Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258998 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 1

KPN klopt wel!!!

Ik heb idd ook een SMS ontvangen van Odido dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. Die wacht ik ook maar af.

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Klopt helaas niet, om 11:00 besteld (toen stond er nog voor 21:00 besteld morgen in huis. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat de pre orders er nu uit zijn en de levertijd voor nieuwe bestelling over 4/5 week ligt.

Ik wederom gebeld. Geprobeerd er duidelijk mogelijk uit te halen wat de gang van zaken zijn. Volgens hun geldt de levertijd die vermeld stond bij het plaatsen van de bestelling. Wellicht veel geluk gehad? Geen idee. 

Oké appart, verschilt dus ook per medewerker. De dame die ik sprak was erg stellig in. Ik heb me bestelling bij kpn geannuleerd en wacht hem bij Odido af (vrijdag de 15e geplaatst)

Reputatie 2

KPN klopt wel!!!

Ik heb idd ook een SMS ontvangen van Odido dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. Die wacht ik ook maar af.

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Klopt helaas niet, om 11:00 besteld (toen stond er nog voor 21:00 besteld morgen in huis. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat de pre orders er nu uit zijn en de levertijd voor nieuwe bestelling over 4/5 week ligt.

Ik wederom gebeld. Geprobeerd er duidelijk mogelijk uit te halen wat de gang van zaken zijn. Volgens hun geldt de levertijd die vermeld stond bij het plaatsen van de bestelling. Wellicht veel geluk gehad? Geen idee. 

Oké appart, verschilt dus ook per medewerker. De dame die ik sprak was erg stellig in. Ik heb me bestelling bij kpn geannuleerd en wacht hem bij Odido af (vrijdag de 15e geplaatst)


Ah, wat balen. We wachten af, ik laat de bestelling bij Odido ook nog lekker lopen.

Reputatie 2

Ik ben net in de Odido-winkel geweest en ze komen de pre-orders van afgelopen vrijdag op afspraak bezorgen. Hij zei dat ik morgen misschien een sms zou krijgen. (vrijdagavond besteld)

Reputatie 2

Ik ben net in de Odido-winkel geweest en ze komen de pre-orders van afgelopen vrijdag op afspraak bezorgen. Hij zei dat ik morgen misschien een sms zou krijgen. (vrijdagavond besteld)

Uniek, gaan ze de afhaal-bestellingen op afspraak bezorgen?

Surprise call from Odido shop; mijn Pro Max NT 512 heeft gearriveerd.

Lucky you!! Enjoy!

Have you also received that text message “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido” ?

No, no message - only direct call from store. Prior to that only “10 minutes later” email. I did contract extension + phone last Friday around 14:17 I believe and my order number was 2007962xx. I already thought I would need to wait November as specific model in that colour on Apple pages states deliveries quite late so call from store was a surprise.

Reputatie 2

Ik ben net in de Odido-winkel geweest en ze komen de pre-orders van afgelopen vrijdag op afspraak bezorgen. Hij zei dat ik morgen misschien een sms zou krijgen. (vrijdagavond besteld)

Uniek, gaan ze de afhaal-bestellingen op afspraak bezorgen?

Ja, maar u moet eerst de sms ontvangen.

Reputatie 1

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

Reputatie 2

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

Ik vermoed dat ze over 4-6 weken de volgende batch ontvangen. Dus alles wat nog niet geleverd is wordt dan dus over 4-6 weken vanaf nu geleverd. 

Reputatie 3

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

Ik vermoed dat ze over 4-6 weken de volgende batch ontvangen. Dus alles wat nog niet geleverd is wordt dan dus over 4-6 weken vanaf nu geleverd. 

Dat denk ik niet. Ze spelen gewoon op safe met deze indicatie. Er zijn nog steeds mensen die bericht krijgen dat hun toestel voor ze klaar ligt. Waarschijnlijk krijgen ze gewoon elke keer wat binnen alleen weten ze niet precies wat en hoeveel. 

