FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244227 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 1

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

Welke heb jij besteld en wanneer, als ik vragen mag? :)

De NT 256gb Pro Max, besteld en betaalbevestiging gehad in de mail op 15-09 om 14.07 (verlenging en toestel)

Reputatie 2

Is er al iemand die gisteren (4 oktober) een sms heeft gekregen dat zijn/haar iPhone onderweg is naar een Odido Shop, en die inmiddels ook al een aflever/ophaal sms heeft gekregen? 



 

My partner placed the order on 16-09 at 11:51 am for the iPhone 15 Pro Max 256GB in Blue Titanium, with order number 2008788XX. We chose to pick it up at the Odido store in Harderwijk.

Yesterday, on 4-10 at 12:03 pm, we received a text message stating that the phone was on its way to the store. Today, on 5-10 at 10:47 am, we received an SMS confirming that the phone is ready to be picked up. We went directly to Odido Harderwijk and successfully picked up the phone. Good luck to all !

Reputatie 2

Zojuist gebeld door Odido dat ik mn telefoon aan het einde van de middag kan ophalen bij de gekozen Odido shop. (15 sep in de avond pas besteld)

Kan niet wachten tot vanavond

Zojuist gebeld door Odido dat ik mn telefoon aan het einde van de middag kan ophalen bij de gekozen Odido shop. (15 sep in de avond pas besteld)

Kan niet wachten tot vanavond

Which one did u get? :)))

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Reputatie 3

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Hey voor mij het zelfde 🙋‍♂️, wat heb je besteld? 😃

Reputatie 2

Zojuist gebeld door Odido dat ik mn telefoon aan het einde van de middag kan ophalen bij de gekozen Odido shop. (15 sep in de avond pas besteld)

Kan niet wachten tot vanavond

Which one did u get? :)))

Blauwe Pro Max 256Gb

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Same here! Alleen dan besteld op 18-09

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Hey voor mij het zelfde 🙋‍♂️, wat heb je besteld? 😃

iPhone 15 Pro 128 GB Zwart

Reputatie 4

U zult het niet geloven!!

15 september rond 14:10 een Iphone 15 pro 256gb zwart besteld.

Zojuist het volgende SMS’je gehad:

 

 

Na dit SMS’je is het vrij vlot gegaan, tot op heden. Na 3 uur een mail gehad van PostNL dat er een verwachte levering op 5-10 is. Vanochtend van PostNL de bevestiging dat hij tussen 15:30 en 17:30 geleverd zal worden.

Kennelijk maakt het bij PostNL niet uit door wie, maar dat, de handtekening gezet wordt. Naar mijn mening gevaarlijk voor zulke duren spullen, maar goed dat is voor zover niet het probleem van/door Odido. Dus hopelijk mag mijn partner hem zo meteen in ontvangst nemen voor mij. Ik wacht in spanning af!

Tevens de update van IOS 17.0.3 voorbij zien komen, waarbij er een oplossing is voor het te heet worden van de iPhone 15. Al met al tot op heden goed nieuws en ik hoop vanaf 17:30 een gelukkige eigenaar te zijn van de iPhone 15 Pro 256gb zwart.

Reputatie 1

Heeft hier iemand al een Pro Max 512GB Zwart Titanium ontvangen?

ik heb 15 sept 14:15 uur besteld, bestelnummer 2007950xx. 

Irritant dat het zo lang duurt. Tegen de tijd dat je iPhone wordt bezorgd ben je zo’n beetje al toe aan early renewal voor de 16 😅. 

 

Ennuh wie bedenkt in hemelsnaam dat Odido een goede naam is.

Iemand nog iets gehoord? 

