Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259161 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 3

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

Ik vermoed dat ze over 4-6 weken de volgende batch ontvangen. Dus alles wat nog niet geleverd is wordt dan dus over 4-6 weken vanaf nu geleverd. 

Dat denk ik niet. Ze spelen gewoon op safe met deze indicatie. Er zijn nog steeds mensen die bericht krijgen dat hun toestel voor ze klaar ligt. Waarschijnlijk krijgen ze gewoon elke keer wat binnen alleen weten ze niet precies wat en hoeveel. 

Reputatie 2

ik ben zojuist gebeld door Odido, morgen ligt mn toestel in de winkel klaar pro max 256gb black moest wel een tijdslot kiezen. dus verwacht voor de mensen die hem gaan ophalen dat ze ook wel gebeld zullen worden!

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Reputatie 4

Hello. Slightly off topic but is the iPhone 15 pro max bought here with mobile subscription sim locked? Thanks. 

There should be no sim lock. 

If you receive your phone you can check it;
Your iPhone might be locked to your carrier. Unlocking your iPhone means that you can use it with different carriers. To contact your carrier and unlock your iPhone, use these steps. You can find out if your iPhone is locked by going to Settings > General > About. If "No SIM restrictions" appears next to Carrier Lock, your iPhone is unlocked.

https://support.apple.com/en-ie/HT201328

Reputatie 2

Wat heel erg is dat OKIDOKI honderden iPhone 15/15 PM naar zijn eigen winkels heeft verstuurd als show modellen terwijl duizenden mensen wachten op zijn telefoons. Dat kan je toch niet maken?

En andersom: als ze dat niet zouden doen, en je zou naar een fysieke winkel gaan om te kijken / voelen of je hem wel/niet wilt bestellen; dan klaagt men weer dat ze hem niet als showmodel hebben. Het is normaal dat ze showmodellen hebben….

In juli was al bekend dat apple wat productieissues had, dus dat de leveringen waarschijnlijk ook vertraagd zouden worden. Voor de promax is dat nog wat erger geworden door de wat lage productiecapaciteit van de cameramodule. 

Het hoort er allemaal bij, ik wacht gewoon geduldig. Enige vervelende vind ik dat de leverindicatie gewoon niet transparant is.

 

Wat klinkt logischer? Telefoons leveren aan klanten die orders hebben geplaatst of telefoons leveren aan winkels die misschien klanten lokken en vervolgens de telefoons afschrijven. Andere bijkomst is door lange levertijden klanten verliezen met geannuleerde orders. Geweldige business aanpak. Mensen die naar de winkels gaan om telefoons te bekijken kunnen lekker even wachten totdat alles geleverd is.

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Hoi iedereen! Eindelijk is het zover voor mij ook.. Ik heb ook zojuist een mail van de bezorgdienst AMP gehad voor het maken van een bezorgafspraak. Ik heb de NT 256GB besteld op 15/09 om 14:17, maar geen bevestiging gehad (200793xxx). Dus telefonisch op 18/09 met klantenservice gebeld, die heeft mijn oude bestelling geannuleerd en een nieuwe geplaatst met bestelnummer 200955xxx om 09:27. 

Reputatie 2

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Reputatie 2

Voor mensen die niet willen wachten en iets meer willen betalen, bij Mediamarkt nu de Pro Max modellen 265GB zwart en blauw volop beschikbaar voor bezorging morgen.

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

Hier vanmiddag eindelijk ook de sms gehad van Odido dat mijn NT 256GB eraan komt, en net ook de mail van PostNL dat ze deze morgen komen bezorgen. Besteld op 15-9 om 14:18, en betaald om 15:41 voor de geïnteresseerden.

Reputatie 1

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

Still not for me…

(PM BT 256GB) but i’m praying it will arrive this week or hopefully next week :/

yeah, same for me PM BT 256GB. But my order is 20080XXXX from 14:40, so I don’t even know what to hope for anymore =) 

I think the following is a decent estimate

(for the PM BT and NT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 - 22/09: 4-6 weeks from order date

Order date 23/09 +: 7-8 weeks from order date

 

 (for the PM BT and WT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 +: 4-6 weeks from order date

 

Dus als ik NT 256 heb besteld op 15-9 kan ik hem binnen nu en 1/2 weken wel verwachten, is wat jij schat? Want uit de reactie van Marciano begrijp ik dat omdat de datum 15-9 is gebleven, we 6 tot 8 weken aan moeten houden voor die dag. Misschien ben ik even verward, maar ik vind het nog steeds onduidelijk haha. 

yeah, I have the same feeling, but I like the ½ week way more =) 

Mijn iphone blauw max pro op de 20ste besteld en woensdag binnengekregen 😊 een meevaller dus na al de verhalen die ik las.

 

hoop dat dit helpt

Bedankt voor het delen! Mag ik vragen wat voor geheugen en wanneer had je bij odido de (bij)betaling gedaan/bevestigingsmail gekregen?

Dezelfde dag nog de mail gehad en betaald. Ik heb de 256gb

Reputatie 2

Hello all. I have some confusion on the delivery times. I order iphone15 PM NT on 26/09. Will the 6 - 8 week delivery time also apply to be or only to those who ordered on 15/09 and for me it will be even late?

You count 6-8 weeks on top of your order date.

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

Hoe laat heb je betaald als ik vragen mag?