Reputatie 1

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

Ik vermoed dat ze over 4-6 weken de volgende batch ontvangen. Dus alles wat nog niet geleverd is wordt dan dus over 4-6 weken vanaf nu geleverd. 

Dat denk ik niet. Ze spelen gewoon op safe met deze indicatie. Er zijn nog steeds mensen die bericht krijgen dat hun toestel voor ze klaar ligt. Waarschijnlijk krijgen ze gewoon elke keer wat binnen alleen weten ze niet precies wat en hoeveel. 

Laten we hopen dat je gelijk hebt. Persoonlijk denk ik dat de batch intussen is toegewezen en dat we nu moeten wachten op de volgende… 

I bought it at 3 o'clock, I have only received an email with the order number, when I put the number to see where the mobile is, it gives me a message. the order does not exist, does anyone else have the same problem?

I bought it at 3 o'clock, I have only received an email with the order number, when I put the number to see where the mobile is, it gives me a message. the order does not exist, does anyone else have the same problem?

Yes i have the same problem

I bought it at 3 o'clock, I have only received an email with the order number, when I put the number to see where the mobile is, it gives me a message. the order does not exist, does anyone else have the same problem?

Yes i have the same problem

is our order valid? or doesn't really exist..if anyone knows let us know

Reputatie 2

besteldatum vanaf 15 september, levertijd 4 tot 6 week. Betekend dit 4/6 week vanaf 15 september of vanaf vandaag? Als ik hem nu op de site bestel staat er ook 4/6 week, krijg je hem dan even snel als wanneer je hem de 15e zou hebben gepreorderd? @Hajar van Odido of iemand anders enig idee?

De datum dat je besteld hebt plus de 4 tot 6 weken. Het schuift dus mee. 

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Waar en hoe kan je je bestelstatus checken?

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Waar en hoe kan je je bestelstatus checken?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
 

Bij mij doe die niet 😑

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Waar en hoe kan je je bestelstatus checken?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
 

Bij mij doe die niet 😑

Thanks! Bij mij doet ‘ie het dus wel, maar ik niet schiet veel op met deze info😕

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Waar en hoe kan je je bestelstatus checken?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
 

Bij mij doe die niet 😑

Thanks! Bij mij doet ‘ie het dus wel, maar ik niet schiet veel op met deze info😕

 

Reputatie 2

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Probeer eens met email in plaats van ordernummer.

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Probeer eens met email in plaats van ordernummer.

Heb ik ook gedaan en staat hetzelfde erop 

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Have you chose to pick up at the store? I think most the case for those option won’t able to check the status. I get the same :(

Reputatie 2

Says “We konden je bestelling niet vinden.”

pickup from store.

 

If I try by email it says order cancelled (probably shows the sim only extension cancellation)

Reputatie 1

KPN klopt wel!!!

Ik heb idd ook een SMS ontvangen van Odido dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. Die wacht ik ook maar af.

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Klopt helaas niet, om 11:00 besteld (toen stond er nog voor 21:00 besteld morgen in huis. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat de pre orders er nu uit zijn en de levertijd voor nieuwe bestelling over 4/5 week ligt.

Ik wederom gebeld. Geprobeerd er duidelijk mogelijk uit te halen wat de gang van zaken zijn. Volgens hun geldt de levertijd die vermeld stond bij het plaatsen van de bestelling. Wellicht veel geluk gehad? Geen idee. 

Oké appart, verschilt dus ook per medewerker. De dame die ik sprak was erg stellig in. Ik heb me bestelling bij kpn geannuleerd en wacht hem bij Odido af (vrijdag de 15e geplaatst)


Ah, wat balen. We wachten af, ik laat de bestelling bij Odido ook nog lekker lopen.

Hoe is het afgelopen bij kpn, heb je hem vandaag binnen gekregen? :)

Reputatie 2

Says “We konden je bestelling niet vinden.”

pickup from store.

 

If I try by email it says order cancelled (probably shows the sim only extension cancellation)

Ik had begrepen dat als je heb gekozen voor ophalen in de winkel dat je dan je bestelling online niet kan terugvinden. Ik had dit ook.