[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308771 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 1

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Prima! Helemaal duidelijk, dankjewel :)

De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Als klanten liever iets meer betalen bij een ander dan bij T-Mobile, zegt dat meer over T-Mobile dan de klanten. Bovendien, wat je zegt klopt niet, toen ik bij Belsimpel mijn gekozen toestel en abonnement koos was ik precies even veel kwijt per maand. Je hoeft T-Mobile niet te verdedigen hoor, je krijgt je toestel echt niet eerder binnen 😉

Je hebt gelijk, ik keek naar het verkeerde rijtje qua kosten. Heb zelf ook maar bij belsimpel besteld. Komt morgen binnen:joy:

Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik denk niet dat die verzendbevestiging nog gaat komen vanavond.. En dat nadat ik binnen een uur besteld had. :confused:

Reputatie 1

Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik heb dat ook gehad. Ik had gepreordered op de 17e, na bijna 3 weken nog steeds mijn toestel niet binnen. Toen geannuleerd bij T-mobile afgelopen vrijdag, en bij Belsimpel besteld. Zondag had ik hem al binnen. Waardeloze service van T-Mobile nadat ik herhaaldelijk had gevraagd om duidelijkheid en transparantie kregen we alleen antwoorden waar je nog gefrustreerder van werd. Check maar de 13 Pro Max pre-order forum gedeelte.

Ben inmiddels ook meteen maar overgestapt naar KPN, als er zo slecht gehandeld en gemis managed wordt, kan ik beter mijn geld bij een ander neerleggen. We hebben geen enkele keer van David of T-Mobile een “sorry voor de onduidelijkheden, wij zijn hard bezig om te verbeteren.” gekregen. Enige wat we kregen is van David een verhaal welke er eigenlijk op neer komt dat het normaal is voor chaos bij pre-orders en dat het elk jaar zo is en tja jammer dan ga maar lekker in onzekerheid wachten terwijl anderen hun toestel binnen enkele dagen al krijgen.

Anyway. Succes met wachten.

Tijdvak ontvangen voor iPhone 13 mini!! Meteen tussen 8 en 10 wordt ie al bezorgd! 🙌

Reputatie 2

I paid for my iphone 13 pro on Oct 18, and received it on 22 Dec due to long waiting times at both T-mobile and AMP. Waited for 2 months. Totally understand your situation, no question asked.

Then the phone had some quality issue. The right half of the screen tints red in the dark. I called T-Mobile and they wanted to change it for me. But the waiting queue at AMP is even longer. If I want a change, I'll have to wait until Jan 28. No new phone before that. So I chose to return the phone and wait another year for a new iPhone.

Turned out I can't return to a T-Mobile store and the return is not for free. I have to pack the phone up and send it back myself. All on my cost. So I'm paying for receiving a phone with quality problem, after a 2-month wait. 

I'm frustrated. 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

But most of people got that SMS , as I see here in comments . But I dont have , 2 days waiting and nothing 😭 


No one has received an SMS yet to say their iPhone is ready to pick up. Those mentioned earlier are to the stores to check status and hearing back they still have to wait. Deep Breath. Relax. 😇

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13pro 256gb grafiet volgende week de 18e bezorgd wordt💪🏽

Bestelstatus website checken allen, status is zojuist gewijzigd naar overgedragen naar de koerier (AMP)

Hopelijk kunnen we binnenkort de SMS om de bezorgafspraak in te plannen verwachten!!

En wanneer had je je bestelling geplaatst vrijdag? Ik had om 14:03 de bevestiging binnen vrijdagmiddag. Nu nog steeds op status “ Wachten op voorraad” 

Bestelstatus website checken allen, status is zojuist gewijzigd naar overgedragen naar de koerier (AMP)

Hopelijk kunnen we binnenkort de SMS om de bezorgafspraak in te plannen verwachten!!

En wanneer had je je bestelling geplaatst vrijdag? Ik had om 14:03 de bevestiging binnen vrijdagmiddag. Nu nog steeds op status “ Wachten op voorraad” 

Vrijdag 14:14 bevestiging aanvraag binnen, 14:52 bestelling succesvol verwerkt.

Gaat bij mij om een 13 Pro in Sierra Blue 128GB.

AMP afspraak net gemaakt. Order # 64304186 - iPhone 13 512GB Zwart. Levering vrijdag middag. 

Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Afspraak voor vrijdag 24 september net ingepland! 
 

Gefeliciteerd aan iedereen die het gegund is vrijdag :)

Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Wanneer had jij besteld?

Helaas nog geen mail van T-Mobile.

Had Vrijdag 14:10 besteld.

(Iphone 13 Pro Max 128 GB Zwart)

Misschien dat ik toch buiten de boot val aangezien zoveel mensen al bericht hebben gehad..

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist aangepast, dus in het topic van de desbetreffende iPhone 13 vind je de meest actuele informatie!

Hier op vrijdag precies om 14:00 de IPhone 13 Pro 256GB in het goud besteld en nog geen sms of e-mail van AMP.. 

Vrijdag 15:43 (de blauwe iphone 13 128gb Pro variant) besteld en zo juist afspraak gemaakt met AMP koerier dat die vrijdag geleverd gaat worden (hopelijk) ☺️

Vrijdag 15:43 (de blauwe iphone 13 128gb Pro variant) besteld en zo juist afspraak gemaakt met AMP koerier dat die vrijdag geleverd gaat worden (hopelijk) ☺️

Hoe laat had je de mail ontvangen?

Hier op vrijdag precies om 14:00 de IPhone 13 Pro 256GB in het goud besteld en nog geen sms of e-mail van AMP.. 

Krijg echt net de mail binnen en hij komt vrijdag! 

Vrijdag 15:43 (de blauwe iphone 13 128gb Pro variant) besteld en zo juist afspraak gemaakt met AMP koerier dat die vrijdag geleverd gaat worden (hopelijk) ☺️

Hoe laat had je de mail ontvangen?

Welk mail? Bevestigings mail of afspraak maak mail ?

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13pro 256gb grafiet volgende week de 18e bezorgd wordt💪🏽

Bij die andere topic zei je 128gb en hier 256gb.. wat is het nou? 😄

Reageer