[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308771 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Afspraak email @gyaka42 

Afspraak email @gyaka42 

Om 19:28 had ik mail ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com om een afspraak in te plannen voor vrijdag :)

Iemand die het pro max model particulier besteld heeft al een amp afspraak mail ontvangen?

Reputatie 1

Vrijdags om 14:04 aanvraag bevestiging en om 15:03 bevestiging van 13 pro 256gb zilver maar hier nog geen mail om afspraak te maken.

Wat precies de logica erin is weet ik niet, misschien of je meteen betaald hebt of bij de bezorger betaald? Maar zal maar gewoon geduld moeten hebben, maar toch wel wat spanning als je ziet dat er al mensen zijn die al wel de afspraak kunnen maken ..:grin:

Iemand die het pro max model particulier besteld heeft al een amp afspraak mail ontvangen?

Nee

Reputatie 2

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Ik heb een afspraak gemaakt voor aanstaandevrijdag, ik heb zondag pas besteld om 22:00. Iphone 13 pro 128gb blauw.

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 

Zaterdag middag mijn abonnement verlengd en betaald met een blauwe iPhone 13 pro, 128 GB, maar tot op heden nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen (ook niet in de spam box)

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same here …

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same

Reputatie 2

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Ben je een vaste klant van AMP dan? En je hebt de optie voor een gratis bezorging maar je wil hem graag eerder dan de eerste gratis mogelijkheid aan die keuze zit een gevolg die wil je niet accepteren. 
ik heb niet eens de optie voor zaterdag leveren omdat de capaciteit waarschijnlijk al is bereikt, ik zou graag die 9,95 betalen.

Reputatie 2

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?

Heb namelijk ook hetzelfde van afzender Stay Connected. Kan ik niet plaatsen wanneer ik laatst iets had besteld

Reputatie 1

iPhone 13 Pro Zwart 256GB op 20 September besteld. Vrienden van mij hebben hem de 24e besteld (ook bij T-Mobile en dezelfde kleur en GB) en hebben hem al binnen. Ik zit nogsteeds te wachten en ik zie dat als je de iPhone haalt bij Belsimpel je 'm binnen 4 dagen binnen hebt. Ik vind het te bizar voor woorden dat ik 1-4 weken moet wachten op m'n nieuwe telefoon terwijl ik 'm ergens anders binnen 4 dagen kan krijgen…...

Helemaal mee eens. Moet je deze eens zien, ik wacht al week op mijn mobiel en volgens de tabel zou ik zeker nog een week kunnen wachten intussen bij belsimpel kan ik het al morgen hebben van T-Mobile notabene: 

Ik ga straks even bellen met belsimpel. Als ik mijn mobiel vandaag niet krijg dan annuleer ik bij t-mobile en heb ik morgen mijn iPhone wel gewoon binnen. Dit is te belachelijk voor woorden. 

@David ik vind dat je best mag klagen bij je managers en antwoorden moet zoeken voor ons want dit kan echt niet hoor.

Reputatie 7

Hi @Bobke,

Geen zorgen, het is geen mysterieuze bestelling, maar deze is inderdaad van ons afkomstig!

Reputatie 2

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 

Thanks voor de tip, alleen is dat op mijn werk wat lastig met een portier, slagbomen etc. Ik betaal lekker een tientje en misschien dat T-Mobile nog zo vriendelijk is om iets te compenseren. Veel plezier met het nieuwe speeltje, al zal het gewoon weer een iPhone zijn ;-)

Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 

Jaa same, net mailtje gehad. Eerste mogelijkheid was dinsdag 😓. Beetje teleurstellend. Had hem om 14.10 gekocht. 

Ik heb nog geen mail of SMS van AMP mogen ontvangen.. Vrijdag om 14:03 een Pro 256GB besteld.

14:03 bestelling geregeld vrijdag, netjes betaald.

20:00 vandaag sms van tmobile

21:00 mail van AMP. Eerste aflevering mogelijk vanaf maandag 27 

ik wist dat ik had moeten kiezen voor ophalen in de winkel..Gelukkig is afleveren op maandag dan weer wel gratis..

Ik heb vrijdag besteld 14:01 bevestiging gehad om 14:04. Bezorging dinsdag pas. Gaat om Iphone 13 Pro Max 128gb. 9,99€ bijbetalen

Reageer