Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259168 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

Iemand al een melding gehad dat de Pro Max 256GB Zwart Titanium bezorgd gaat worden?

Vrijdag 14:19 bestelbevestiging gehad maar nog niets vernomen. Hoop opgegeven dat er vandaag nog bericht komt. Apple zelf geeft nu 23 October aan als leverdatum bij pre order, zoiets zal het nu vanuit Odido ook wel worden. Een berichtje vanuit hen zo wenselijk zijn, slecht nieuws is ook nieuws zeg maar. Dit stilzwijgen is alleen maar irritant.

Reputatie 1

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

My pro max black titanium will come in tomorrow! 

Okay mensen, ik heb de PM TB 256GB besteld en om 14:37 de bevestiging gekregen. 200797XXX Net de AMP mail ontvangen en wordt morgen bezorgd. Er is hoop!

Reputatie 1

Iemand nog wat gehoord? 

Bij mij staat er nu dat de abonnement aanvraag verwerkt moet worden, leverdatum staat op 08-10-2023 (morgen) nog geen verzend bevestiging helaas. Maar zou morgen dus moeten komen vanuit Belsimpel. (15 pro max blue 256)

Ah, hopelijk komt die snel. Ik blijf wel gewoon bij odido wachten

Uiteindelijk toch niet geswitched?

Nee haha ik blijf wel wachten, heb toch het idee de meer mensen cancellen bij odido, hoe minder lang het misschien voor mij nog duurt haha. Dus wacht wel. 

We gaan het zien, ik heb hoop dat mijn iPhone morgen binnenkomt, anders de 10de.

Hoop het ook voor je! Good luck! :)

Goed nieuws hier, mijn bestelling wordt verzameld en de abonnement aanvraag met nummerbehoud is goed gekeurd door Odido. Of terwijl laatste stap is de verzend bevestiging. Levertijd staat nog op 08-10-2023. Ik heb er een hard hoofd in dat belsimpel nu nog een verzending regelt voor zondag maar maandag/dinsdag lijkt het zeker te worden.

De bestelling is verzonden Track&Trace is binnen mijn iPhone wordt morgen geleverd 🎉

Again, nieuwe week nieuwe kansen 🤞🏻

Reputatie 1

YESSSS

 

Reputatie 2

YESSSS

 

Lekker hoor!! welke toestel had je en wat was je order nummer voor de rest van ons?

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Reputatie 1

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

Reputatie 2

Hoe kan in godsnaam belsimpel een klein bedrijf als je vergelijkt met T-Mobile meer iPhones in kunnen kopen dan T-Mobile????

Het is niet alleen belsimpel maar Coolblue/Mediamarkt heeft ook een berg al geleverd. Is het zo moelijk om aantal vewacht telefoons aan openstaande orders te matchen en op basis daarvan de klanten per mail te informeren wanneer de telefoon uitgeleverd gaat worden? Ik wil graag weten wanneer het geleverd gaat worden ipv vanaf 15sept 3-8 weken wat is dat voor een mistwolk.
 

Reputatie 4

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

Still not for me…

(PM BT 256GB) but i’m praying it will arrive this week or hopefully next week :/

yeah, same for me PM BT 256GB. But my order is 20080XXXX from 14:40, so I don’t even know what to hope for anymore =) 

I think the following is a decent estimate

(for the PM BT and NT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 - 22/09: 4-6 weeks from order date

Order date 23/09 +: 7-8 weeks from order date

 

 (for the PM BT and WT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 +: 4-6 weeks from order date

 

Reputatie 2

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

Still not for me…

(PM BT 256GB) but i’m praying it will arrive this week or hopefully next week :/

yeah, same for me PM BT 256GB. But my order is 20080XXXX from 14:40, so I don’t even know what to hope for anymore =) 

I think the following is a decent estimate

(for the PM BT and NT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 - 22/09: 4-6 weeks from order date

Order date 23/09 +: 7-8 weeks from order date

 

 (for the PM BT and WT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 +: 4-6 weeks from order date

 

Dus als ik NT 256 heb besteld op 15-9 kan ik hem binnen nu en 1/2 weken wel verwachten, is wat jij schat? Want uit de reactie van Marciano begrijp ik dat omdat de datum 15-9 is gebleven, we 6 tot 8 weken aan moeten houden voor die dag. Misschien ben ik even verward, maar ik vind het nog steeds onduidelijk haha. 