Reputatie 1

Iedere dag heel hoopvol op mijn telefoon kijken zodra ik een piep of pling hoor van sms en e-mail. 
zodra mij. Telefoon gaat dan ren ik er naartoe… want stel je voor! Het kan zomaar zijn dat ik eindelijk dat felbegeerde berichtje krijg dat de telefoons op voorraad zijn…. 🙏🏼 
3 weeks and counting. Bijna bijna bijna 

Iedere dag heel hoopvol op mijn telefoon kijken zodra ik een piep of pling hoor van sms en e-mail. 
zodra mij. Telefoon gaat dan ren ik er naartoe… want stel je voor! Het kan zomaar zijn dat ik eindelijk dat felbegeerde berichtje krijg dat de telefoons op voorraad zijn…. 🙏🏼 
3 weeks and counting. Bijna bijna bijna 

I feel this! Hahah welke heb jij besteld? 
wacht nu ook idd al 3 weken

Reputatie 1

Iedere dag heel hoopvol op mijn telefoon kijken zodra ik een piep of pling hoor van sms en e-mail. 
zodra mij. Telefoon gaat dan ren ik er naartoe… want stel je voor! Het kan zomaar zijn dat ik eindelijk dat felbegeerde berichtje krijg dat de telefoons op voorraad zijn…. 🙏🏼 
3 weeks and counting. Bijna bijna bijna 

I feel this! Hahah welke heb jij besteld? 
wacht nu ook idd al 3 weken

Echt hè. Ik heb de roze 15 128 besteld. Kan niet wachten. 😂
Welke heb jij besteld?

Reputatie 2

Iedere dag heel hoopvol op mijn telefoon kijken zodra ik een piep of pling hoor van sms en e-mail. 
zodra mij. Telefoon gaat dan ren ik er naartoe… want stel je voor! Het kan zomaar zijn dat ik eindelijk dat felbegeerde berichtje krijg dat de telefoons op voorraad zijn…. 🙏🏼 
3 weeks and counting. Bijna bijna bijna 

Zoooo herkenbaar, ervaar precies hetzelfde 😂

iphone 15 plus roze 128 GB…. Vandaag precies 3 weken aan het wachten 

Iedere dag heel hoopvol op mijn telefoon kijken zodra ik een piep of pling hoor van sms en e-mail. 
zodra mij. Telefoon gaat dan ren ik er naartoe… want stel je voor! Het kan zomaar zijn dat ik eindelijk dat felbegeerde berichtje krijg dat de telefoons op voorraad zijn…. 🙏🏼 
3 weeks and counting. Bijna bijna bijna 

I feel this! Hahah welke heb jij besteld? 
wacht nu ook idd al 3 weken

Echt hè. Ik heb de roze 15 128 besteld. Kan niet wachten. 😂
Welke heb jij besteld?

Ik heb de Iphone 15 pro max zwart 256 besteld

Ja .. cancelen en via Belsimpel. De zwart 256gb pro max zijn op voorraad, morgen binnen. Daaaag odido. Slechte communicatie. 

Hello everyone

Hope you didn't loose the patience like I do🤣

I have ordered a 15 pro 256 Blue, 18 days ago! and I haven't heard from the odido since then!

Based on your experiences, how much more should I wait? Are they going to deliver in the promised 3 weeks or more delays are coming?!

Reputatie 3

Ja .. cancelen en via Belsimpel. De zwart 256gb pro max zijn op voorraad, morgen binnen. Daaaag odido. Slechte communicatie. 

Nu niet meer :(. Nu staat er weer 3 weken levertijd

Reputatie 3

Duurt echt veels te lang dit allemaal en bizar slechte communicatie 🤦🏼‍♀️. Elk ander bedrijf was echt failliet gegaan.

Hello everyone

Hope you didn't loose the patience like I do🤣

I have ordered a 15 pro 256 Blue, 18 days ago! and I haven't heard from the odido since then!

Based on your experiences, how much more should I wait? Are they going to deliver in the promised 3 weeks or more delays are coming?!

One hour after this comment I received an sms😁

Reputatie 1

| Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido |
 

wonderen zijn de wereld nog niet uit! Yay🥳

Reageer