[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308771 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

Reputatie 1

@Ultimation

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 

David I made plans on the assumption that I would have my phone in time as that was what I was told by you. Now I’m told I need to wait weeks? Of course I am upset. I wish you were informing people correctly and not blatantly lie to get the sales

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 

Or maybe when your phone has died on you for example ..

Beste, 

Het is elk jaar weer extreem druk bij het bestellen om 14:00. Zijn er al voorzorgsmaatregelen genomen om dit beter te laten verlopen (elektronische wachtrij, etc.)? Bij de release van de iPhone 11 & 12 series was het namelijk zo dat de site helemaal platviel en het een hel was om te bestellen. 

Ik hoor graag van u.

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

heb mijn iphone 13 pro max zwart/grijs vorige week maandag besteld (20 september) en alleen een mailtje gekregen van bestelling bevestigt, bij de leveringstijden staat alleen verkrijgbaar vanaf 24 september maar dat is als je hem heb besteld op 17 september, iemand een iedee vanaf wanneer de volgende lading word verzonden? 

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃

Reputatie 1

Ik ben jaloers op jullie dat het is gelukt. Ik zit al meer dan drie kwartier te refreshen en zie nog nergens hoe ik hem kan bestellen, terwijl ik hem bij Apple zelf in mijn winkelmandje kan doen 😢 

De telefonische klantenservice ziet de iphone al sinds 14.00 niet als selecteerbare optie.. Wat een schandaal dit..

 

Andere mensen in de omgeving hebben al besteld + bevestigd gekregen (Vodafone). De t-mobiel telefonische klantenservice heeft zojuist mn nr genoteerd om terug te bellen omdat ze het ook neit meer zag zitten om mij meer dan 45min aan de lijn te laten wachten.

Reputatie 2

Ik ben jaloers op jullie dat het is gelukt. Ik zit al meer dan drie kwartier te refreshen en zie nog nergens hoe ik hem kan bestellen, terwijl ik hem bij Apple zelf in mijn winkelmandje kan doen 😢 

probeer via je mobiel. Daar lukte het mij direct, terwijl het op de laptop NIET lukte...

Reputatie 2

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Haha! Als ik nu niet was gebeld, had ik me eigen voorgenomen rond 17u te bellen of ze al wat meer wisten over de levering. 
misschien ze nog even de kans geven om te bellen.. Ik weet dat ik de eerste was die in deze shop bestelde, misschien dat ik daarom ook zo vroeg werd gebeld..

Haha ja ik woon in Hoorn dus niet een al te grote stad (dus hoop dat ik bij de eerste ronde zit). heb rond 15:30 bestelt. Hopelijk bellen ze mij vandaag en anders bel ik aan het einde van de dag wel :) 

Goedemiddag. Wellicht lukt het anderen nu ook, ik heb mijn bezorgafspraak alsnog naar morgen kunnen wijzigen ipv dinsdag. Gewoon online de bezorgafspraak wijzigen en vrijdag staat er nu wel tussen. 

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Meestal zijn komen ze nu ongeveer binnen en als het rustig is wordt er gebeld.

Inmiddels de officiële bevestigings mail gehad :D

I had made an pre-order on the 20th of September. was waiting and wasting time for nothing. calling the customer service with no clue. cancelled my order two days ago with T-mobile then ordered my iPhone 13 pro max 256 GB blue from belsimple. it took them only one day to deliver and since yesterday I have my new phone already. Amaaaaazing service. 

Reputatie 4

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Ik moet nog afwachten :(

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Op de 20ste een iPhone 13 Pro besteld, de T-mobile service is echt waardeloos. Geeft geen vooruitzicht met kloppende levertijden. 

Order gecanceld, jammer

Reputatie 1

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

volgens de vriendelijke mevrouw van de klantenservice is in ieder geval bij mij de bestelling ook niet geannuleerd en is het waarschijnlijk een fout in de melding van de bestelstatus pagina want alles staat verder goed in het systeem. ze gaat het doorgeven om te kijken of er iets aan de pagina gedaan kan worden. 

 

Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

Dank voor de tip, ik ga dit ook doen. 

Echt ontzettend misleidend om vrolijk “vanaf 24 september” in het groen overal bij te zetten om vervolgens het 2 tot 3 weken te laten duren. 3 juni 2038 is ook “vanaf 24 september”. Misleidend en teleurstellend, verder namelijk wel tevreden met t-mobile.

Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Ik heb ook nog niks gehoord. Tevens ook nog niet een SMS die ik dan 2 jaar geleden kreeg met je toestel is naar de winkel verstuurd etc etc.. Dus ben er zelf ook wel bang voor dat het hem morgen niet wordt en ik moet wachten. Heb het zelf ook in de buurt van Zwijndrecht laten afleveren :P

Zojuist gebeld door T mobile kan de telefoon morgen halen 

Reputatie 4

Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 

Zou bijna zeggen dat ik ook ga bellen maar wacht het gewoon wel af en dan hoor ik het wel :D

Reputatie 7
Badge +9

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer