkomen.

 

Iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp maar vooral @Flyingdutcher95 !!! Jij bent echt een topper 💐

Sorry nog voor me reactie 🥲

 

hahaha geen probleem! Morgen komt de iPhone hopelijk, dan ben ik het vergeten 😜

Reputatie 7
Badge +14

Verzoek van mij voor jullie allemaal. 
Als je iemand aanspreekt kan je ook hun naam noemen zonder “quotes” maar met een @ voor de naam waar je naar verwijst.

Dit zeker als je iets ziet wat mensen beter niet moeten posten bvb. Privé gegevens.

Niet  iedereen is op de hoogte hoe een community werkt en willen liever niet dat hun gegevens worden herhaald 🫣🤫
Het blijft  ook erg overzichtelijk voor de moderators maar zeker ook voor jullie! 
Met vriendelijke dank van mij😂🤝

En hopelijk komen jullie snel in bezit van die mooie IPhones (ik ben fan)

Reputatie 3

@CrisTien excuses, maar quoten is gewoon lekker makkelijk want daar is een knop voor. Is het niet makkelijker om namen te wijzigen in moderator-tim. Ik moest nu eerst zoeken wie moderator was in een hele waslijst, en als ik gewoon @ mod doe en alle moderators komen dan tevoorschijn. Nu is het @ blabla van odido of zo.

Reputatie 7
Badge +14

@Flyingdutcher95  Het is een tip meer niet 🌟(zeker als er privégegevens in het geding zijn🤝) excuses niet nodig!

Fijne avond! 


 

Reputatie 2

Iemand enig idee of de telefoon zo omschreven word bij PostNL? 😂

Reputatie 3

@Anoukve jazeker. 

I ordered Ihphon pro max on September 17 and I just received an SMS that I won't receive it yet, it's sad... I've been waiting for a month and no information about how much more, Oido got so much money and they don't even bother to contact the customer 😡

Eindelijk mijn iphone pro 128 gb zwart binnen, ik ben klaar om elke keer hier naar toe te komen. Voor de mensen die nog wachten succes en wie weet ben jij aan de beurt 💯✌️

Reputatie 3

Ook eindelijk mijn pro max 256 zwart binnen! Wachten word beloond. Is alles goed gegaan @Gina81 ?

Reputatie 2

@Flyingdutcher95  wat fijn dat je hem eindelijk binnen hebt!!! Hoe is ie?? Mijn zusje heeft hem ook ontvangen ik vind hem super! Die van mij komt morgen, en so far so good 😊 

Reputatie 3

@Flyingdutcher95  wat fijn dat je hem eindelijk binnen hebt!!! Hoe is ie?? Mijn zusje heeft hem ook ontvangen ik vind hem super! Die van mij komt morgen, en so far so good 😊 

Nou gelukkig! Ja super fijn apparaat! Ligt veel beter in de hand dan de 14, die hoeken snijden niet meer in je hand.

Reputatie 2

dan zal ik niet weten wat mij overkomt verwacht ik… ik heb nog een heel oudje namelijk iPhone XR uit 2019 🙈 zal een supergrote vooruitgang zijn in alle opzichten!! 

Reputatie 2

Van IPhone 12 naar de IPhone 15 pro gegaan. Super blij mee en toch sneller dan verwacht! 
Ik blijf de community ook in de gaten houden en hopelijk schiet het mooi op met het leveren 🥳

 

Reputatie 1


Hello hello. Weet iemand hoelang het duurt, nadat je het sms’je heb ontvangen, voordat de telefoon ook daadwerkelijk in de winkel ligt om op te halen? 
 

helemaal enthousiast over mn sms’je en nu niets meer😂 

Reputatie 1

Ik kreeg gister een sms met 'Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido’. 
Krijgt iedereen deze standaard als de levertijd van de specifieke telefoon in de tabel wordt aangepast? Ik was er sowieso nog niet vanuit gegaan dat hij zou komen namelijk..

Reputatie 3

Ik kreeg gister een sms met 'Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido’. 
Krijgt iedereen deze standaard als de levertijd van de specifieke telefoon in de tabel wordt aangepast? Ik was er sowieso nog niet vanuit gegaan dat hij zou komen namelijk..

Is het de eerste keer dat je dit bericht kreeg? 

Reputatie 1

Ik kreeg gister een sms met 'Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido’. 
Krijgt iedereen deze standaard als de levertijd van de specifieke telefoon in de tabel wordt aangepast? Ik was er sowieso nog niet vanuit gegaan dat hij zou komen namelijk..

Is het de eerste keer dat je dit bericht kreeg? 

Ja, maar het is ook pas de eerste keer dat het is aangepast voor mijn toestel (P WT 256 gb) sinds ik de bestelling heb geplaatst (4 oktober). De verwachtte levertijd was toen 3-4 weken, nu veranderd naar 4-6 weken. Snap niet zoveel van die levertijden. Ik had verwacht dat ik rond week 43/44 mn iPhone zou krijgen (3-4 weken na 4 okt) en als ik de tabel zie blijft dat gewoon hetzelfde (4-6 weken na 22 september = week 42/44?). Deze tabel heeft mij alleen maar meer vraagtekens gegeven haha

Reputatie 3

Ik kreeg gister een sms met 'Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido’. 
Krijgt iedereen deze standaard als de levertijd van de specifieke telefoon in de tabel wordt aangepast? Ik was er sowieso nog niet vanuit gegaan dat hij zou komen namelijk..

Is het de eerste keer dat je dit bericht kreeg? 

Ja, maar het is ook pas de eerste keer dat het is aangepast voor mijn toestel (P WT 256 gb) sinds ik de bestelling heb geplaatst (4 oktober). De verwachtte levertijd was toen 3-4 weken, nu veranderd naar 4-6 weken. Snap niet zoveel van die levertijden. Ik had verwacht dat ik rond week 43/44 mn iPhone zou krijgen (3-4 weken na 4 okt) en als ik de tabel zie blijft dat gewoon hetzelfde (4-6 weken na 22 september = week 42/44?). Deze tabel heeft mij alleen maar meer vraagtekens gegeven haha

Het is 4-6 weken na je eigen besteldatum. De datum in de tabel geeft aan vanaf welke datum die levertijd geldt. Dus als er nu staat 22/9 4-6 weken en je hebt op 20/9 besteld, dan geldt de vorige levertijd (die je dus had moeten onthouden). Als je dan op 30/9 besteld hebt doe je 4-6 weken tellen vanaf 30/9. 

Ja .. cancelen en via Belsimpel. De zwart 256gb pro max zijn op voorraad, morgen binnen. Daaaag odido. Slechte communicatie. 

Nu niet meer :(. Nu staat er weer 3 weken levertijd

Ja ik zie het, ik had al even nagebeld. Bleek inderdaad niet zo te zijn. Toch maar wachten dan…..

Reputatie 1


Hello hello. Weet iemand hoelang het duurt, nadat je het sms’je heb ontvangen, voordat de telefoon ook daadwerkelijk in de winkel ligt om op te halen? 
 

helemaal enthousiast over mn sms’je en nu niets meer😂 

ik wil je geen valse hoop geven, maar dinsdag 11.30 uur smsje gekregen en vandaag 15u gebeld door de odido shop dat hij klaarlag. Iphone plus 128gb roze besteld op 16 september. 

 

Reageer