FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244540 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 2

Om 14:03 pro max naturel titanium besteld. E-mail ontvangen om 14:05.
Nog geen sms oid ontvangen.

Reputatie 2

Om 14:03 pro max naturel titanium besteld, nog geen sms oid ontvangen

Het zelfde. Ik was al klaar met bestellen toen het nog 14:00 was dus ik zit ook al met smacht te wachten op iets van informatie. 

Reputatie 2

Om 14:03 pro max naturel titanium besteld, nog geen sms oid ontvangen

Het zelfde. Ik was al klaar met bestellen toen het nog 14:00 was dus ik zit ook al met smacht te wachten op iets van informatie. 

Ook naturel titanium?
Ik heb hem met verlenging aangevraagd, dus ik moest nog een aantal vragen beantwoorden voordat ik de bestelknop kon indrukken

Reputatie 3

volgens een medewerker in de winkel komen de toestellen meerdere dagen per week binnen. Weet niet meer of hij maandag tm zaterdag zei of dinsdag tm zaterdag. Vrijdag en zaterdag was ik in twee verschillende shop in de regio Haaglanden waar ze ongeveer hetzelfde vertelde. Een daarvan had 47 toestellen de eerste dag. 

Toestellen die binnenkomen hebben al een eigenaar. Dus Odido stuurt gereserveerde toestellen naar de shop. 

Ik zit ook te wachten en heb pas vorige week zaterdagochtend gereserveerd. 

Ah ja het lijkt mij dat dat voor thuis bezorging het zelfde zou moeten zijn? Dat ze daar ook bijna iedere dag toestellen binnen krijgen en verzenden? Mij lijkt het ook het meest logische als de nieuwe bestellingen 4-6 weken is. Maar wel goede info! 

Reputatie 3

Help hoe kan ik het weghalen???

Wat was eigenlijk het nut ervan om dit te plaatsen, je kon ook gwn je gezonde verstand gebruiken om eerst alles te checken voordatje iets plaatst.

 

Jezus, gaan we nu zo reageren? Iedereen maakt wel eens een fout. Ze was gewoon vergeten dat het een persoonlijke link was. Wat ik dom vind is dat de vervoerder geen 2fa gebruikt voor zo’n dure zending! Ook iets voor odido om over na te denken. Überhaupt, ik zie niemand van Odiodo? Hebben die allemaal vakantie?

Reputatie 2

Misschien als iedereen er wat berichtjes onderzet dat het snel verdwijnt! :)
Heb er ook melding van gemaakt. Beetje lief zijn voor elkaar want we wachten allemaal op onze iPhone haha.

Reputatie 3

Misschien als iedereen er wat berichtjes onderzet dat het snel verdwijnt! :)
Heb er ook melding van gemaakt. Beetje lief zijn voor elkaar want we wachten allemaal op onze iPhone haha.

Precies! En aan degenen die het bericht hebben gelinkt, pas zelf ook gewoon je bericht aan en verwijder die foto. Gelukkig blijft de link voor haar bestaan dus mocht iemand een hond willen zijn kan ze precies zien wie/wat/waar!

Reputatie 3

Misschien als iedereen er wat berichtjes onderzet dat het snel verdwijnt! :)
Heb er ook melding van gemaakt. Beetje lief zijn voor elkaar want we wachten allemaal op onze iPhone haha.

Ik bel odido, heb al 3 afdelingen gehad. Zij belt de amp. Ze kan haar bericht ook niet verwijderen zegt ze. ‘Het kan ook zo, Odido’

Reputatie 4

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Hoe weet je dit?

Ik heb twee bestellingen geplaatst en naar de bestelnummers gekeken.

Welk bestelnummer heb jij dan?

200809XYZ

Bizar groot verschil inderdaad die van mij is 200787XYZ (als het goed is 1400 besteld)

Reputatie 3

Alle foto's zijn verwijderd. Het kostte eventjes tijd omdat er zoveel quotes waren dat het lastig was, maar als er toch nog één gespot is, meld het hieronder, dan pas ik het direct aan! 

 

Nu nog zo snel reageren op alle wachtende klanten en wie weet dat we weer vriendjes worden! 

Reputatie 3

@CrisTien excuses, maar quoten is gewoon lekker makkelijk want daar is een knop voor. Is het niet makkelijker om namen te wijzigen in moderator-tim. Ik moest nu eerst zoeken wie moderator was in een hele waslijst, en als ik gewoon @ mod doe en alle moderators komen dan tevoorschijn. Nu is het @ blabla van odido of zo.

Reputatie 3

Ik heb zo’n vermoeden dat het ordernummer weinig te maken heeft met de volgorde van je bestelling.

