Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259169 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Mooie timing zo op m’n verjaardag 😅

 

iphone PM NT 265GB

Besteld op 15-09 om 17:11

bevestigingsmail om 17:11

gekozen voor afhalen in de winkel dus nog niet betaald. 
 

succes allemaal en bedankt voor de updates afgelopen weken! 
 

 

Echt leuk, Je iPhone is er! Sms gehad. Hij is er hoor! Besteld 15-09 om 18:00. 256gb NT.

bezorging ook gepland via amp.

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

Me too. The more they cancel, the faster i think people who still wait for their iphone from odido will get it
i’ll just wait here. 

Ikr?? Really really really hope we’ll get it sooner then 8 weeks

Reputatie 1

Voor de mensen die nu nog Belsimpel willen overzetten, niet meer doen! Hoe slecht Odido ook is in de afhandeling van de bestellingen. Ook Belsimpel zit nu vast. Krijgen geen updates meer van Apple over levertijden.

Reputatie 1

Ik heb het opgegeven. Een maand lang al aan het wachten voor niks. Gisteren bij belsimpel de pro Max zwart besteld en komt vandaag binnen. De bestelling bij odido wordt zsm geannuleerd!

Reputatie 2

@Sebas24

 

ik ga vanmiddag even bellen om wat meer informatie te krijgen want het is allemaal heel onduidelijk…

welk toestel had jij eigenlijk besteld? En met welk bestelnummer?

PM 256GB, Zwart 2007870XX.

Ik heb nog niemand gezien die deze specifieke model- en kleurcombinatie van Odido thuisbezorgd heeft gekregen. Enkel een paar mensen die hem in de winkel mochten ophalen (die bijvoorbeeld 19/09 pas besteld hadden)

 

Same here, 2007930XX, zwart 256GB. Valt inderdaad op dat dit model weinig wordt genoemd als al ontvangen.

Bij mij doet de orderstatus t wel weer, helaas nog wel “wachten op voorraad” 🙃

Reputatie 1

Mijn iPhone vrijdag besteld heb hem net binnengekregen van Belsimpel 15 pro max Blue Titanium 256GB met een Odido abonnement🎉🎉. Iedereen succes met wachten!

Reputatie 2

Echt mooi dat de moderators vragen van klanten totaal negeren en alleen maar updates plaatsen met informatie die niet klopt of waar we niet super veel aan hebben 😂

Hoi,

Op 15 september iets na twee uur ‘s middags heb ik de zwarte pro Max besteld met 256GB met ordernummer 20079xxx. Nu zie ik hierboven dat de leverdatum voor toestellen besteld vanaf 16-09 6 tot 8 weken zijn. Hoe zit het met toestellen die op de 15e zijn besteld? 

Reputatie 2

@Sebas24

 

Nee klopt ik heb er ook niet veel mensen over gehoord.

jij hebt dus ook voor thuisbezorgd gekozen? Ik namelijk ook..
maar wat dan apart is, als we hebben gekozen voor thuisbezorgen waarom moet het dan zolang duren? Versturen hun hem vanuit de dichtstbijzijnde winkel? Of gewoon van alle vestigingen af? 
want als je kiest voor afhalen dan zoek je een specifieke winkel uit waar je op moet wachten maar dat hebben wij iig niet neem ik aan? 

Ook ik heb voor thuisbezorging gekozen. 

De rede dat het zo lang duurt, is een combinatie van productieproblemen bij Apple en een verhoogde vraag naar het pro max model. Al is het wel gebruikelijk dat men bij een pre-order alsnog 3 weken moet wachten tot zijn het toestel mogen ontvangen.

Educated guess: 
Over het algemeen stuurt Odido de toestellen direct vanuit hun eigen opslag naar hun klanten. 
Al zijn er de afgelopen week ook mensen geweest die hebben gebeld dat hun toestel naar een lokale Odido winkel zijn gestuurd om daar bezorging in te planning, maar dit lijkt meer op een uitzondering dan de standaard procedure.
Wij zouden dus niet op de winkelvoorraad wachten, maar op de Odido warehouse voorraad. 
 

Meerdere winkel werknemers hebben aangegeven dat online bestellingen voorrang krijgen op winkelvoorraad, al vind ik dat lastig te geloven op basis van de leveringen die in ben tegen gekomen.

 

Ik zeg je eerlijk, sinds ik mij kan herinneren is er altijd een GROTE VRAAG geweest en vaak ook met iets met de productie. Vind het dan ook frappant dat iedereen elk jaar weer verbaasd is om de levertijd. Ik neem elk jaar een nieuwe iPhone en je moet geluk hebben als je ‘m op de release al kunt krijgen (met abo). ELK jaar is er een levertijd. 

 

iPhone 14 PM: 

 

https://tweakers.net/nieuws/203112/apple-waarschuwt-voor-langere-levertijden-iphone-14-pro-modellen.html

 

https://www.iphoned.nl/nieuws/apple-iphone-14-pro-levertijden/?amp

 

iPhone 13 PM

 

https://nl.hardware.info/nieuws/78676/levertijden-apple-iphone-13-serie-relatief-lang-hoe-zit-dat-in-nederland

 

iPhone 12 PM

 

https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-12-officieel-vertraagd/?amp

Het zijn ook allemaal maar luxe problemen, eigenlijk niet waard om over te hebben. Punt is alleen (volgens mij) dat de meeste vragen/klachten voortvloeien uit de gebrekkige communicatie. Als die helderder zou zijn zou dit forum niet zo vol staan, daar ben ik zeker van.

