[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 7

@qdengler @AltVas 

Zoals ook in het andere topic aangegeven:

Wij hebben geen inzicht in de leveringen, voorraad en andere informatie van Belsimpel, dus ik kan niet zeggen waarom zij deze levertijden kunnen hanteren.

Als je daar meer informatie over wilt hebben dan kun je het beste direct contact met Belsimpel opnemen.

Mochten er vragen voor ons zijn, let us know!

Reputatie 1

 @David

De vraag luidt: Hoe kan het dat ik via Belsimpel WEL mijn iPhone the volgende dag van T-Mobile kan ontvangen maar van T-Mobile zelf, waar ik pre-order van 17 september, nog steeds niets heb?

Tweede vraag is: Hoe kan het dat de klantenservice geen flauw idee heeft wanneer de leveringen zijn en hoeveel de units? Terwijl blijkbaar bij andere partijen dat wel geregeld is?

"Geen idee" vind ik geen valide antwoord. Gezien de aantallen klanten die al vertrokken zijn dankzij dit, ben ik dus niet de enige...

Wat heb ik spijt dat ik mijn contract in april verlengd heb. 
Ik dacht dat ik daarna nog kon overstappen. 
Heb de iPhone 13 Pro Max 512GB Sierra Blue besteld om 14:00 uur bij KPN en dacht dat ik met SIM only abonnement bij T-Mobile kan overstappen met nummerbehoud. (Op internet stond dat ik 1 maand van te voren moest het opzeggen bij T-Mobile) Dus niet ! 
Pas rond 16:30 heb ik de iPhone geannuleerd bij KPN en heb hetzelfde besteld bij T-Mobile met de verwachting dat deze zoals op website stond op vrijdag 24e nog bezorgd wordt. Zelfs zaterdag heb ik het bij een winkel gevraagd en hij zei dat ik het a.s. vrijdag of zaterdag kan verwachten. 

Maar als ik nu de reacties lees dat mensen die om 14:00 uur besteld hebben, krijgen het pas op dinsdag, dan moet ik mijne de week daarna verwachten. Ik heb niet eens een mail gehad dat mijn bestelling (512GB) binnen is. Heel erg teleurgesteld. 
 

Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?

Mocht je problemen hebben, ga dan naar de winkel. Daar kunnen ze het voor je oplossen.

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Wanneer had jij besteld?

14:03 op vrijdag 

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Same here

Reputatie 7

@Ultimation 

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt 

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7 

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 

Reputatie 7

@AltVas,

Zoals aangegeven heeft Belsimpel een eigen voorraad, dus zij leveren de telefoons zelf en daar koppelen zij een abonnement van een provider aan vast. De telefoons staan dus los van T-Mobile en daarom is daar vanuit ons niet veel over te zeggen.

Voor de leveringen zijn wij volledig afhankelijk van Apple en zij bepalen hierin ook de omvang en frequentie van de leveringen. Daarom is het voor ons moeilijk om in te schatten wat er wanneer binnenkomt en daarom kunnen we ook geen exact antwoord geven op vragen als “Wanneer en hoeveel krijgen jullie binnen?”.

Als er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag.

Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Is er al iemand hier die een SMS heeft gehad die een iPhone 13 mini heeft besteld zoals ik?

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

Wat je zegt klopt merendeels ook, echter als een bedrijf informatie verschaft waarvan deze weet dat het verwachtingen schept, dan heb je het over een indirecte SLA (Service Level Agreement) die je aangaat met je klant. Er is onvoldoende gemanaged op de verwachtingen waardoor de klant misgeinformeerd is en er zijn sommige klanten die om specifieke redenen de dupe zijn nu zoals de andere klant die uitgelegd had dat hij/zij rekende op de tijdige, geschepte belofte, levering van het toestel vóór zijn/haar reis.

Meeste klanten vinden wachten geen probleem zolang ze maar tijdig en transparant zijn ingelicht en hun verwachtingen juist gemanaged worden wat dus hier finaal fout is gegaan. Wel jammer, we leven in 2021 en veel bedrijven hebben nog steeds niet de kennis en kunnen voor een degelijk verwachtingsmanagement.

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

I have ordered I3 Pro max but didn't receive any confirmation mail

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Reputatie 7

@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Ik heb gisteren wel al een afspraak kunnen maken voor aflevering morgen en woon in Amsterdam. Ik denk dat het model/opslag gebonden is? Ik had de iPhone 13 Pro 128GB (Blauwe) besteld

 

ps: ik had afgelopen vrijdag om 15:43 besteld. 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

Kon je hem niet laten afleveren op je werk? Dat heb ik wel laten doen, werk op schiphol en laat de koerier gewoon daar heen komen :) 

Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Ik ben ook al 12 jaar klant, maar iedere keer krijg ik meer spijt dat ik mijn contract verlengd heb. 
Ik snap verder niet hoeveel meer mensen precies een iPhone Pro Max 512 Blauw hebben besteld dat mijn nog niet eens op voorraad is :( 

Hallo,

Geldt de levertijd (1/2) weken vanaf dat hij op voorraad is? Of vanaf het moment dat ik hem heb betaald en besteld???

Bedankt voor de mooie samenvatting!

Is er al wat bekend over de prijzen? Zijn deze gelijk aan die bij Apple zelf? (uitgaande van toestel niet recyclen en aankoopbedrag in één keer betalen)

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.


Vanmorgen de klantenservice gebeld, die geven aan dat ze het lijstje zijn afgegaan. Toch bijzonder om hier dan te lezen dat mensen die nagenoeg direct hebben besteld langer (hebben) moeten wachten op bericht inzake levering en mensen die later hebben besteld wel op vrijdag geleverd krijgen. Lijstje ondersteboven gehouden of zoiets? 

Ik heb hem gisteravond al besteld bij T Mobile!

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Reageer