17.17 uur. Wil je ook nog mijn IBAN weten? ;-) p:-)

Reputatie 4

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

Still not for me…

(PM BT 256GB) but i’m praying it will arrive this week or hopefully next week :/

yeah, same for me PM BT 256GB. But my order is 20080XXXX from 14:40, so I don’t even know what to hope for anymore =) 

I think the following is a decent estimate

(for the PM BT and NT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 - 22/09: 4-6 weeks from order date

Order date 23/09 +: 7-8 weeks from order date

 

 (for the PM BT and WT 256GB):

Order date 15/09: 1-3 weeks from order date

Order date 16/09 +: 4-6 weeks from order date

 

Dus als ik NT 256 heb besteld op 15-9 kan ik hem binnen nu en 1/2 weken wel verwachten, is wat jij schat? Want uit de reactie van Marciano begrijp ik dat omdat de datum 15-9 is gebleven, we 6 tot 8 weken aan moeten houden voor die dag. Misschien ben ik even verward, maar ik vind het nog steeds onduidelijk haha. 

Wat Marciano zegt zal misschien dichter bij de waarheid liggen, hij werkt tenslotte voor Odido en ik niet. 

 

Heb alsnog veel vertrouwen is de schatting die ik heb opgegeven, anders zou ik deze ook niet delen. 

Reputatie 2

Misschien is de echte iPhone15 alle vrienden die we hebben gemaakt tijdens 't wachten. 

Hahaha ja echt he. Dit is echt een bonding experience zo 🫠


 

My partner placed the order on 16-09 at 11:51 am for the iPhone 15 Pro Max 256GB in Blue Titanium, with order number 2008788XX. We chose to pick it up at the Odido store in Harderwijk.

Yesterday, on 4-10 at 12:03 pm, we received a text message stating that the phone was on its way to the store. Today, on 5-10 at 10:47 am, we received an SMS confirming that the phone is ready to be picked up. We went directly to Odido Harderwijk and successfully picked up the phone. Good luck to all !

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Helaas kan je je bestelling niet bekijken als je hebt gekozen voor ‘ophalen in de winkel’… ☹️ Heb de PM NT 256GB besteld op 16/9 rond 14:00.

Never mind! Ik krijg echt net (11:14) de sms dat de telefoon onderweg is naar de winkel! 🥳

Reputatie 2

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @OvrLord, vanaf de volgende update zal ik weer uitgebreider updates geven! Voor nu alvast:

Zwart geen wijzigingen, Blauw 256GB en voor Naturel en Wit alle modellen.

Reputatie 1

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone 15 Pro Max sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the comments, and we will try our best to communicate with you throughout your waiting period as much as we can. Please understand that it's very busy at the moment and we can't reply individually. I hope that these 'general’ replies will help you! If you have any other questions or if you need help with anything, please feel free to ask. We're always here to help!

  • Order numbers are indeed not only for iPhone orders, also Sim Only and every other order and phone as well. It doesn't give you a clear indication of your number in the waiting list
  • We also don't have a waiting list available. If we had it, I'd love to give every single one of you the best indication I could give you
  • Every time there's a change in delivery time, we update our iPhone topics. Some days you don't see an update, the one and only reason for this is; there is no update/change
  • Sometimes there's only an update for a specific model or even color or memory variant. In that case we only update the date and time in that specific topic. (It's a good thing if you don't see a change)
  • Stay Connected is indeed the name we use. You can be thrilled when you see that name! 
  • If you haven't received an e-mail, SMS, Track & Trace or been contacted by AMP for a delivery appointment, your phone is not with us yet.

Please check the delivery table, and especially 'Besteldatum’ to get an indication of how long you will have to wait. For example:

If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks. 

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

PS. a BIG thank you to everyone answering other people's questions as well!


 

Dankjewel voor dit! 

Finally! Me status is veranderd naar “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger” 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart besteld op 18-09.

betaald op 20-09. 

Reputatie 1

NT 256gb 

Orderbevestiging 15-09 | 14:39

Niks. Noppes. Nada. 😴

Wanneer heb je (bij)betaald?

Vanwege probleem met iDeal inderdaad pas een uurtje later.

 

Dus dit bevestigt wel dat het (voor mensen die vooruit betalen) om het betaalmoment gaat. Beetje raar dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt vanuit Odido (en hierboven ook expliciet gesproken wordt over het moment van het plaatsen van de bestelling) maar het is niet anders. Ben nu ook extra pissig dat ik niet gewoon meteen kon betalen doordat de betaallink er een uur uit lag…

Ik heb de 15e besteld maar pas de 22e betaald dus mijn besteld datum is de 22e?

Toen ik bestelde, werd mij verteld dat ik zo snel mogelijk moest betalen omdat dat mijn plek op de lijst zou beïnvloeden 😅

 

PM 256 GB NT 15-9 besteld; bevestiging om 15.18 uur. Betaald op 16-9 vanwege problemen iDeal. Noppes nada meer gehoord van Odido na de bevestigingsmail.. 

ja volgens de persoon die ik sprak zou je dan dus bij de 16-9 groep zitten en inderdaad nog even moeten wachten 😩

 

Klopt het dat als je in de winkel ophaalt, je pas bij ophalen moet betalen? Dan voelt het erg onrechtvaardig.

ja klopt, ik moest ook betalen bij het afhalen. alles ging goed. 

Dus via PostNL vooraf betalen en geldt als plek in de wachtrij niet de besteldatum maar de betaaldatum; bij ophalen in de winkel feitelijk achteraf betalen en geldt de besteldatum voor de plek in wachtrij. Meten met twee maten dus!

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Welke heb je besteldddddd ik heb ook 18de besteld

PM 256GB NT

Aaaa ik heb de PM 256 BT besteld op de 18de..