Reputatie 1

Zojuist bericht gekregen dat ik mijn 15 Pro Max 256gb NT op kan halen bij de Odido shop in Amsterdam. Gisteren een sms ontvangen dat deze onderweg was naar de shop.

Dus voor wie het interessant vindt om te weten:

Besteld op 15 September 15:00 uur 
Bevestiging 15:01 uur.
Bestelnummer: 20081xxxxx

 

🤘

De Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Wit Titanium besteld op 17-09 om 11:54 

ik had gisteren gebeld naar klantenservice Odido en mvr vertelde dat mijn telefoon nog lang niet komt omdat er veel voor mij zijn die hun toestel nog niet hebben. 
ik ben benieuwd !!

 

Reputatie 5

Ben benieuwd of er vannacht en morgen sms'jes worden verstuurd en meer info komt over de Natural Titanium 256GB. Wacht namelijk al sinds de pre order op het toestel. Heb het hoesje en de nieuwe AirPods Pro 2 met USB-C al klaarliggen :)

Reputatie 1

Oh jeetje, ik heb mijn telefoon pas de 28ste kunnen bestellen en als ik naar alle berichten hier kijk verwacht ik het volgend jaar pas🤣

Reputatie 1

Ben benieuwd of er vannacht en morgen sms'jes worden verstuurd en meer info komt over de Natural Titanium 256GB. Wacht namelijk al sinds de pre order op het toestel. Heb het hoesje en de nieuwe AirPods Pro 2 met USB-C al klaarliggen :)

Laten we hopen dat het deze week nog wordt voor alle mensen die de 15de hebben besteld.

Reputatie 1

15e om 14:10 besteld. En ondertussen nog geen enkel idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten. Hopelijk deze week meer geluk. 

Welk model heb je besteld?


Pro Max 256GB, Natural Titanium 

Reputatie 1

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Nu word ik gek haha, wanneer komt die van mij dan. Toch maar even bellen.

 

Nou heb gebeld en best geïrriteerd dit keer! Super dat het nu heel snel gaat met de bestelling vooral de PM NT. heb zelf de 15e besteld en schik toch dat mensen die hem later hebben besteld hem al hebben (zeker geen afgunst hoor maar baal gewoon van de hele situatie) en heb daar ook zeker iets van gezegd! Hij kon mij vertellen dat ik echt nog 2 weken moet wachten tot 8 weken. Het gaat allemaal zo traag omdat er problemen waren met oververhitting van de toestellen en hebben een paar terug gestuurd naar Apple om ze te laten nakijken. 

Reputatie 3

Voor allen die nog wachten Belsimpel heeft WEER nieuwe lading binnen. 2-4 werkdagen voor bepaalde modellen en Blauw op voorraad geloof ik. Heb inmiddels voor mijn gezin alles geannuleerd bij Odido en ondanks de berichtjes die ontvangen zijn door gelijktijdig wachtende heb ik mn Belsimpel orders sneller binnen gehad

Bij de zwarte en de witte staat wel 2-4 werkdagen maar als je door klikt naar abonnement van Odido toch echt 3-5 weken :(

Any PM NT 256 fellas here?

Yes :)

ima make a new cmmunity for the NT 256 gang, we are probably gonna receive them after the 16 series release lol

Al een tijdje mee aan het lezen hier voor de laatste updates, maar wil nu toch ook zelf mijn ongenoegen uiten over dit baggerproces. 15/09 in de namiddag besteld (PM NT 256) en inmiddels blijf ik maar lezen dat mensen die later besteld hebben hun telefoons al binnenkrijgen (wordt jullie natuurlijk allemaal wel enorm gegund). Klantenservice schermt met het slappe argument dat de wachttijd “gewoon 6-8 weken is”, dus geduld - alsof we dat maar oneindig vol gaan houden. Zijn er anderen die in ditzelfde schuitje zitten? Ik duim voor iedereen die nog zit te wachten!

Reputatie 3

Volgens mij gaan we nooit antwoord van Marciano krijgen. Het enige wat hij doet is die nieuwe levertijden hierin plaatsen die bij veel pre-order klanten allerlei vragen oproepen. 

Reputatie 2

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Yes eindelijk bericht had 15/09 besteld rond 22:00 twijfelde nog om het te annuleren.
Je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms'en je meteen als je iPhone er is. 
Tot dan, Odido