Reputatie 2

Ondanks dat het hier geen belsimpel forum is deel ik het toch even voor de liefhebbers. Volgende week krijgen zij de nieuwe batch binnen en vanaf dan gaan de 2 tot 4 werkdagen in. Eind volgende week of begin die week erna moet je dus je telefoon binnen hebben, mocht je hem via Belsimpel vandaag besteld hebben. 

Reputatie 1

Wat een gezeur toch elke dag… nog voor de 15de was bekend dat er problemen zouden zijn met de levering. Mensen gedragen zich nu net als kleutertjes en hebben geen geduld. Ik heb ook de pro Max besteld maar wacht geduldig af. Wel getwijfeld zal ik het bij belsimpel doen of Odido maar aangezien beiden niet direct konden leveren maar rechtstreeks bij Odido gedaan. Geduld hebben mensen. Worden steeds toestellen geleverd beetje bij beetje. En vind het niet eens zo erg want zijn toch wel wat probleempjes die hopelijk allemaal opgelost zijn tegen de tijd dat die van mij geleverd wordt. 

Precies, je bent overigens ook niet verplicht het forum te lezen als het je niet bevalt 😁

This forum brought me a lot of positivity in the hard time 100% sure

Reputatie 5

YESSSS

 

Lekker hoor!! welke toestel had je en wat was je order nummer voor de rest van ons?

Ben nu ook wel benieuwd want ik heb tot op heden nog niks gehoord.

Reputatie 1

YESSSS

 

bestelnummer 200787859 

Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium

besteld vr 15-9-2023 14:04

:)

Yes, hij is in aantocht (Pro Max 256 Naturel order# 2007913xx

 

Reputatie 1

Toch maar een iPhone 15 PM NT 256 (zonder simkaart) in Florida U.S.A. gehaald. 1202 euro inclusief lokale tax. En net met een volle koffer andere zooi door de douane gelopen op Schiphol! 
apple care voor $9,99 per maand zodat ik hier gedekt ben voor schade. 
Nu nog kijken of ik bij Odido verleng of dat ik toch naar KPN ga voor een sim only. 
 

Ik krijg net een sms dat mijn telefoon onderweg is naar de winkel om hem op te halen.

PM NT 256gb
Besteld: 21 september
Geen betaling gedaan

Reputatie 1

Hoe moeilijk kan het zijn om te laten zien hoeveel wachtende er voor je zitten per model?

 

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Haha, hier 24sept dezelfde besteld en vrijwel meteen bevestiging gehad. Als jij hem eerder krijgt ga ik echt iemand door de telefoon heen trekken.

Heb je ook de 15 Pro Max Natural Titanium 512GB besteld met bevestigingsmail 24 september?

Update: de iPhone lag inderdaad klaar in de winkel. Ik heb ‘m vanmiddag opgehaald, maar toen ik thuis kwam viel me opeens iets op aan de doos, het bleek de Pro Max blue titanium in plaats van de natural titanium te zijn! 

Ik weet ook hoe dit zo gekomen is: een week voordat ik de order voor m’n natural titanium Pro Max plaatste had ik een order voor de blue titanium geplaatst. Ik zag daarna wat reviews op YouTube waarin te zien was dat de blue titanium vrij snel krast en besloot de order te annuleren en een nieuwe order voor de natural titanium te plaatsen. Toen ik de order annuleerde werd me verteld dat ik een annuleringsbevestiging zou krijgen per mail; die kreeg ik niet en daarom belde ik de volgende dag weer naar de klantenservice die me vervolgens vertelden dat de order echt geannuleerd was.

De order die ik vanmiddag heb opgehaald is volgens de bevestigingsmail die ik kreeg na betaling in de winkel ook voor de natural titanium iPhone (terwijl ik dus een blue titanium heb gekregen), de geannuleerde order (voor de blue titanium) en de nieuwe order (voor de natural titanium) zijn dus op de één of andere manier door elkaar heen gelopen.

Ik ga morgen nog even langs de winkel om te kijken of er nog iets aan te doen is, maar ik denk dat ik de blue titanium iPhone nu maar gewoon hou aangezien het waarschijnlijk nog tot eind november zal duren voordat ik een natural titanium exemplaar zal krijgen. Ik hoop in ieder geval dat ik nog een factuur kan krijgen waar de blue titanium in plaats van de natural titanium iPhone op staat in verband met garantie.

Reputatie 2

Je gelooft het niet mensen. Vandaag zou dan eindelijk de dag zijn. Komt de beste bezorger aan de deur. Weigert zijn pin terminal mijn bankpas. 
meneer loopt weg want “hij heeft haast”

ik vol ongeloof naar de supermarkt aan de overkant. Werkt mijn pas gewoon. Na 40 min in de wachtrij bij AMP Groep. Krijg ik de mededeling dat ze dinsdag terug komen. 
 

Niet te doen …..

 

Meen je niet! Zo dichtbij maar toch ver weg... :/ Het is echt zo triest dit allemaal. Je betaalt dik boven de duizend euro voor zo'n toestel en moet je zo lang wachten en vergeven om het eindelijk in handen te krijgen. Jammer dit….

Reputatie 1

Even voor de snelle vogel, er is een pro Max NT 256gb nu te krijgen bij Belsimpel. I.c.m Odido abonnement! 

Gisteren een sms gekregen met dat ik een afspraak moest maken voor de bezorging. Vandaag heb ik mijn IPhone 15 pm titanium ontvangen (Besteld op 21 sep). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat jullie ook zo snel mogelijk jullie iPhone ontvangen (:

Reputatie 2

Ah mooi, ze lijken nu de bestellingen van 15 september weg te werken. Hopelijk hebben ze voldoende voorraad om de rest van de dagen mee te nemen.

Bedankt voor het delen!