Ja daar begint het meer en meer op te lijken…

Irritant dat het zo lang duurt. Tegen de tijd dat je iPhone wordt bezorgd ben je zo’n beetje al toe aan early renewal voor de 16 😅. 

 

Ennuh wie bedenkt in hemelsnaam dat Odido een goede naam is.

Reputatie 3

ik heb een  verlengen gedaan samen met een toestel iPhone 15 pro max 256 .heb ook een bevestigingsmail gekregen met orde nummer er in . maar als ik de orde nummer in bestelstatus kijk. krijg ik te verschijnen dat we je bestelling niet kunnen vinden . :( 

Als je hebt gekozen voor ophalen in de winkel krijg je dit inderdaad te zien.

Reputatie 2

Ik heb zo’n vermoeden dat het ordernummer weinig te maken heeft met de volgorde van je bestelling.

ik denk ook dat ze bij elke iphone gewoon een ordernummer uit de grabbelton pakken 🤣🤣

Reputatie 7
Badge +14

@Flyingdutcher95  Het is een tip meer niet 🌟(zeker als er privégegevens in het geding zijn🤝) excuses niet nodig!

Fijne avond! 


 

Reputatie 3

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Ik denk dat ze meerdere keren in de week batches binnen krijgen, en dat de wachtrij voor nieuwe bestellingen is want de rij word steeds langer natuurlijk 

Leek mij ook het meest logisch maar ze hebben wel gezegd dat de levertijden in de tabellen altijd gelden voor alle bestellingen vanaf 15 september. Als dat zo is ziet het er niet goed uit voor ons 

Ja maar kan dat eigenlijk haast niet geloven haha. Want aangezien de rij langer word en dan lijkt me dat iemand die het zelfde toestel nu besteld dat het niet de zelfde levering is

Dat is ook weer zo ja haha. Maar goed ik lees het wel zo van: 15 september besteld, dan 6 tot 8 weken, dus rond begin/midden november. Vandaag bestellen + 6 tot 8 weken eind november. Maar goed vind het ook lastig te geloven dat ze in Oktober weinig tot niets binnen zullen krijgen vanuit Apple dus het blijft de grote gis-show. 

 

 

Ja idd, ik dacht ergens te lezen dat ze iig wekelijks en soms ook meerdere keren in de week toestellen binnen krijgen. En als de levertijd eerst 4-6 weken was en nu 6-8 (wat denk ik niet voor iedereen geld) het lijkt me stug als apple de productie verminderd lijkt me dat ze alleen maar meer per dag zullen gaan maken. Dus vandaag mijn gedachten met nieuwe bestellingen.. maar we gaan het zien 

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Net gebeld en met 3 minuten geannuleerd. Ging super snel, heb ook gelijk een bevestiging binnen. Bij Belsimpel besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, ben benieuwd..

Heb je de Natural Titanium 512GB besteld? Helaas zijn alle 256GB modellen 3-4 weken levertijd.

Ja inderdaad de 512GB besteld! 

Reputatie 3

@Anoukve jazeker. 

Reputatie 1

Niks nieuws zoals altijd met Apple. innoveren kunnen ze echt niet meer, alleen stelen van Android. 

 

Hebben ze de straling wel gemeten van deze iPhone ?

 

iPhone 12 uit de winkels wegens veel te hoge straling

Iemand nog iets gehoord? 

Zijn er andere mensen die ook een verlening hebben gedaan en ook nog geen bevestiging/betaal instructies hebben gehad? Ook niet in je spam 

groetjes

Morgen toch maar eens bellen met Odido om de bestelling te annuleren & bij Beldimpel te bestellen. Had eerst nog wel hoop dat hij snel zou komen, maar als ik hier de berichten lees over Belsimpel denk ik dat ik daar meer kans heb. 
Heeft er iemand enig idee hoe snel Odido het abonnement annuleert? En ik neem aan dat dit alleen telefonisch kan? Hopelijk valt de wachtrij mee 😂

Net gebeld en met 3 minuten geannuleerd. Ging super snel, heb ook gelijk een bevestiging binnen. Bij Belsimpel besteld met een levertijd van 2-4 werkdagen, ben benieuwd..

Heb je de Natural Titanium 512GB besteld? Helaas zijn alle 256GB modellen 3-4 weken levertijd.

Raad iedereen aan om geduld te hebben 

ook bij bel simpel zal de wachttijd oplopen 

heb op 15 september om 1430 een iPhone 15 pro bestelt  heb ook nog niks gehoord of een e-mail van PostNL gehad. We moeten meer zorgen maken of ze de mankementen gaan oplossen. Bv. Dat de telefoon heet wordt en dat de luidspreker kraakt etc. 

Haha oh! We’re in this together! Haha ook besteld op maandag of? 

Reageer